  • 1. Data: 2004-04-26 08:32:24
    Temat: Mam e-direct; Czy do Plus Konta dac formularz identyfikacyjny?
    Od: "Q" <o...@g...gov.pl>

    Mam juz (w VW Bank) aktywne konto e-direct;
    Czy do zalozenia Plus Konta wymagany jest formularz identyfikacyjny?
    Czy wystarczy, ze wydrukuje tylko formularz zalozenia Plus Konta,
    podpisze i wysle?
    /lepiej wyslac poleconym czy priorytetowym a moze zwyklym?

  • 2. Data: 2004-04-26 10:11:54
    Od: "IT" <i...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Q" <o...@g...gov.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > podpisze i wysle?
    > /lepiej wyslac poleconym czy priorytetowym a moze zwyklym?

    Wysłałem tylko formularz założenia Konta Plus - priorytetem . Za dwa dni
    pojawiło mi się konto.

    IT