  • 1. Data: 2014-03-04 20:19:15
    Temat: Mala pozyczka
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    15k na 2 lata, ale jest szansa, ze bedzie splacone w kilka miesiecy albo
    tygodni dlatego fajnie zeby nie bylo oplat za "aneksy" i wczesniejsza
    splate.
    Sprawdzam jakies rankingi i jest slabo.
    Niby Plusbank przoduje, ale jak sie sprawdzi TOiP to wychodzi, ze warto
    miec konto (bo prowizja 0%), ale trzeba za to zaplacic. A za 15k to
    14,50% bez ubezpieczenia i 12,50% z ubezpieczniem. Oczywiscie trzeba
    doliczyc za konto jak bez prowizji. A jakos plusbankowi nie ufam.
    Jeszcze pocztowy. Ale dla wybranych "wolnych zawodow", bo jak nie to
    kosmos. A nie jestem felczerem ani pielegniarka (w jaki sposob to jest
    dla nich dobry material na kredytobiorce, pielegniarka? Serio?).
    Reklamuje sie okrutnie BZWBK i ING, ale po dokladnym przyjrzeniu RRSO
    zabija. Mimo gwiazd w reklamach.

    I wychodzi mi na to, ze optymalnie (i bezproblemowo, bo jeden telefon do
    opiekuna) jest skorzystac z wyplaty z KK w mBanku i skorzystania z
    "splaty na raty" - 12%. Co prawda CHYBA (jeszcze sie nie dowiadywalem)
    trzeba zaplacic 4% za przelew z karty (jesli tak to nie wiem czy jest
    jakies pole do negocjacji dla "starego klienta"), ale poza tym wydaje
    sie bezproblemowo i dosc tanio (RRSO wychodzi duzo mniejsze niz banki w
    rankingu "bez ubezpieczenia") w porownaniu z normalnymi
    kredyto-pozyczkami. Myle sie? Czy ktos cos innego poleci?

  • 2. Data: 2014-03-04 21:38:20
    Temat: Re: Mala pozyczka
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2014-03-04 20:19, neoniusz pisze:
> [...]
    > splate.

    > kredyto-pozyczkami. Myle sie? Czy ktos cos innego poleci?

    BOŚ ma promocję na gotówki

    w DB jest fajna oferta jak spłacasz kredyt hipo - tacy klienci są promowani

    opłat za wcześniejszą spłatę nie będzie, za ubezpieczenie zwrócą, unikaj
    tylko prowizji, bo im krótsza spłata tym gorzej na tym wychodzisz

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2014-03-05 17:15:34
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > rankingu "bez ubezpieczenia") w porownaniu z normalnymi
    > kredyto-pozyczkami. Myle sie? Czy ktos cos innego poleci?

    Polbank T-mobile? Kiedyś za raty w karcie chcieli tylko 5% kwoty. Nie jestem
    tylko pewny czy można było to rozłożyć na 24 miesiące i czy nie pomieszali
    czegoś po przejęciu przez Raiffeisena.

    Wiwo

  • 4. Data: 2014-03-05 17:26:32
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > jestem tylko pewny czy można było to rozłożyć na 24 miesiące i czy nie
    > pomieszali czegoś po przejęciu przez Raiffeisena.

    to lepsza jest KK z Mille, 3000 zł na 12 m-cy kosztuje tylko 1% prowizji ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2014-03-05 17:40:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.03.2014, 17:26, RobertS pisze:

    > to lepsza jest KK z Mille, 3000 zł na 12 m-cy kosztuje tylko 1% prowizji
    > ;-)

    Mozna rozlozyc przelew z karty? Nie bylo tak, ze tylko jakies zakupy?

  • 6. Data: 2014-03-05 17:48:37
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > to lepsza jest KK z Mille, 3000 zł na 12 m-cy kosztuje tylko 1% prowizji
    > ;-)

    Ale neoniusz chce 15tys. zł...

    Wiwo

  • 7. Data: 2014-03-05 17:53:19
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 04.03.2014, 21:38, RobertS pisze:

    > BOŚ ma promocję na gotówki

    Hmm, no srednia ta promocja w bosiu.
    Widze ze trzeba ubezpieczenie i 7.99% jest tylko przy wariancie z 12
    miesiacami. W ogole znalezienie tabeli oprocentowania jest trudniejsze
    niz cudownych brandowanych tapet z lasem w rozdzielczosci 640x480...
    Ale jak sie juz znajdzie to przy promocyjnej pozyczce jest dopisek:
    "(oferta w okresie 12.04. - 09.07.2010 r.)"
    wiec w sumie nie wiem czy dotyczy aktualnej promocji, ale tabeli do
    innych promocji nie ma. Jesli tak to na wiecej niz 12 miesiecy jest
    WIBOR 6M + 9,00 czyli wychodzi prawie 12 a i jeszcze 5% prowizji. A
    jesli 12 miesiecy to i tak trzeba u nich jeszcze konto zalozyc i to
    ubezpieczenie i juz nie jest cudownie :/ Daleko im do tych reklamowanych
    w TV gdzie wszystko jest pieknie i cudownie a na koncu zostaje sie w
    skarpetkach, ale nadal w porownaniu z kredytem z KK wydaje sie to zbyt
    skomplikowane. Bo w mBanku nadal jest to 4% za przelew i pozniej 12%
    odsetek. Przy okresie, ktory wspomnialem w poscie inicjujacym wniosek
    calkowity koszt wychodzi podobny jak przy aktualnie topowych
    "pozyczkach" a sam proces zajmuje kilka minut.

    Co do DB to nie splacam hiptecznego wiec nie jest fajnie. W ogole co to
    za promowanie klientow, ktorzy splacaja hipoteke, jaki to ma sens?

    W Citi cos meczyli, ze moga przelac limit karty na dowolne konto, ale
    nie chcialo mi sie sluchac szczegolow, ktos cos wie wiecej?

  • 8. Data: 2014-03-05 18:33:55
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.03.2014, 17:15, Wiwo pisze:
    > Polbank T-mobile? Kiedyś za raty w karcie chcieli tylko 5% kwoty. Nie
    > jestem tylko pewny czy można było to rozłożyć na 24 miesiące i czy nie
    > pomieszali czegoś po przejęciu przez Raiffeisena.

    Niestety raiffi to zepsul...

  • 9. Data: 2014-03-05 18:39:58
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    > Niestety raiffi to zepsul...

    A co dokładnie? Nie ma już 5%, czy są dodatkowe prowizje?

    Wiwo

  • 10. Data: 2014-03-05 19:12:05
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 05.03.2014, 18:39, Wiwo pisze:

    > A co dokładnie? Nie ma już 5%, czy są dodatkowe prowizje?
    >
    > Wiwo

    Mozna rozlozyc na wiecej rat - max. 30, ale prowizja za wyplate w
    bankomacie (opcji przelewu nie widze, jest to dziwne) i normalne
    oprocentowanie.
    http://raiffeisenpolbank.com/klienci-indywidualni/ka
    rty/aktualne-promocje-kart-kredytowych

    Co prawda jest to troche dziwne wszystko, bo np. jak sie kliknie we
    wniosek o karte to pisza:
    "Płacąc kartą kredytową Raiffeisen Polbank możesz rozkładać płatności za
    zakupy nawet na 12 rat bez odsetek. Jedyny koszt to 5% prowizji od
    rozłożenia na raty."
    a w TOiP polbanku (maja osobny dokument) nadal jest 5% prowizji za
    rozlozenie na raty transakcji bezgotowkowej.
    Na stronie karty T-Mobile w ogole nie widze, za to z googla da sie
    wejsc. Nie wiem co o tym myslec.