  • 11. Data: 2012-02-02 16:00:17
    Temat: Re: Mam prośbę natury merytorycznej...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgeb0d$22a$...@n...news.atman.pl

    > A fe ... nabrales nas wszystkich .... ;)

    Jak to w polityce. ;) Śniadanie zjadłem, gimnastykę odbyłem, ;)
    idę kąpać się i do marmuru 50% banku, po czym na podryw do
    jakiejś galerii handlowej. :)

    -=-

    Więc gdzie mieszkasz? W Tomaszowie (jest ich kilka?) czy w Biłgoraju? :)

    -=-

    Mam na BGŻ, mam na śniadania, mam na OC...
    Ale trochę ciasno się robi -- trzeba wygrzebywać z kĄtów. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2012-02-02 21:40:26
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgebul$dij$1@inews.gazeta.pl...

    > Jak to w polityce. ;) Śniadanie zjadłem, gimnastykę odbyłem, ;)
    > idę kąpać się i do marmuru 50% banku, po czym na podryw do
    > jakiejś galerii handlowej. :)

    Sa tam jakies smakoszki migdalow ? :D

    > Więc gdzie mieszkasz? W Tomaszowie (jest ich kilka?) czy w Biłgoraju? :)

    Blizej Bieszczad - nizej, ale mniej na wschod ;)

    Pozdro

  • 13. Data: 2012-02-02 22:54:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgevsa$p4n$...@n...news.atman.pl

    > Sa tam jakies smakoszki migdalow ? :D

    Nie ma. Jest (na przykład) studentka medycyny ze Skierniewic.
    Są sprzedawczynie -- głównie butów i (ale to nie dla Ciebie) tak
    zwane kobiety (tylko nie mów nikomu) przy kasie. :) Jedna przy kasie
    Eurobanku, inne przy kasie w hipermarkecie, a jeszcze inne przy jeszcze
    innych kasach...

    -=-

    <Siarczyste przekleństwo> [jestem tak zdesperowany, że nie przychodzą
    mi żadne bluzgi do mojej głowy] rozpada się (jak materiał radioaktywny?) mi
    kożuch a najwyraźniej choć owca nie świnia -- nie da się jej zastąpić niczym...

    Założyłem jakąś kurtkę (szukam białej -- ta była prawie biała, jakby
    ubłocona biała) z membraną (czy błoną ;) -- już nie pamiętam) i nagle
    poczułem się jak w łaźni parowej... Ani ruchu nie wykonałem
    poza zamknięciem błyskawicznego zamka i mruganiem powiek... ;)

    Wyszedłem ze sklepu, poszedłem przed siebie, obejrzałem buty Reeboka
    (tu problemów nie ma -- jest ich cała masa i najwyraźniej są dobre)
    i zjechałem schodami w dół, aż tu nagle zauważyłem, że mi brak szalika...

    Wróciłem pędem (bo było mało czasu) na górę (schody wyłączają)
    i pobiegłem przed siebie, minąłem sklep (były już zamykane, więc
    inaczej wszystko dookoła wyglądało) i nabiegałem się, po czym
    wreszcie oddałem się w tak zwane ręce ;) reprezentanta jednej
    z najinteligentniejszych grupy społeczno-użytecznych -- czyli ochroniarza...

    !!! Wiesz o tym, że ochroniarze mają zazwyczaj bardzo wysoki współczynnik
    inteligencji? !!!

    Facet, udając znudzonego, pokazał mi, że sklep, którego szukam jest

    -- tam, na samym początku... :)

    Pobiegłem i dłuugo szukałem, po czym wreszcie postanowiłem skorzystać
    ze wskazówki, jakiej mi udzielił. Po prostu poszukałem sklepu na samym
    początku... I znalazłem. :) Ale poszukiwanego szalika tam nie było. :)

    Dlaczego to piszę? Biegłem w kożuchu na górę, biegłem raz w tę, raz
    z powrotem i znów w tę po czym znów z powrotem, czas naglił, sklepiki
    zamykano, z ,,megadonów'' (a może i gigafonów lub terafonów) ogłaszano
    zamykanie galerii...

    ...ale nie spociłem się ani trochę. :)

    Kożuch z owczej skóry jest dobry na różne temperatury -- i na
    temperaturę -40°C i na temperaturę +6°C, i na deszcz czy mokry
    śnieg, i na słoneczną pogodę...

    -==-

    Dobra -- rozpakowałem koszulę (w czasie pisania nie nudziłem się) więc
    muszę kończyć pisanie, aby ją jakoś przymierzyć. :) Zapinana na guzik
    kieszeń, bawełna, kołnierzyk z guziczkami, śtruks, w świetle jarzeniówek
    sklepowych była czarna, teraz jest brunatna czy jakaś taka... :)

    Kosztowała prawie 8 złotych -- drogo, bo inne sztruksowe (jakieś różowe
    na przykład, czy jakieś szare flanelowe) były po złotówce. (mam fotki
    pstryknięte komórką -- na uwiarygodnienie tego, że nie kłamię)

    [zawiła koń_strukcja -- łatwiej na uwiarygodnienie mych słów]

    -=-

    Tak więc widzisz -- podryw nie powiódł się. :)
    Ale nie załamuje się ani trochę -- kręgosłup mam coraz mocniejszy. :)

    > Blizej Bieszczad - nizej, ale mniej na wschod ;)

    Więc gdzie?

    > Pozdro

    Pomyślałem sobie -- szkoda szalika. Niech służy temu, kto go znajdzie,
    niech temu komuś wyjdzie na zdrowie... A później pomyślałem -- po co
    mam komuś dobbrze życzyć?... :)

    -=-

    No i tu ciekawostka... Nie tylko netbook ma duszę. :)
    Bestia, szalikiem zwana, też się odnalazła. :)

    Ano pozdro... :) [niech będzie... pozdrowienia to towar deficytowy, ale...]

