  • 61. Data: 2008-10-30 20:20:38
    Temat: Re: "Mała czarna" w mBanku
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "Sebcio" <s...@n...com> napisał w wiadomości

    > Niedowiarek. Teraz być może trwają gorączkowe konsultacje Dyżurnych i
    > Pretorian, skąd wziąć jakiś dobry BIN do podania i dlaczego nie można go
    > podać. :-)

    Podano numer

    413182

  • 62. Data: 2008-10-30 21:36:39
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Podano numer
    >
    > 413182

    Pula 4131xx w większości należy do State Street Bank z USA, niestety nie
    cała. W weekend może przeprowadzę głębsze śledztwo :-)).

    Teoretycznie może to być BIN, który dostał BRE Bank. Przeciwko takiej
    możliwości przemawia jedynie fakt, że nie znam przypadku aby Visa mieszała w
    ramach tych samych czterech pierwszych cyfr Amerykę i Europę. Jakiegoś
    wolnego rynku BINów (bank sobie odkupuje od banku) to chyba raczej nie ma.

    A ma ktoś na grupie BIN karty platynowej z Multi?

    marekz

  • 63. Data: 2008-10-30 22:14:55
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    MarekZ pisze:
    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pula 4131xx w większości należy do State Street Bank z USA, niestety nie
    > cała. W weekend może przeprowadzę głębsze śledztwo :-)).

    Sledz :))

    Jak cos ustalisz, daj wynik z linkiem do zrodla :))))))

  • 64. Data: 2008-10-31 09:23:45
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 30 Oct 2008 21:58:24 +0100, MarekZ napisał(a):

    > Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pula 4131xx wprawdzie w większości należy do State Street Bank z USA,
    > niestety nie cała. W weekend może przeprowadzę głębsze śledztwo, ale
    > teoretycznie może to być BIN, który dostał BRE Bank. A ma ktoś na grupie BIN
    > karty platynowej z Multi?

    Taki podają też tu:

    Terminy użyte w OWU Assistance Platinum oraz innych dokumentach
    związanych z OWU Assistance Platinum oznaczają:
    1) Karta -- karta kredytowa Visa Platinum -- BIN 413182
    główna i/lub dodatkowa wydawana przez Bank na podstawie
    Umowy o korzystanie z karty;

    www.info.mbank.com.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU
    _Assistance_Platinum_OST.pdf

    --
    Kojer

  • 65. Data: 2008-10-31 09:40:06
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 1) Karta -- karta kredytowa Visa Platinum -- BIN 413182
    > główna i/lub dodatkowa wydawana przez Bank na podstawie

    Super, że to znalazłeś. Czyli ten BIN jest własnością BRE Banku, spiskowa
    teoria chwilowo upadła i nie muszę przeprowadzać śledztwa co do BINu. :-)

    Teraz czekamy na ewentualne otwarcie mojego limitu, co poznam od razu po
    zrealizowanych balance transferach, no i na plastik. Być może rzeczywiście
    mBank zaczął wydawać te karty po prawie 60 dniach od premiery, choć
    niekoniecznie musi tak być. Wyglądało to w każdym razie fatalnie. Nie ma jak
    do tej pory wiarygodnego potwierdzenia, że ktoś ma w ręku działający plastik
    a chyba parę osób z grupy wnioski złożyło.

    marekz

  • 66. Data: 2008-10-31 09:54:19
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > Sledz :))
    >
    > Jak cos ustalisz, daj wynik z linkiem do zrodla :))))))

    Śledztwo zawieszam, bo Robert Kois znalazł ten BIN w oficjalnym dokumencie
    mBanku. O ile ktoś celowo nie wprowadza dezinformacji na forum, byłoby to
    więc kompatybilne.

    Z dotychczasowych wyników śledztwa, to BINem podejrzanym o bycie
    przeznaczonym dla tych kart jest BIN 407376 a nie ten podany na forum mBanku
    i żadna karta nie została jak dotąd wydana. Czyli nadzieje na uratowanie
    spisku ocalone! Niemniej jednak wiarygodność tych informacji nie jest jakaś
    bardzo wysoka.

    Czy forumowicze mający jakieś karty mBanku mogliby sprawdzić czy nie jest
    ten BIN wykorzystywany dla jakichś innych kart, np. dla VG? Bo on na pewno
    JEST w puli mBanku, a ten podany na forum wydaje się być w puli
    amerykańskiego banku.

    marekz

  • 67. Data: 2008-10-31 09:55:52
    Od: k...@o...pl

    On 30 Paź, 22:36, "MarekZ" <m...@i...pl> wrote:

    > A ma ktoś na grupie BIN karty platynowej z Multi?
    Programik Mars Banks Base 1.1
    ( http://www.mars-soft.net/banksbase.htm )
    Dla wyszukiwania
    BRE, POLAND, CREDIT, PLATINUM
    podaje
    428915

    numerku 413182 brak w bazie

  • 68. Data: 2008-10-31 10:16:26
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 31 Oct 2008 10:40:06 +0100, MarekZ napisał(a):

    _Assistance_Platinum_OST.pdf
    > Super, że to znalazłeś. Czyli ten BIN jest własnością BRE Banku, spiskowa
    > teoria chwilowo upadła i nie muszę przeprowadzać śledztwa co do BINu. :-)

    Ale znowu w dokumencie multibanku mamy:

    "za wyjątkiem kart o numerach BIN -- 404193,
    428914, 428915, 412530, 413182 dla których Suma ubezpieczenia
    wynosi 4.000 PLN."
    http://www.multibank.pl/images/MultiBank2/Portal/Bin
    aryPL/325/1166661/OWUmultiVISA_1166661.pdf

    Ale to samo jest też w:
    http://www.mbank.pl/download/ubezpieczenia/OWU/OWU_p
    akiet__bezpieczna_visa.pdf

    :)