  • 1. Data: 2008-06-13 19:52:36
    Temat: Mastercard Gold rozliczany w Euro - gdzie?
    Od: Piotrek <m...@g...pl>

    Witam

    Które banki dają złote Mastercardy rozliczane w Euro? Citi rozlicza w
    dolarach, Raiffeisen nie ma Mastercarda Gold (a Visa Gold tez jest
    rozliczana w dolarach). Odpada mBank i Multibank bo tam już mam karty
    Visa a potrzebuję dodatkowej (na wszelki wypadek - dlatego też
    Mastercard). Interesują mnie tylko karty Gold. Jeśli chodzi o inne banki
    to mam małe doświadczenie, dlatego zadaję pytanie na grupie.
    Z góry dziękuje za pomoc.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 2. Data: 2008-06-13 19:57:29
    Temat: Re: Mastercard Gold rozliczany w Euro - gdzie?
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Piotrek" <m...@g...pl> wrote in message

> [...]
    > Interesują mnie tylko karty Gold. Jeśli chodzi o inne banki to mam małe
    > doświadczenie, dlatego zadaję pytanie na grupie.

    Jakbys byl zainteresowany platyna to wiem gdzie, ale o goldach nie mam
    pojecia. W ogole goldy to teraz takie karty dla biednych sa. Jak szukasz
    karty prestizowej to zainteresuj sie
    http://www.pekao.com.pl/private_banking/pb_4_1.html?
    /lang=PL/100310-633696-51151
    :)

    MK

  • 3. Data: 2008-06-13 20:07:32
    Od: smE <n...@n...com>

    Dnia Fri, 13 Jun 2008 21:52:36 +0200, Piotrek napisał(a):

> [...]
    > Mastercard). Interesują mnie tylko karty Gold. Jeśli chodzi o inne banki
    > to mam małe doświadczenie, dlatego zadaję pytanie na grupie.

    W Polbanku jest złoty Mastercard.

  • 4. Data: 2008-06-13 20:23:20
    Od: Piotrek <m...@g...pl>

    Dzięki za radę, ale nie dam radę finansowo na Signia niestety, jak
    sądzę. Cóż na razie jeszcze mnie nie stać i tyle. Na platyny chyba też,
    choć już szybciej, jakie są minimalne wymagania na platyny?

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 5. Data: 2008-06-17 05:57:32
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    "Piotrek" <m...@g...pl> wrote in message

    >Interesują mnie tylko karty Gold.

    Możesz wyjaśnic dlaczego ?

    MichalL

  • 6. Data: 2008-06-17 07:52:58
    Od: "MarekZ" <marekz_wywal@to_irc.pl>

    Użytkownik "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:4857525a$0$15085$f69f905@mamut2.aster.pl...

    > Możesz wyjaśnic dlaczego ?

    Zapewne kwestia limitu.

    marekz

  • 7. Data: 2008-06-18 17:20:19
    Od: Piotrek <m...@g...pl>

    MichalL pisze:
    > "Piotrek" <m...@g...pl> wrote in message

    > Możesz wyjaśnic dlaczego ?
    >
    > MichalL

    Kwestia limitu, ubezpieczeń i łatwiejszego czasem dostępu do niektórych
    miejsc na lotniskach.

    Pozdrawiam
    Piotrek

  • 8. Data: 2008-06-18 21:32:29
    Od: Krzysztofsf <k...@w...pl>

    Piotrek pisze:

    > Kwestia limitu, ubezpieczeń i łatwiejszego czasem dostępu do niektórych
    > miejsc na lotniskach.
    >
    > Pozdrawiam
    > Piotrek

    ubezpieczenia i dostep to juz patrz raczej oczko dwa wyzej - platyna i
    prestizowe.

    http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty/prestiz/premiu
    m_club

  • 9. Data: 2008-06-18 21:59:25
    Od: "MichalL" <m...@N...poczta.onet.pl>

    > Kwestia limitu,

    bardziej zależy od banku, a nie koloru karty. Można zrobić kilka zwykłych z
    niższymi limitami. Jest to nawet lepsze (bezpieczniejsze i można mieć karty
    różnych wystawców)

    > ubezpieczeń

    to bardzo zależy od banku i konkretnej karty. Pytanie jakie ubezpieczenia
    masz na myśli, od czego i na jakie kwoty.

    >i łatwiejszego czasem dostępu do niektórych miejsc na lotniskach.

    j.w.

    Czyli po prostu szukasz karty z wysokim limitem, ubezpieczeniami i
    lotniskowym Executive Club (czy jakoś tak)

    Które goldy dają dostęp do niektórych miejsc na lotniskach ? O ile wiem,
    można to załatwić opłatą członkowską, co może być tańsze od złotej karty,
    podobnie zresztą jak ubezpieczenie.
    Czy na pewno złota karta jest ci potrzebna i jej funkcjonalności taniej i
    lepiej nie da się osiągnąć inaczej ? Wydaje mi się że tak.

    MichalL

  • 10. Data: 2008-06-19 20:38:46
    Od: Piotrek <m...@g...pl>

    Krzysztofsf pisze:

    > ubezpieczenia i dostep to juz patrz raczej oczko dwa wyzej - platyna i
    > prestizowe.
    >
    > http://www.kartykredytowe.pl/pl/karty/prestiz/premiu
    m_club

    Hej

    Pisałem już, na takie karty to jeszcze mnie nie stać. Myślę ewentualnie
    o platynie.

    Piotrek