  • 11. Data: 2005-07-04 18:19:27
    Temat: Re: Maxima - płatności w internecie
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 20:13- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Wojciech Nawara, gdy pisał(a):

    > A jak chcesz płaską użyć "nieelektronicznie"? Na żelazku? :-)

    A gdzie ja napisałem, że jej można używać nieelektronicznie?

    > A co do Maximy. Karta jest ewidentnie plaskaczem, do tego ELECTRONIC USE
    > ONLY, ale symbolu VISA Electron nie ma. Specyficzne...

    Pic na wodę i fotomontaż: karta o mniejszej elastyczności niż elektron,
    ale proszę bardzo: i "visa", i "kredytowa". Ciekawe, jakie dają na toto
    limity?

    --

    **** Never argue with an idiot. ****
    **** They drag you down to their level ****

  • 12. Data: 2005-07-04 18:22:52
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    yayco napisał(a):

    > A gdzie ja napisałem, że jej można używać nieelektronicznie?

    Napisałeś, że nie każda płaska musi być electronem. Dla mnie to to samo,
    bo plaskacz = electronic use only. :-)

  • 13. Data: 2005-07-04 18:28:20
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    2005-07-04 20:22- tak przynajmniej miał(a) ustawiony zegar systemowy
    Wojciech Nawara, gdy pisał(a):

    > Napisałeś, że nie każda płaska musi być electronem. Dla mnie to to samo,
    > bo plaskacz = electronic use only. :-)

    :-) Jak mawiali na kresach: "za obmyłkie wyszło". Chodziło mi o to
    jedynie (co zresztą sam napisałeś), że to nie jest "visa electron", ale
    nastojaszcza (albo za taką uchodząca) "visa".
    Zdaje się, że zdaniem banku czyni ją to szczególnie atrakcyjną bo w
    materiałach prasowych napisali tak:
    "Cechą odróżniającą kartę Maxima PLUS spośród podobnych produktów na
    rynku jest to że na karcie, która działa wyłącznie w środowisku
    elektronicznym i jest kartą płaską widnieje tzw. flaga VISA, umieszczana
    do tej pory wyłącznie na kartach typu VISA Classic"

    Taki marketoid, to jednakowoż potrafi...

  • 14. Data: 2005-07-04 20:19:53
    Od: Artur <a...@s...epf.pl>

    yayco napisał(a):
    > Głupio odpisywać samemu sobie, ale sprawdziłem w regulaminie
    > ( http://skocz.pl/maxima ) i faktycznie , zgodnie z paragrafami 1 i 2
    > rozdziału 3 (transakcje), nie ma mowy o jakim tam kolwiek internecie
    > lub telefonie.
    Dzięki. Przyznaję, że nie szukałem tego na stronach banku.
    W takim razie karta się nie przyda. Dodatkowo zniechęcający jeszt czas
    oczekiwania na wydanie - karta + pin przesyłana po min. 3 tygodniach.

    --
    Artur

  • 15. Data: 2005-07-04 20:31:37
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 4 lipiec 2005 roku,
    kiedy to yayco posłał(a) w świat wiadomość

    > To znaczy, że zepsuli.

    A może, wbrew jednoznacznym opiniom czołowych przedstawicieli
    pl.biznes.banki, wcale tej karty nie zepsuli?
    Być może przeprowadzili analizy i okazało się, że zablokowanie transakcji
    internetowych pomoże dotrzeć z ofertą do szerokiego grona klientów?

    Nie każdy co tydzień kupuje w pośpiechu bilety lotnicze za pomocą laptopa i
    bezprzewodowego internetu, siedząc w taksówce na lotnisko, a raz na miesiąc
    film DVD w Nowej Zelandii.

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,34912,28016
    16.html
    "W wyniku obaw przed phishingiem swoje zwyczaje zmienił co trzeci
    internauta korzystający z e-bankowości - większość z nich rzadziej loguje
    się na witrynę swego banku, a prawie 14 proc. nawet przestało opłacać
    rachunki przez internet. Także ponad 30 proc. osób kupujących w wirtualnych
    sklepach przyznało, że kupuje w ten sposób mniej lub rzadziej, obawiając
    się przekrętu".

    Dostęp do stanu karty przez internet - jak najbardziej pożądany.
    Możliwość płatności internetowych (w powszechnej świadomości: przekrętów
    internetowych) zablokowana. Pierwsza karta, z którą Kowalski nie musi się
    bac tych hackerów, phisherów i innych, których nawet nazwać nie potrafi, a
    o których w prasie naczytał się tyle złego. A i z TV tez pamięta, że ten
    cały Internet to pedofile, pornografia i... bandy małolatów przy
    komputerach czatujących na jego ciężko zarobione pieniądze.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 16. Data: 2005-07-05 20:43:42
    Od: Przemysław Prytek <p...@i...pl>

    On Mon, 04 Jul 2005 19:51:38 +0200, Artur <a...@s...epf.pl>
    wrote:

    >W placówce i na Lukaslinii stanowczo stwierdzaj?, że nie działa.

    Widocznie moja karta o tym nie wie :)

    >No ale w ?wietle poprzedniego postu nie jestem tego pewien ;-)
    >
    >Artur

    pozdrawiam,
    Przemyslaw Prytek