  • 1. Data: 2012-06-19 15:52:51
    Temat: Matematyków z IdeaBanku
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    Otoż dla infolinijnych matematyków z IdeaBanku różnica między 6.4% a
    8.1% dla kwoty 9500zł to "parę złotych". Przy załozeniu że okres
    oszczędzania wynosi 4 miesiące

  • 2. Data: 2012-06-19 16:04:39
    Temat: [OT] Re: Matematyków z IdeaBanku
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Tue, 19 Jun 2012 15:52:51 +0200, Izydor wrote:

    > Otoż dla infolinijnych matematyków

    Polecam fraszkę "Na matematyka" Jana Kochanowskiego.

    MSPANC

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2012-06-19 17:03:50
    Temat: Re: [OT] Re: Matematyków z IdeaBanku
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-19 16:04, Olgierd wrote:
    > Polecam fraszkę "Na matematyka" Jana Kochanowskiego.

    W istocie :)

  • 4. Data: 2012-06-19 21:05:11
    Temat: Re: Matematyków z IdeaBanku
    Od: "vvvvvv" <w...@p...de>

    Użytkownik "Izydor" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Otoż dla infolinijnych matematyków z IdeaBanku różnica między 6.4% a 8.1%
    > dla kwoty 9500zł to "parę złotych". Przy załozeniu że okres oszczędzania
    > wynosi 4 miesiące

    parędziesiąt. może tych "dziesiąt" nie usłyszałeś :)

  • 5. Data: 2012-06-20 10:46:04
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    Izydor <i...@w...pl> napisał(a):

    > Otoż dla infolinijnych matematyków z IdeaBanku różnica między 6.4% a
    > 8.1% dla kwoty 9500zł to "parę złotych". Przy załozeniu że okres
    > oszczędzania wynosi 4 miesiące

    Rozumiem, że była to reakcja owego matematyka na twój argument, dlaczego nie
    przedłużasz u nich lokaty ale przenosisz pieniądze do Deutsche Banku? :)

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 6. Data: 2012-06-20 11:34:08
    Od: bzdreg <b...@n...pl>

    W dniu 2012-06-20 10:46, mohonk pisze:

    > Rozumiem, że była to reakcja owego matematyka na twój argument, dlaczego nie
    > przedłużasz u nich lokaty ale przenosisz pieniądze do Deutsche Banku? :)

    A dokładniej - dokąd (na co) w tym DB?

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. Bzdreg.

  • 7. Data: 2012-06-20 12:29:44
    Od: Izydor <i...@w...pl>

    On 2012-06-20 10:46, mohonk wrote:
    > Rozumiem, że była to reakcja owego matematyka na twój argument, dlaczego nie
    > przedłużasz u nich lokaty ale przenosisz pieniądze do Deutsche Banku? :)

    W istocie :) Pozostałe argumenty to to że zmarnowany czas, i że przelew
    trzeba zrobić, i generalnie że "po co Pan to robi, zostaw niech leżą".

  • 8. Data: 2012-06-20 13:10:25
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    bzdreg <b...@n...pl> napisał(a):

    > A dokładniej - dokąd (na co) w tym DB?

    Konto Oszczędnościowe 24h - 8,1% dla kwoty do 10 000 zł:

    https://www.deutsche-bank-
    pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciow
    e_24h

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 9. Data: 2012-06-20 13:34:05
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    > Konto Oszczędnościowe 24h - 8,1% dla kwoty do 10 000 zł:
    >
    > https://www.deutsche-bank-
    > pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciow
    e_24h

    dla kwoty czy do kwoty? co jak wpłacę 10 000 i naliczą mi odsetki następnego
    dnia? już wskakuję na te małe %?

    --=olo=--

  • 10. Data: 2012-06-20 15:10:41
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > dla kwoty czy do kwoty? co jak wpłacę 10 000 i naliczą mi odsetki następnego
    > dnia? już wskakuję na te małe %?

    Do 10 tys. Optymalnie wpłacić 9937 i raz w miesiącu obniżać
    saldo do tej wysokości.