  • 1. Data: 2006-05-25 11:43:45
    Temat: Mbank czy Inteligo ? A może coś innego...
    Od: m...@g...com

    Witam !

    Wiem, że w archiwum można dużo znaleźć - jednak oferta banków
    ciągle się zmienia, także ciężko opierać się na starych
    informacjach.

    Na razie mam konto w inteligo, jednak chcę założyć konto wspólne z
    żoną (nie mogę jej dopisać do istniejącego konta - idiotyzm !).
    Także będę musiał założyć nowe konto, a w związku z tym
    zacząłem się zastanawiać czy nie wybrać czegoś innego.

    Dodam, że poza opłatami (różnice typu przelew za 0,49 czy 0,99)
    interesuje mnie dobry interface strony (inteligo dla mnie ok) oraz
    infolinia, jej dostępność itp. Ogólnie obsługa.

    Będę wdzięczny za komentarze grupowiczów.
    Pozdrawiam
    Mat

  • 2. Data: 2006-05-25 11:46:00
    Temat: Re: Mbank czy Inteligo ? A może coś innego...
    Od: "Krzysiek." <@dla.zaufanych.zapytaj>

    Użytkownik <m...@g...com> napisal nam:

    > Witam !
    >
    > Wiem, że w archiwum można dużo znaleźć - jednak oferta banków
    > ciągle się zmienia, także ciężko opierać się na starych
    > informacjach.

    przerwa techniczna inteligo w godzinach gdy jeszcze ludzie nie spia...
    powinni tego zabronic. PKO raz mialo taka przerwe o 23.30 :D!! Od czego sa
    godziny typu 4 nad ranem?! Wola spac, ja tez ale to jest BANK.

    A tak to inteligo jest ok :)

  • 3. Data: 2006-05-25 11:48:03
    Od: "Fajas" <s...@w...pl>

[...]

    Konto wspolne z zona to zly pomysl ;)

    Fajas

  • 4. Data: 2006-05-25 11:51:29
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.plzzz>

    >Na razie mam konto w inteligo, jednak chcę założyć konto wspólne z
    >żoną (nie mogę jej dopisać do istniejącego konta - idiotyzm !).

    Dlaczego nie mozesz zrobic zony wspowlascicielem konta ?
    Sam jakis czas temu dopisalem zone jako wspolwlasciciela. Teraz nie mozna ?
    Dlaczego ? Jak jest argumentacja Inteligo ?

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 5. Data: 2006-05-25 12:00:35
    Od: m...@g...com

    pawelWN napisał(a):

    > Dlaczego nie mozesz zrobic zony wspowlascicielem konta ?
    > Sam jakis czas temu dopisalem zone jako wspolwlasciciela. Teraz nie mozna ?
    > Dlaczego ? Jak jest argumentacja Inteligo ?

    Szczerze mówiąc brak argumentacji - po prostu nie można. 2 razy
    dzwoniłem żeby się upewnić i niestety taką wiadomość otrzymałem
    :-((

    Pozdrawiam
    Mat

  • 6. Data: 2006-05-25 15:07:19
    Temat: Re: Mbank czy Inteligo ? A mo?e co? innego...
    Od: z <b...@j...com>

    No cóż. Pewnie żona nie pracuje a gość ją lubi więc ją utrzymuje.

  • 7. Data: 2006-05-25 15:13:00
    Od: "Mat" <m...@g...com>

    ??

  • 8. Data: 2006-05-26 07:26:29
    Od: "GREGMAR" <g r e g m a r [at] l i f e . p l>

    zdecydowanie Inteligo.

  • 9. Data: 2006-05-26 20:56:21
    Od: "jonatan" <j...@w...gazeta.pl>

    m...@g...com wrote:

> [...]
    > infolinia, jej dostępność itp. Ogólnie obsługa.
    >
    > Będę wdzięczny za komentarze grupowiczów.

    Odradzam stanowczo mBank. Są lepsze banki, znacznie lepsze. Moim
    zdaniem mBank chce się teraz szybko odkuć za bezprowizyjne lata.

    --
    jonatan