  • 11. Data: 2012-06-20 18:13:22
    Temat: Re: Matematyków z IdeaBanku
    Od: lolekanabolek <l...@g...com>

    W dniu 2012-06-20 13:10, mohonk pisze:

    > Konto Oszczędnościowe 24h - 8,1% dla kwoty do 10 000 zł:
    >
    > https://www.deutsche-bank-
    > pbc.pl/index.php/l1/konta/l2/db_konto_oszczednosciow
    e_24h

    > Pozdrawiam
    > mohonk

    z tego co widzę, to można 3 takie konta otworzyć
    i na każdym można trzymać do 10 tysi na 8,1%??

    --
    pozdrawiam
    Marcin

  • 12. Data: 2012-06-22 10:04:29
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

    Użytkownik "TrzyLinie" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Do 10 tys. Optymalnie wpłacić 9937 i raz w miesiącu obniżać
    > saldo do tej wysokości.

    a czemu 9937 bo z tej kwoty to wychodzi parę zł nad 10000

    --=olo=--

  • 13. Data: 2012-06-22 15:32:10
    Od: "TrzyLinie" <t...@g...pl>

    > a czemu 9937 bo z tej kwoty to wychodzi parę zł nad 10000

    Wg moich obliczeń start z 9937 daje maksymalne odsetki (1,79zł), a wyskok
    ponad 10 tys. następuje po 36 dniach (rok 365 dni, zaokrąglenia okołobelkowe
    w górę) więc można obniżać w cyklu miesięcznym bezpłatnie.

  • 14. Data: 2012-06-22 15:43:08
    Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl>

> [...]
    > okołobelkowe
    > w górę) więc można obniżać w cyklu miesięcznym bezpłatnie.

    no tak - ja policzyłem jeszcze starym kalkulatorem bez belki

    --=olo=--