  • 11. Data: 2010-11-08 21:39:37
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki [CROSSPOST]
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "Jan Werbinski" <jaœ@tralala.bez.maj.la> writes:

    > Crosspost wyraźnie widać w nagłówku. Dla każdego, kto umie czytać
    > oczywiście.

    > Sposób opisany został w linku, więc nie masz racji.
    "Meldunek u rodziny" jeśli dobrze rozumiem?
    To nie jest żaden sposób, ino oszustwo.
    KJ

    Talk sense to a fool and he calls you foolish.
    -- Euripides

  • 12. Data: 2010-11-08 21:40:29
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    [...]>

  • 13. Data: 2010-11-08 21:51:03
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > "Jan Werbinski" <jaœ@tralala.bez.maj.la> writes:
    >
    > [...]>

    > "Meldunek u rodziny" jeśli dobrze rozumiem?
    > To nie jest żaden sposób, ino oszustwo.

    Czyli coś jak emerytura z ZUS?
    Znaczy że norma.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 14. Data: 2010-11-08 22:45:28
    Temat: Re: Mały dom, tańszy od kawalerki
    Od: Tomasz Finke <t...@i...pwr.wroc.pl>

    W dniu 2010-11-08 22:26, Jan Werbinski pisze:

    > Lepsze slumsy od mieszkań finansowanych za Twoje i moje pieniądze.

    Wolę, żeby za moje pieniądze dopłacano do prawdziwych mieszkań
    z adresem, kanalizacją i podatkem od nieruchomości.

    T.

  • 15. Data: 2010-11-08 23:03:43
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2010-11-08 21:06, Jan Strybyszewski pisze:

    go-niezamoznego-czowieka.html

    > Karton na ulicy tez bedzie dobry ? I domek mobilny. To juz lepiej kupic
    > sobie przyczepke albo karawan, mieszkanie mniejsze ale jaka wygoda i
    > mobilnosc

    Na domek czy przyczepkę też trzeba sobie kupić najpierw plac, działkę.

    --
    animka

  • 16. Data: 2010-11-09 00:01:14
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 12:13 PM, Jan Werbinski wrote:
    > 60m2 powierzchni wraz z piwnicą, to więcej niż przeciętne mieszkanie.

    to klita. norma więzienna.

  • 17. Data: 2010-11-09 00:05:29
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości

    > Wolę, żeby za moje pieniądze dopłacano do prawdziwych mieszkań
    > z adresem, kanalizacją i podatkem od nieruchomości.

    Wolisz pracować na innych. Twoja sprawa. Ja bym wolał zachować moje
    pieniądze dla siebie.

  • 18. Data: 2010-11-09 00:06:09
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > to klita. norma więzienna.

    Więcej niż przeciętne mieszkanie. Dwa razy tyle, co kawalerka.

  • 19. Data: 2010-11-09 00:20:16
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 11/8/2010 6:06 PM, Jan Werbinski wrote:
    > Użytkownik "witek" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Więcej niż przeciętne mieszkanie. Dwa razy tyle, co kawalerka.

    dalej klita.
    tylko dwa razy większa niż karcer.

  • 20. Data: 2010-11-09 00:46:27
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>

    > dalej klita.
    > tylko dwa razy większa niż karcer.

    Jasne, ale większa niż przeciętne mieszkanie