  • 11. Data: 2009-07-11 21:12:34
    Temat: Re: Dziwactwa Providentu
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 11 Lip, 21:15, Technolog <t...@g...kropka.com> wrote:

    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,97659,66658
    38,Cena_repa.html

    Nie ciekawe. Wynika z tego, że naciąga się biedaków na super drogie
    kredyty dzieki którym są jeszcze biedniejsi
    (albo których i tak nie spłacą) a całą brudną robotę wykonują inni
    biedacy którym płaci się marne ochłapy.

  • 12. Data: 2009-07-12 16:32:27
    Temat: Małe podsumowanie:
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]
    > proszę mnie do tego nie namawiać.
    >
    > 1)
    > Tekst umowy oczywiście gdzieś zapodziałem. Może ktoś ma takowy pod ręką i
    > sprawdzi jak tam jest napisane o trybie spłacania.
    > 2)
    > I jeszcze jeden dziwaczny idiotyzm Providentu. Inkasent oczywiście kwituje
    > zawsze wpłacaną przeze mnie ratę, ale gdzieś od roku zacząl podsuwać
    > pokwitowanie MNIE - tzn ja jemu płacę i ja mam podpisywać że zapłaciłem.
    > Śmiałem się lecz podpisywałem (choć z pewnością nie było tego w umowie).

    Najpierw kilka zdań wyjaśnienia:
    <Jak można wdepnąć w Provident więcej niż jeden raz?> - otóż można, i wcale nie
    przez <burżujski kaprys?, lecz wręcz przeciwnie: biedakowi bank nie chciał
    pożyczyć nawet 2000 zł, a jak zechciał to zażądał tylu zaświadczeń że można
    było zwariować. A Provident pożyczył na słowo - raz, drugi, trzeci. Oczywiście
    pożyczka była znacznie droższa; ale była.

    Dopiero dzięki moim przedpiszcom zorientowałem się, że realny procent w
    Providencie jest tak wysoki dzięki sprzedawaniu tzw <obsługi domowej>.
    Przedstawiciele Providentu informują wprawdzie o możliwości spłacania
    przelewami, ale - o ile dobrze pamiętam (a zdaje mi się że dobrze) - nie
    informują, że wówczas koszt pożyczki będzie znacznie mniejszy. W tej sytuacji
    pożyczkobiorca jest przekonany, że forma spłaty jest obojętna, a że pieniędzy
    pilnie potrzebuje...

    O tym wszystkim nie wiedziałem miesiąc temu, kiedy odmówiłem spłacania na ręce
    inkasenta i zażądałem podania konta do przelewów. Wielce zdziwiłem się odmową
    Providentu - przecież powinno być im obojętne jak wpłyną do nich pieniądze!
    Rozumiem teraz że boją się, iż odmówię dalszego opłacania <obsługi domowej> -
    mimo iż nic o tym nie napomknąłem (ba - nawet o tym nie wiedziałem) i miałem
    zamiar spłacąc tyle ile było przewidziane w umowie.
    I tak rzeczywiście zrobię!
    Provident chwalił mnie jako dobrego klienta i przysyłał kolejne oferty
    pożyczki - a mimo to nie chciał ustąpić mi w takim drobiazgu (mimo iż nie
    występowałem o anulowanie dalszych opłat za <obsługę domową>. Więc i ja nie
    ustąpię.
    K.S.

    A główną przyczyną mojego żądania numeru konta było dostateczne już oswojenie
    się z bankowością internetową - przelew bankowy via internet zajmuje mi z 15
    sekund, a spotkania z inkasentem są często kłopotliwe (no i podsuwa mi jakieś
    idiotyczne papierki do podpisu, mimo że to ja przecież płacę).

  • 13. Data: 2009-07-12 21:56:22
    Temat: Re: Małe podsumowanie:
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > sekund, a spotkania z inkasentem są często kłopotliwe (no i podsuwa mi jakieś
    > idiotyczne papierki do podpisu, mimo że to ja przecież płacę).

    jestem dobrym klientem, nie mordujesz ani nie gwałcisz "repów" więc daj
    im zarobić, za to
    że ww. odbiera od Ciebie kasę ma jakieś pieniądze - nie zabieraj mu tego
    skoro nie zależy CI na niższej racie, a jeżeli zdecdydujesz się na
    kolejną taką pożyczkę to od razu domagaj się spłaty na rachunek bankowy
    - będzie taniej, ale na pewno nie tanio (kiedyś zadzwoniłem tam i
    poprosiłem o symulację takiej pożyczki)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2009-07-13 05:58:22
    Od: "Marcin" <a...@g...pl>

    k...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > było zwariować. A Provident pożyczył na słowo - raz, drugi, trzeci. Oczywiście
    > pożyczka była znacznie droższa; ale była.

