  • 11. Data: 2002-07-10 14:44:51
    Temat: Re: Mastercard autoryzowany
    Od: "pussel" <p...@p...pl>

    pracuję u konkurencji i nic takiego nie słyszałem, a na pewno bym wiedział.
    pozdrawiam
    pussel

  • 12. Data: 2002-07-10 18:04:39
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Uzytkownik "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> napisal w wiadomosci

    > Przeciez dostales, co prawda jakas taka uposledzona, bo nie dularowa i
    > nie z pekaosa, ale przeciez ... ;-)
    >
    > A, nawet DWIE garbate powinienes dostac!

    Hehe... ale DC nie dostal, a upragnionej Fortisowej VC nawet za pieniadze
    nie chca mu dac ;p.

    Maciej [ktory jeszcze nie aplikowal o garbata w szlachetnym kolorze ;)]

  • 13. Data: 2002-07-10 22:39:18
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

> [...]
    każdorazowej
    > autoryzacji przy płatnościach WSZYSTKIMI karta EcMc.

    Mam do Ciebie zatem pytanie skoro pracujesz w sklepie zapewne bedziesz sie
    orientowal. Od czego zalezy jezeli prace karta kredytowa ze niektore
    transakcje sa autoryzowane, niektore nie sa? Czy jest to kwestia ustawienia
    terminali w sklepach, ze czesc transakcji zalozmy od jakiejs tam kwoty ma
    byc autoryzowana a czesc nie, czy jest to robione przez system droga losowa?
    Zawsze sie nad tym zastanawialem. Bo nieraz place 20-30 pln i jest
    autoryzacja a nieraz i 300 pln i nie ma autoryzacji.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2002-07-11 10:01:59
    Od: <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > Zawsze sie nad tym zastanawialem. Bo nieraz place 20-30 pln i jest
    > autoryzacja a nieraz i 300 pln i nie ma autoryzacji.

    Karty tłoczone autoryzuje zawsze powyżej jakiejś kwoty, u mnie jest to 250 zl.
    Natomiast coraz częściej system autoryzuje losowo karty tłoczone, na transakcje
    na nizsze kwoty, co 4-5 kartę.

  • 15. Data: 2002-07-11 15:05:25
    Od: <s...@p...onet.pl>

> [...]
    > Natomiast coraz częściej system autoryzuje losowo karty tłoczone, na
    Ostanie doświadczenia z kredytową MC BPH z oststnich 3 dni . 6 transakcji:
    dwie pniżej 40 PLN w Billi (Polcard) - autoryzowane (dla VC Sihti nie
    atoryzowali i 80 PLN kilka dni wczesniej)
    dwie tranzakcje poniżej 15 PLN (knajpa Hawełka dla sprawdzenia) - dla VC nigdy
    nie autoryzowali mimo wyższych kwot.
    Ponadto inna knajpa <40 PLN - autoryzacja i sklep z porcelaną Rosenthal , 400
    PLN też autoryzacja. Wszystkie terminale POLCARD. Coś chyba w tym jest. Jak się
    zdenerwuję to podzielę zakupy na dwie kupki i empirycznie sprawdzę autoryzację
    MC i VC. Pozdrawiam

  • 16. Data: 2002-07-11 16:26:23
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

> [...]
    zl.
    > Natomiast coraz częściej system autoryzuje losowo karty tłoczone, na

    Widzisz pytam sie dlatego, ze kiedys ktos tlumaczyl mi iz to, ze w danym
    sklepie autoryzuje transakcje np. 50 pln a w innym nie autoryzuje to jest
    ustawienie terminala w sklepie. W takim razie wyglada na to, ze jest to
    tylko i wylacznie kwestia centrum rozliczen, ktore droga losowa dokonuje
    autoryzacji niezaleznie od kwoty.

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-07-11 17:23:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Thu, Jul 11, 2002 at 06:26:23PM +0200, Leonard Szczepanski wrote:

> [...]
    > ustawienie terminala w sklepie. W takim razie wyglada na to, ze jest to
    > tylko i wylacznie kwestia centrum rozliczen, ktore droga losowa dokonuje

    I jedno i drugie. Jesli limit i jest losowanie.

    --

    --w

  • 18. Data: 2002-07-11 20:44:03
    Od: "AruBuru" <a...@p...comUSUN.pl>

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:7...@n...onet.pl...
    > Karty tłoczone autoryzuje zawsze powyżej jakiejś kwoty, u mnie jest to 250
    zl.

    Oprocz tego, ze czasami KK autoryzuje sie losowo, to jeszcze zalezy to od
    tzw. floor limitu. Jest to ustalana dla kazdego punktu kwota ponizej ktorej
    transakcje nie sa autoryzowane (chyba ze "wpadna" na losowy wybór).
    pzdr
    AruBuru

  • 19. Data: 2002-07-12 11:32:42
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    <s...@p...onet.pl> writes:

> [...]
    > atoryzowali i 80 PLN kilka dni wczesniej)
    > dwie tranzakcje poniżej 15 PLN (knajpa Hawełka dla sprawdzenia) - dla VC

    Moze to ma zwiazek z tym, ze w koncu MC chyba zjadl Europaya do konca (?),
    albo moze nieautoryzowane maja byc tylko transakcje karta elektroniczna
    (=chipowa, a nie jakas spod walca)?
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator