  • 11. Data: 2006-03-22 11:59:29
    Temat: Re: Mam 10tys pln, co z nimi zrobic?
    Od: "@dams" <a...@p...onet.pl>

    > Angielski znam dobrze, podobnie niemiecki - udokumnetowane TELC-em.
    > Miales jakies konkretne powody do napisania tej mysli? Za granica
    > przebywam ok 20% czasu roku. Chodze do roznych szkół.
    > Czy ulatwiłem ci odpowiedz na pytanie z tematu?

    i masz tylko 10000 ??

    ;]

    --
    nie klikać:
    http://tinyurl.com/grgoh

  • 12. Data: 2006-03-22 13:52:06
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

    > Witam!
    >
    > Dałem to juz na pl.biznes ale tam glownie oferty windykacji sa, a to
    > jeszczze nie moj etap :-)
    >

    > Mam pytanie - czy ktoś wie jak sensownie zainwestować 10kpln? Dobry
    > zwrot, mozliwe krotki czas zamrozenia kapitalu i w miare bez ryzyka lub
    > mozliwosc szybkiego wycofania sie. I zeby legalne tez bylo  :-)
    > Wychodzi mi na akcje ale sie nie znam na tym. Czy sa jakies firmy ktore
    > za mnie inwestuja i obracaja kasa?
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    >
    > Marcin Marski

    Gdybym miał całkowicie wolne 10k, to dzwonię do kolegi który ewentualnie też
    mógł by mieć wolne coś około tego, bierzemy dziewczyny i jedziemy na dwa dni do
    Zakopanego. To nie ja wymyśliłem. To odpowiedź jednego z wielkich ze świata
    biznesu na pytanie zadane przez dziennikarkę. " Co by Pan poradził komuś kto ma
    niezbyt duży kapitał i chciał by rozpocząć działalność gospodarczą. "

  • 13. Data: 2006-03-22 14:47:01
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Marcin Marski" <m...@o...pl_BEZTEGO> napisał

    > Angielski znam dobrze, podobnie niemiecki - udokumnetowane TELC-em.

    Ale francuskiego nie znasz. A to blad! ;)

    Neko

  • 14. Data: 2006-03-22 14:48:26
    Od: "Neko" <m...@w...pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> napisał

> [...]
    > kto ma
    > niezbyt duży kapitał i chciał by rozpocząć działalność gospodarczą. "

    No to niezbyt inteligentny ten boss wielkiego swiata biznesu.
    Za 10.000 zl mozna rozkrecic niejeden dobrze prosperujacy biznes.
    Chociazby posrednictwo finansowe.

    Neko

  • 15. Data: 2006-03-22 15:00:16
    Od: "gasper" <g...@p...comp>

    Użytkownik "Neko" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Za 10.000 zl mozna rozkrecic niejeden dobrze prosperujacy biznes.
    > Chociazby posrednictwo finansowe.

    jak na początku bedziesz miał mało zysków to to 10000 po urządzeniu biura moze
    Ci wystarczyć do pierwszych rachunków

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2006-03-22 18:56:42
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Onzo pisze:

    > Ale przy obecnej sytuacji politycznej to chyba dosyć ryzykowne...

    Czy ja wiem... Teoretycznie, po wygraniu wyborów przez PiS i braku POPiSowej
    koalicji analitycy przewidywali bessę na giełdzie - faktycznie było niemal
    na odwrót, indeksy na GPW całkiem nieźle do tej pory pnęły się w górę.

    Jak to jest z tym wpływem niestabilności politycznej na rynek finansowy?
    Praktycznie widać jak z loterią ;-)

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 17. Data: 2006-03-22 20:25:23
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Neko" <m...@w...pl> writes:

    > Ale francuskiego nie znasz. A to blad! ;)

    Swoja droga, hiszpanski jest bardzo przydatnym jezykiem. I chyba dosc
    latwym do opanowania przez Polaka.
    --
    Krzysztof Halasa