  • 1. Data: 2003-06-15 19:03:36
    Temat: MasterCard Electronic
    Od: "Tomek50" <p...@i...net.pl>

    Witam.Czy ktoś potrafi wyjaśnić różnice między Maestro i MasterCard
    Electronic? czy akceptowane są w tych samych miejscach? czy różnią się tylko
    zasięgiem (np w PKO BP MasterCard Electronic to karta krajowa).
    PS: dopiero od niedawna śledzę dyskusje na tym forum, więc nie wiem czy nie
    przeoczyłem informacji na ten temat.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2003-06-16 14:33:32
    Temat: Re: MasterCard Electronic
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Tomek50" <p...@i...net.pl> writes:

> [...]
    > zasięgiem (np w PKO BP MasterCard Electronic to karta krajowa).
    > PS: dopiero od niedawna śledzę dyskusje na tym forum, więc nie wiem czy nie

    Nie wnikalem w to dokladnie, ale obie ogolnie sa m-narodowe. Roznica
    wynika raczej ze wzgledow historycznych, tzn. MC i MCel podobne sa
    do ukladu VISA i VISAel, Maestro to karta wydawana w innymi systemie
    (bardziej europayowym niz MC).
    Nalezaloby sadzic, ze Maestro w ogole zostanie zastapione MCel, ale
    zobaczymy.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator