  • 11. Data: 2016-12-16 10:24:26
    Temat: Re: Mbank blokada bezpieczeństwa
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 15 Dec 2016 18:56:40 +0100, "mariusz_" <m...@i...pl>
    wrote:
    > Na spokojnie już w domu zadzwoniłem i pogadałem z wyjątkowo juz
    przychylnym
    > człowiekiem z obsługi mbanku i powiedział mi że jesli ich bramka
    widzi

    Chłopie, książki pisz, marnujesz.się tutaj...

    --
    Marek

  • 12. Data: 2016-12-16 11:06:17
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    Szczególnie piękne jest blokowanie dla bezpieczeństwa przelewów przychodzących.

  • 13. Data: 2016-12-16 14:30:35
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    nie wiem o co tu chodzi, ale jesli o to ze niby nie mówię prawdy, to prosze
    zadzwoncie zapytajcie sie czy takie sytuacje są, tylko pewnie odpowiedzi juz
    ruraj nie bedzie

  • 14. Data: 2016-12-17 02:42:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Dawid Rutkowski" 3...@g...co

    : Szczególnie piękne jest blokowanie dla
    : bezpieczeństwa przelewów przychodzących.

    Wiem, że wchodzę w kompetencje JF, (; ale ;) zauważ, że tym
    sposobem bank zabezpiecza nadchodzące pieniądze przed kradzieżą...

  • 15. Data: 2016-12-17 02:44:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    "mariusz_"

    > Chłopie, książki pisz, marnujesz.się tutaj...

    Skąd wiesz, że mariusz_ jest chłopem?
    I co nam po chłopskich książkach?!
    Niech już lepiej pisze tutaj...

  • 16. Data: 2016-12-17 03:15:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "mariusz_" 5853ec81$0$15193$6...@n...neostrada.pl

    > nie wiem o co tu chodzi, ale jesli o to ze niby nie mówię prawdy,

    Oczywiste jest to, że nie mówisz, lecz piszesz. :)

    > to prosze zadzwoncie zapytajcie sie czy takie sytuacje są,

    Do mBanku mamy dzwonić? Po co?!?! Toż każdy wie o tym, że mBnak tak ma!

    > tylko pewnie odpowiedzi juz ruraj nie bedzie

    Ruraj?...
    Rurykowicze -- ród ruski, z którego wywodzą się Kurcewicze.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rurykowicze

    Kurcewiczównę Helenę opisał Sienkiewicz w Ogniem i mieczem -- jako
    wybrankę Bohuna i Skrzetuskiego, później jako panią Skrztuską.

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Helena_Kurcewicz%C3%B3
    wna

    Helenę Trojańska każdy chyba zna...

  • 17. Data: 2016-12-17 14:06:26
    Od: "mariusz_" <m...@i...pl>

    ale Ty jesteś dupek, nudzi ci sie?
    ale co sie dziwić jakie imie taki człowiek
    nie wysilaj sie z odp., juz tu nic od ciebie nie przeczytam