  • 1. Data: 2004-10-10 22:23:53
    Temat: Material zdjeciowy - PKO BP :)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    http://prnews.pl/pko/

    z komentarzem ;) Troche zawiedziony jestem - spokojnie. Mam nadzieje, ze
    dojde jutro na 8ma

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-10-11 06:35:18
    Temat: Re: Material zdjeciowy - PKO BP :)
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:ckccrn$eqi$1@news.onet.pl...
    > http://prnews.pl/pko/
    >
    > z komentarzem ;) Troche zawiedziony jestem - spokojnie. Mam nadzieje, ze
    > dojde jutro na 8ma

    Ja w środę zobaczyłem co sie dzieje i darowałem sobie zakładanie konta w PKO
    :)

  • 3. Data: 2004-10-11 06:50:04
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    napisał w wiadomości news:ckccrn$eqi$1@news.onet.pl...
    > http://prnews.pl/pko/
    >
    > z komentarzem ;) Troche zawiedziony jestem - spokojnie. Mam nadzieje, ze
    > dojde jutro na 8ma

    Moze z tych zawiązanych znajomości (komentarz na stronie z materiałem)
    powstanie nowe pokolenie akcjonariuszy PKO BP, którzy stworzą nowy System
    Zabezpieczeń Kolejkowych SyZaKo ?

    :-)))

    Pzdr
    Zeus@@@