  • 1. Data: 2004-01-29 11:37:59
    Temat: Mbank - cofnąłby opłaty - sorry
    Od: "Jan" <J...@s...pl>

    Przepraszam za błąd w tytule wątku Mbank - cofnął opłaty, wypadło mi BY i
    wyszła dezinformacja

    pozdrawiam wszystkich klientów

    Jan

  • 2. Data: 2004-01-29 11:43:50
    Temat: Re: Mbank - cofnąłby opłaty - sorry
    Od: SebCz <a...@a...pl>

    > Przepraszam za błąd w tytule wątku Mbank - cofnął opłaty, wypadło mi BY i
    > wyszła dezinformacja

    Musisz założyć nowy wątek, bo napisałeś 'Mbank' a powinno byc 'mBank'.....

  • 3. Data: 2004-01-29 11:45:31
    Od: <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jan" <J...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam za błąd w tytule wątku Mbank - cofnął opłaty, wypadło mi BY i
    > wyszła dezinformacja
    >
    > pozdrawiam wszystkich klientów
    >
    > Jan

    (wtrace sie poza tematem - uzywasz nicka "Jan" - ja piszac z pracy pojawiam
    sie jako nadawca "jan" - prosze nie mylic nas ze soba ;>
    poza tym ok, zostan jako "Jan", ja w swoich outlookach pozmieniam nadawce na
    jedankowego "janke(at)poczta.onet.pl" badz krocej "janke"
    malo istotne dla grupy, jednak by sie nie mieszalo
    pozdrawiam
    zbyszko janke)

  • 4. Data: 2004-01-30 01:42:46
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 29 Jan 2004 12:45:31 +0100, <j...@p...onet.pl> wrote:

    >(wtrace sie poza tematem - uzywasz nicka "Jan" - ja piszac z pracy pojawiam

    o kurczę, a ja myślałem, że Jan to imię...

    --
    Jarek Andrzejewski