    -=-

    Ponoć w Białymstoku jest teraz -26°C...

    Boże -- jak pięknie!!! Mnie mrozy nie szkodzą. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2012-02-02 23:28:48
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    napisał w wiadomości news:jgf47k$4pi$1@inews.gazeta.pl...

    >Jedna przy kasie
    > Eurobanku, inne przy kasie w hipermarkecie, a jeszcze inne przy jeszcze
    > innych kasach...

    Rozumiem - masz slabosc do kasjerek :D
    bo przez moment pomyslalem o tzw. "galeriankach" ;)

    > !!! Wiesz o tym, że ochroniarze mają zazwyczaj bardzo wysoki
    > współczynnik inteligencji? !!!

    Nie wiem. Wiekszosc kawalow byla o milicjantach
    - no chyba ze to emerytowani a obecnie dorabiajacy ;)

    > Kożuch z owczej skóry jest dobry na różne temperatury -- i na
    > temperaturę -40°C i na temperaturę +6°C, i na deszcz czy mokry
    > śnieg, i na słoneczną pogodę...

    Ale owce & barany nosza go jednak odwrotnie :D

    > inne sztruksowe (jakieś różowe
    > na przykład, czy jakieś szare flanelowe) były po złotówce. (mam fotki
    > pstryknięte komórką -- na uwiarygodnienie tego, że nie kłamię)

    Trzeba bylo kupic wiecej .... na sciereczki jak znalazl ;)

    > Tak więc widzisz -- podryw nie powiódł się. :)
    > Ale nie załamuje się ani trochę -- kręgosłup mam coraz mocniejszy. :)

    Jakby co, to szukaj wdzianka od projektanta Jewetta ;)
    - odciaza

    > Ponoć w Białymstoku jest teraz -26°C...

    U mnie raczej bez zmian ( -20,2 )
    mozliwe ze spadnie jeszcze ciut do 3-4 rano.

    Pozdowionka

  • 15. Data: 2012-02-03 00:28:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Waldek" jgf67g$vur$...@n...news.atman.pl

    > Rozumiem - masz slabosc do kasjerek :D
    > bo przez moment pomyslalem o tzw. "galeriankach" ;)

    Najmilsze są drobne panie
    Z ogromnym mieszkaniem

    http://forum.gazeta.pl/forum/w,271,125794403,1258017
    35,Najmilsze_sa_drobne_panie.html

    Aż żal gdy na którąś z takich pań
    Trafi byle drań.

    inteligencji? !!!

    > Nie wiem. Wiekszosc kawalow byla o milicjantach
    > - no chyba ze to emerytowani a obecnie dorabiajacy ;)

    Problem ;) w tym, że piszę powaznie.

    http://niewiarygodne.pl/gid,11469245,img,11469247,ka
    t,1017185,page,10,title,10-najwiekszych-geniuszy-na-
    swiecie,galeriazdjecie.html?smgajticaid=6dda2

    Pierwszy lepszy link do zapytania 'wykidajło wysoki współczynnik inteligencji'. :)

    Bijący po ryjach mają zazwyczaj szybki układ nerwowy -- a to
    właśnie szybkość tego układu decyduje o inteligencji. :)

    Można w to wierzyć (i respektować ochroniarza nie tylko za szybkość
    bicia po mordzie) lub nie -- i uwaRZAć siebie za mądrego... :)

    > Ale owce & barany nosza go jednak odwrotnie :D

    Bo to barany -- nie znają się. ;)

    > Trzeba bylo kupic wiecej .... na sciereczki jak znalazl ;)

    Na jakie ściereczki? Ręczniki 30 cm na 30 cm z ślicznej bawełny są po 50 groszy...

    > Jakby co, to szukaj wdzianka od projektanta Jewetta ;)
    > - odciaza

    [tyle razy mówiłem, że nie jestem w ciąży -- nie wierzą mi...]

    Nie jest ze mną aż tak źle. :)
    Moja ciotka (dawna posiadaczka znad Wigier) półtora roku temu
    miała udar, gdy przebywała na wakacjach w Maroku czy jakoś tak.
    Dziś (czy wczoraj) upadła na swoim podwórku i ponoć połamała
    krąg kręgosłupa...

    Mdli mnie, jak o tym słyszę -- ciotka niemal jak ja.
    Z jednej choroby nie wyjdzie a już wpadnie w kolejną...

    > U mnie raczej bez zmian ( -20,2 )
    > mozliwe ze spadnie jeszcze ciut do 3-4 rano.

    > Pozdowionka

    Dość już tego zdrowia... Trzeba dać żyć lekarzom... ;)

    -- Dlaczego wywalasz leki do śmietnika?
    -- Bo chcę żyć.
    -- Więc po co je kupiłeś?
    -- Bo aptekarz też chce żyć. ;)
    -- Dlaczego więc kupiłeś te leki, a nie takie, których potrzebujesz?
    -- Bo lekarz mi takie przypisał.
    -- Po co poszedłeś do lekarza, skoro przypisuje ci złe leki?
    -- Bo on też chce z czegoś żyć. ;)

    -=-

    Lekarze to (zazwyczaj) mądrzy ludzie o sporej wiedzy.
    Ochroniarze mają zazwyczaj wysoki współczynnik inteligencji.
    (możesz w to wierzyć lub nie, ale tak jest)

    Ponoć niski współczynnik inteligencji mają zwykle politycy i niektórzy sportowcy.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'