  • 11. Data: 2002-02-17 10:20:07
    Temat: Re: Mam takie przemyślenie n/t toip
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:a4nvb0$88q$1@news.tpi.pl...

    > Chyba czegoś nie rozumiem, ale tam wyraxnie napisano :
    > "Główna Tabela Opłat i Prowizji w PLN dla rachunków we wszystkich kontach
    > Inteligo (firmowe, indywidualne i wspólne). Tabela obowiązuje do 15 lutego
    > 2002."

    No tak. Proxy/cache/offline, etc?

    Porozmawiaj ze swoim administratorem i ściągnij sobie aktualną wersję strony
    http://www.inteligo.pl/oferta/ile-to-kosztuje.html
    Tam nie ma już starej TOiP, tylko nowa w HTML i PDF już od piątku.

    Nie wnikam w szczegóły, ale masz po prostu archwiwalną wersję tej stronki...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 12. Data: 2002-02-17 11:11:26
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> wrote in message

    > Ale porównajcie sobie - punkt 42 z TOiP w HTML i punkt 42 z TOiP w PDFie.
    :)

    42. (html) Informacja o transakcjach zwróconych do banku nadawcy
    (dotycz wpływów w formie przelewów,
    które nie mogą być zaksięgowane na rachunki kont
    Inteligo)
    każada operacja - każdy kanal dla salda <50k - 5,99 PLN

    to jest nowa pozycja. w TOiP
    zapewne dla dobra Klienta.
    ("ma Pan 10 przelewów których nie mogluiśmy zaksięgować
    - należy się 59,9" :-))
    - trzeba było nie likwidować subkonta)

    BAH

  • 13. Data: 2002-02-17 11:15:04
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości

    PDFie.
    > :)

    > to jest nowa pozycja. w TOiP
    > zapewne dla dobra Klienta.

    No tak, ale w tym problem, że w PDFie tego niet...

    > ("ma Pan 10 przelewów których nie mogluiśmy zaksięgować
    > - należy się 59,9" :-))
    > - trzeba było nie likwidować subkonta)

    ;)))))

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 14. Data: 2002-02-17 14:41:07
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > No tak. Proxy/cache/offline, etc?

    Jeszcze nigdy mi się nic takiego nie zdarzyło i jest to niemożliwe, żeby
    było tak samo zarówno w pracy jak i w domu, więc ...
    ale nie chcę się kłócić.
    Może ktoś potwierdzić, ze toip jest zmienione ?
    Grzegorz

  • 15. Data: 2002-02-18 05:13:02
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    O qrcze- faktycznie- coś muszę z tym zrobić :-))
    Grzegorz

  • 16. Data: 2002-02-18 21:43:35
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 15 Feb 2002 13:24:47 +0100,
    osoba podpisana: Grzegorz <g...@p...onet.pl>
    napisała:
    > Że normalne banki nie mające nic do ukrycia podają swoją pełną TOiP w formacie
    > html i nie ma problemu, żeby to odczytać i zrozumieć.
    > Natomiast jak bank chce coś ukryć to na stronie daje odnośnik do doca, zipa, czy
    > (najczęściej) pdfa, przez co klient musi mieć zainstalowanego acrobata, trochę
    > kłopotu z otworzeniem itp.
    Nie rozumiem ? Mi się właśnie podoba to,że mogę sobie pdf-a ściągnąć i
    i mieć pod ręką. Ale ja taki dziwny jestem. Żeby nie było:IMHO TOiP
    powinna być zarówno w formacie "online" html, jak i "offline" pdf.
    Jeśli jednak miłbym wybierać to wolę tylko pdf-a. Zwłaszcza teraz, gdy
    mam modem.

    KJ

    --
    The world is coming to an end. Please log off.

  • 17. Data: 2002-02-19 13:51:50
    Od: "BAH" <b...@k...chip.pl>

    "Kamil Jonca" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Jeśli jednak miłbym wybierać to wolę tylko pdf-a. Zwłaszcza teraz, gdy
    > mam modem.

    Ja wolę html-a.
    do pdf można "drukowac" przez "pdfFactory"

    BAH