  • 11. Data: 2005-06-06 15:59:17
    Temat: Re: Mąz jest w BIku
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    > tak tak, mi zaoferowali 58%

    Widocznie była promocja akurat ;)

    --
    Patyk

  • 12. Data: 2005-06-06 16:08:58
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Patyk wrote:

    > Widocznie była promocja akurat ;)

    Najwyraźniej. Napisałem im, że czekam na poprawioną wersję, bo w tej
    umowie chochlik durkarki im kropki pozjadał.

  • 13. Data: 2005-06-06 18:22:44
    Od: "Suzifox" <s...@i...net.pl>

    kredty splacony , teraz bo nawet o nim nie wiedzielismy, maz mnienil miejsce
    zamieszkania, a zaleglosc z odsetkami byla 1050 zl.
    Bylam w dombanku,dali mi 60% kredytu a o procencie nie wspomne wysoki

  • 14. Data: 2005-06-06 20:13:58
    Od: "Patyk" <p...@p...onet.pl>

    > Najwyraźniej. Napisałem im, że czekam na poprawioną wersję, bo w tej umowie
    > chochlik durkarki im kropki pozjadał.
    Albo co tez jest prawdopodobne mieli kolejna planowana awarię a Twoja umowa byla
    jej wynikiem...

    --
    Patyk

  • 15. Data: 2005-06-08 19:17:23
    Od: "darkblue" <n...@n...pl>

    Użytkownik "Suzifox" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    > Czy wiecie jaki bank udzieliby mi kredytu hipotecznego??
    > załamana :(

    od splaty zobowiazania z powodu ktorego Twoj maz znalazl sie w bik-u
    niestety musi minac 6 lat zanim go wykresla.
    jedyne wyjscie to intercyza... wtedy malzonka nie sprawdzaja
    tyle ze problemem moga byc dochody (meza nie wezma pod uwage jesli nie
    bedzie przystepowal do kredytu)