  • 1. Data: 2002-05-19 15:05:20
    Temat: MasterCard < 18
    Od: "Marek Kozik" <s...@p...pl>

    Witam!

    Czy znacie jakiś Internetowy bank wydający MasterCard'a dla osób
    niepełnoletnich?

    Pozdrawiam,
    Marek Kozik

  • 2. Data: 2002-05-19 15:18:35
    Temat: Re: MasterCard < 18
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy znacie jakiś Internetowy bank wydający MasterCard'a dla osób
    > niepełnoletnich?

    W Polsce takiekiego nie ma.
    Moze sprobuj w BZWBK daja do konta Young Maestro za friko :)

  • 3. Data: 2002-05-20 07:23:35
    Od: "Rajmund J. Ziaja" <k...@p...onet.pl>

    > W Polsce takiekiego nie ma.
    > Moze sprobuj w BZWBK daja do konta Young Maestro za friko :)

    Nie dają. Jakiś czas temu też chciałem Maestro do tego typu konta i złożyłem
    wniosek o kartę, zaznaczyłem Maestro. Po godzinie dzwoni do mnie
    niedysponentka i mówi, że się pomyliła i do tego rachunku Maestro dostać nie
    mogę, tylko VE.

  • 4. Data: 2002-05-20 15:46:31
    Od: Pawel Sawicki <P...@v...com>

    Rajmund J. Ziaja <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > wniosek o kartę, zaznaczyłem Maestro. Po godzinie dzwoni do mnie
    > niedysponentka i mówi, że się pomyliła i do tego rachunku Maestro dostać nie
    To chyba cos jej sie pomylilo, bo sam mialem taka karte. Nazywala sie jeszcze
    WBK EURO<26 ale jak sprawdzalem niedawno to BZWBK ma w ofercie analogiczna
    BZBWK EURO<26. Ta starsza to byl na 100% MC (mam nawet w domu, ale juz daaawno
    zablokowana :). Co do nowszej edycji to wiem, ze mozna wybrac czy chcemy VE
    czy MC, tylko ze MC jest dostepne jedynie w wybranych oddzialach (tak
    pisza/pisali na stronie). Moze wlasnie trafiles na taka placowke - sprobuj
    gdzies indziej.

    Pozdrawiam
    Pawel Sawicki
    --
    If space is a vacuum, who changes the bags?

  • 5. Data: 2002-05-20 18:05:30
    Od: "Wanias" <w...@U...pl>

    Użytkownik "Pawel Sawicki" <P...@v...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > czy MC, tylko ze MC jest dostepne jedynie w wybranych oddzialach (tak
    > pisza/pisali na stronie). Moze wlasnie trafiles na taka placowke - sprobuj

    Mnie w byłym BZ tłumaczono, że Maestro+Euro26 wydają tylko w byłych WBK.

    --
    Wanias

  • 6. Data: 2002-05-20 18:27:42
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Mnie w byłym BZ tłumaczono, że Maestro+Euro26 wydają tylko w byłych WBK.

    Ale to jest w ogole inna karta!

    normalna Maestro:
    - waznosc - 2 lata
    - pierwsza gratis, nastepne jednorazowo 20 zl

    Euro<26 Maestro
    - waznosc - 1 rok
    - koszt - chyba 38 zl (oczywiscie rowniez za pierwsza)

    Oferta jest super jesli ktos chce faktycznie miec Euro<26,
    ktore normalnie kosztuje okolo 60 zeta a tutaj za 30% mniej
    masz dodatkowo karte przeliczana w Euro

    ale jak ktos nie chce Euro<26 (ja np, nie wiem po jakiego
    grzyba to miec :-))) to wychodzi mu 4x drozej...

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 7. Data: 2002-05-20 18:55:46
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Mon, 20 May 2002 20:27:42 +0200, "Wilczek" <w...@i...com>
    wrote:

    >ale jak ktos nie chce Euro<26 (ja np, nie wiem po jakiego
    >grzyba to miec :-))) to wychodzi mu 4x drozej...

    Tansze spagetti w Avanti :-)))
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 8. Data: 2002-05-20 21:49:38
    Od: "Wilczek" <w...@i...com>

    > Tansze spagetti w Avanti :-)))

    Jakby bylo cos jeszcze w Sphinxie to bym pewnie wzial :-)
    bo 10% w Afrykanskiej mnie nie rajcuje (ani 5% w Empiku
    bo to co moglbym tam kupic jest 10% drozsze niz gdzie
    indziej :-))

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek