  • 1. Data: 2009-11-04 07:43:18
    Temat: Mastercard
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Mastercard to organizacja amerykańska ? czy jaka ?

  • 2. Data: 2009-11-04 07:58:56
    Temat: Re: Mastercard
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał w wiadomości grup
    > Mastercard to organizacja amerykańska ? czy jaka ?

    Została założona w USA. Potem po połączeniu z Europay w zasadzie chyba można
    ją nazywać ogólnoświatową.

    "Organizację założyło kilka banków amerykańskich (United California Bank,
    Wells Fargo, Crocker National Bank, Bank of California), jako konkurencję
    dla podobnej organizacji BankAmericard (założonej przez Bank of America,
    przekształconej później w VISA)."

    Tu jest mnóstwo materiałów:
    http://www.mastercard.com/us/company/en/ourcompany/i
    ndex.html

  • 3. Data: 2009-11-04 10:31:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Imiennika" news:0bd6.0000028d.4af13096@newsgate.onet.pl

    > Mastercard to organizacja amerykańska ? czy jaka ?

    A można wiedzieć jaka jest geneza tego pytania? ;)

  • 4. Data: 2009-11-04 17:36:47
    Od: i...@v...pl

    > A można wiedzieć jaka jest geneza tego pytania? ;)

    ciekawa jestem czy Mastercard jest europejska aby konkurowac z systemem
    amerykanskim.
    Slyszalam tez, że Mastercard ma mniej uzytkownikow czylisystem jest pewniejszy,
    rzadziej sie zawiesza.

    Teraz w mBanku mozna karty Mastercard uzyskac i taki dylemat mamy, ktora brac,
    czy moze obydwie.

  • 5. Data: 2009-11-04 17:43:00
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 4 Lis, 18:36, i...@v...pl wrote:

    > Teraz w mBanku mozna karty Mastercard uzyskac i taki dylemat mamy, ktora brac,
    > czy moze obydwie.
    Obydwie, ale z różnych banków;)