  • 11. Data: 2003-04-24 07:16:35
    Temat: Re: Mastercard-gdzie?
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    news:b86m34$qbo$1@korweta.task.gda.pl...

    > Jezeli w KB sie nie udalo to procz Pekao SA praktycznie nie da sie
    > otrzymac zandego MC od Polskich bankow - moze ewentualnie LG?
    > Ale musialabys znow popracowac nad historia konta tamze poza tym
    > LG niedlugo zamienia sie w Nordee wiec nie wiadomo czy beda dalej
    > wydawac MC.
    >
    > Z wypuklych kart bez wiekszych problemow przy takich wplywach
    > otrzymasz VC w BZWBK (min 500/mc) i MultiBanku (1000/mc).

    A dlaczego Mastercard? Jeśli głównie dlatego, żeby zagraniczne
    transakcje rozliczane były w euro, to w mBanku szykuje się taka Visa w 3
    odmianach. Tyle, że dla studentów klasy electron. Classic przy dochodach
    minimum 1500 zł.

    --
    Lejak
    j...@p...onet.pl

  • 12. Data: 2003-04-24 17:58:39
    Od: "Kaska" <t...@w...pl>

    napisał w wiadomości news:b872bj$f51$1@news.onet.pl...

    > Taa - co oddzial to obyczaj. Ja tez nie jestem nigdzie zatrudniony i
    > dostalem...

    A czy Tobie też mówili w oddziale, że procedura przyznawania Mastercarda
    jest taka sama jak kredytu odnawialnego? Troche mnie to zdziwiło, ale już
    nie miałam czasu wypytywać się o szczegóły.

    Kasia

  • 13. Data: 2003-04-25 13:32:48
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@u...com.pl>

    Kaska wrote:

    > A czy Tobie też mówili w oddziale, że procedura przyznawania Mastercarda
    > jest taka sama jak kredytu odnawialnego? Troche mnie to zdziwiło, ale już
    > nie miałam czasu wypytywać się o szczegóły.

    W oddziale w Lublinie też tak jest tzn. nie mówią, że procedura jest jak
    do kredytu, ale każą do wniosku o kartę dołączyć zaświadczenie o
    zarobkach. A w filii na Głębokiej dowiedziałem się (inf. ustna - na
    piśmie tego nigdzie nie ma IMHO), że łączny limit kredytowy na EK Profit
    może wynosić 5 x miesięczne wpływy i jest to suma : limit kredytowy
    "właściwy" + limit VC + limit MC.

    Czyżby tak bardzo bali się fraudów na wypukłych???

    Przemek