    Widac nie zalezalo Ci na tanszej pozyczce.
    Banki customer finance, daja takie kwoty na dowod :))) Moze teraz troszke trudniej
    jest dostac taka
    pozyczke (choc nie jest to niemozliwe), ale jak piszesz brales pozyczke jakis czas
    temu, a w czasie
    "boom u pozyczkowego" banki dawaly pieniadze na prawo i lewo zaledwie na postawie
    raportu z
    BIKu i czasem tel. do procodawcy.

> [...]
    > pożyczkobiorca jest przekonany, że forma spłaty jest obojętna, a że pieniędzy

    Zasady w Providencie sa proste i nie wiem jak ktos kogos moze oszukac :))) Nikt Ci
    pistoletu do
    glowy nie przykaladal, masz czarno na bialym napisane ile co kosztuje. Podpisales
    teraz placz.

    A tajemnica nie jest istnieje pozyczka domowa i na przelew

    Chocby www.provident.pl czy infolinia 0801 ...
    Wiadomo, ze rep bedzie chcial sprzedac pozyczke w domu, bo z tego ma kase. Tak samo
    jest w
    bankach, nie znasz oferty, bank da tobie wszystko co najdrozsze, obdarujac cie
    tysiacami pakietami
    ubezpieczen, oczywiscie nie potrzebnych, ale bankowiec ma wyzsza prowizje do wypalty
    :)))

> [...]
    > mimo iż nic o tym nie napomknąłem (ba - nawet o tym nie wiedziałem) i miałem
    > zamiar spłacąc tyle ile było przewidziane w umowie.

    A w banku tez odmowisz splat ?

    Od razu BIK (zerowe szanse na kredyt nastepnym razem) windykacja, BTE, komornik i te
    sprawy :))

    Podpisales umowe na pozyczke domowa !!!! Pozyczka na okreslony okres, splacisz,
    nastepna
    wezmiesz sobie z obsluga przez przelew :)))

> [...]
    > występowałem o anulowanie dalszych opłat za <obsługę domową>. Więc i ja nie

    Podpisales co podpisales ......

> [...]
    > sekund, a spotkania z inkasentem są często kłopotliwe (no i podsuwa mi jakieś
    > idiotyczne papierki do podpisu, mimo że to ja przecież płacę).

    Bez bankowosci internetowej tak samo moglbys splacac raty, idziesz do banku ustalasz
    zlecenie
    stale zlecenie co tydzien i po bolu, nie musisz juz o tym pamietac, bank sam swoje
    zrobi co ma
    zrobic :)))

    A tak na koniec, nie jestem zadnym obronca providenta. Skoro taka firma istnieje, ma
    klientow,
    znaczy, ze jest zapotrzebowanie na takie uslugi i niech sobie dzialaja, a kazdy
    czlowiek sam sobie
    musi odpowiedziec, czy chce wziac tam pozyczke, czy udac sie do banku, a moze od
    sasiada lub
    rodziny pozyczyc.

    PS Numer konta dostaniesz, jak nie bedziesz spalacal pozyczki, trafi to do windykacji
    i sami przysla
    w liscie numer konta na ktory trzeba wpalacic zalegla kwote. Minie okolo 6-12
    miesiecy zamin to
    przysla :)) Oczywiscie bez odsetek, wiec jak chcesz zrob sobie "wakacje kredytowe"

    Pozdr,

  • 15. Data: 2009-07-13 06:36:55
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "zgred" <z...@n...com> wrote in message
    k...@p...onet.pl pisze:

    Wybrałem kwotę pożyczki 1500 zł. i roczny okres kredytowania. RRSO
    wyszło 71%. MAM ICH. Niestety nie. Same odsetki wyniosły 185 zł czyli
    roczne nominalne oprocentowanie to 12%.

    Raczej ok 23%. Ok 12% to stosunek 'odsetek; do kapitalu.

    MK

  • 16. Data: 2009-07-13 07:46:08
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 12 Lip, 18:32, k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > występowałem o anulowanie dalszych opłat za <obsługę domową>. Więc i ja nie

    Troche dziwne, bo kiedys czytalem wypowiedzi jakiegos chwalcy
    Providentu, ktory zapewnial, ze jedynie przy pierwszej pozyczce jest
    obowiazek splat domowych, a nastepne mozna bez problemow (po
    zaplaceniu frycowego spalta pierwszej) zwierac z klauzula splaty na
    konto bez kosztow "kasjera domowego".
    Nawet doradzal, zeby wziasc najpierw nieduza pozyczke na krotki
    termin, splacic kasjerowi w domu, a nastepnie dopiero wystepowac o ta
    wlasciwa na tanszych juz warunkach.

  • 17. Data: 2009-07-13 16:45:54
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    "A tajemnica nie jest istnieje pozyczka domowa i na przelew"
    bzudra, ja zamawialem przez net pozyczke na przelew, jak przyszla babka,
    wyszlo na to ze za ierwszym razem
    jest mozliwa TYLKO pozyczka z obsluga domowa (plus jakies 500 zl) , w ciagu
    10 dni odeslalem im kase na konto odstepujac od umowy.

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 18. Data: 2009-08-19 06:54:10
    Temat: Oferta pożyczki
    Od: PRIVATELOANOFFER <b...@g...com>

    Cześć,
    Ja jestem Pan Blair James, uzasadniony i akredytowanych pieniędzy
    kredytodawcy. I mieszkają w Republice Wielka Brytania. I pożyczkę
    pieniędzy do osób i firm potrzebujących pomocy finansowej.
    Czy masz jakieś złe kredytu lub są w potrzebie pieniędzy zapłacić
    rachunki lub rozpocząć działalność? Pozwól mi wziąć to średnio
    poinformować Pana, że mogę pomóc beneficjentowi wiarygodnych I'll be
    glad zaoferować kredyt na 3% stopy procentowej.
    Każda zainteresowana osoba powinna Kindly wrócić do nas z informacjami
    poniżej poprzez nasz e-mail: p...@l...com.

    Imię i nazwisko:
    Kraj:
    Potrzebnej kwoty:
    Miesięcznego dochodu:

    Z pozdrowieniami,
    James T. Blaira
    C.E.O
    Pożyczka prywatna spółka inwestycyjna.
    Tel: +447045736666.

  • 19. Data: 2009-08-19 06:56:41
    Temat: Re: Oferta pożyczki
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    PRIVATELOANOFFER wrote:
> [...]
    > glad zaoferować kredyt na 3% stopy procentowej.
    > Każda zainteresowana osoba powinna Kindly wrócić do nas z informacjami

    I o to doskonały przykład jak automatyczne słowniki są z dećka do dupy.

  • 20. Data: 2009-09-04 17:48:00
    Od: "HIPOTEZA" <k...@p...onet.pl>

    Po 2 miesiącach nadal jest impas - ja odmawiam spłacania inaczej jak przelewem
    na konto, a Provident uparcie powtarza <Nie ma takiej możliwości> (tj aby mi
    założono konto) i przypomina mi że do spłacania na ręce inkasenta zobowiązałem
    się w umowie.

    Umowę gdzieś zapodziałem. Zwróciłem się emailem do Providentu, aby przysłali mi
    wzorcowy tekst umowy; oto odpowiedź:

    W odpowiedzi na zapytanie informujemy , iż umowa pożyczki wraz z regulaminem
    dostarczana jest potencjalnemu klientowi przez Przedstawiciela podczas wizyty
    pożyczkowej. Każdy z klientów jest wtedy zobowiązany się z nią zapoznać.

    HIPOTEZA:
    Podejrzewam że Provident NIGDY nikomu nie udzielił pożyczki do spłacania
    przelewami - udziela tylko pożyczek z obsługą domową (a na swojej stronie po
    prostu kłamie).

    Inaczej nie byłoby przecież problemu (ba - nawet jak twierdzą NIEMOŻNOŚCI)
    otworzenia konta na które mógłbym wpłacać resztę pożyczki.