  • 11. Data: 2009-05-22 05:19:44
    Temat: Re: Mbank hasła smsowe płatne 20 gr ?
    Od: f...@o...pl

    On 21 Maj, 22:02, "u" <$...@qr.st> wrote:
    > http://banki.onet.pl/1,61,8,56909200,152306515,66617
    70,0,forum2.html

    > "WAŻNE DLA KLIENTÓW mBANKU!!!
    >
    > Potwierdzam, hasła smsowe płatne 20 gr. Pracuję w mBanku i opłata za hasła
    > wysyłane smsem będzie obowiązywać miesiąc po wprowadzeniu opłaty za hasła
    > konwencjonalne papierowe. Informacja standardowo pojawi się na blogu i w
    > monicie na koncie.
    >
    > ~witold mB , 21.05.2009 14:52
    > "
    >
    > Pora się ewakuować z mbank

    Łżesz Witia. mBank oficjalnie temu zaprzeczył ustami swoich
    przedstawicieli.

  • 12. Data: 2009-05-22 05:58:19
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    f...@o...pl writes:

    70,0,forum2.html

    > Łżesz Witia. mBank oficjalnie temu zaprzeczył ustami swoich
    > przedstawicieli.
    A ja bym się wcale nie zdziwił. Może nie teraz, ale za np. pół roku ...
    KJ

    --
    yo-yo, n.:
    Something that is occasionally up but normally down.

  • 13. Data: 2009-05-22 06:17:15
    Od: Końrad N.S. <n...@o...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > A ja bym się wcale nie zdziwił. Może nie teraz, ale za np. pół roku ...

    przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.
    teraz hasło będzie płatne, a po jednym haśle i zdefiniowaniu odbiorcy można
    będzie do niego przecież wykonywać dowolną ilość przelewów.
    wprowadzenie opłaty będzie odczuwalne dla tych, którzy wykonują wiele przelewów
    do coraz to nowych dodawanych odbiorców.

  • 14. Data: 2009-05-22 06:27:08
    Od: "k...@w...pl" <k...@w...pl>

    On 22 Maj, 08:17, Końrad N.S. <n...@o...pl> wrote:
> [...]
    > wprowadzenie opłaty będzie odczuwalne dla tych, którzy wykonują wiele przelewów
    > do coraz to nowych dodawanych odbiorców.

    jakos nie mam ochoty miec wszystkich odbiorcow w zaufanych.

  • 15. Data: 2009-05-22 07:10:54
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On May 22, 7:19 am, f...@o...pl wrote:

    770,0,forum2.html

    > Łżesz Witia. mBank oficjalnie temu zaprzeczył ustami swoich
    > przedstawicieli.

    Taaa. A pamiętacie jak wprowadzili opłaty za przelewy a "zapomnieli"
    zmienić reklamy na www? Albo hasło, że "zawsze bezpłatny"?
    Ech, gdzie te czasy, jak mBank do "siódemek" zapraszał...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2009-05-22 07:20:27
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 21 May 2009 23:34:49 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Ja wiem że ludzie wiele mogą znieść, dowodem na to jest funkcjonowanie
    > banków typu Pekao czy Sygma lub Cetelem. Ale wcześniej czy później
    > któryś z banków się na tym przejedzie, a mBank jest w tej szczególnej
    > sytuacji, że ma wysoce mobilnych posiadaczy depozytów no i ma forum,
    > gdzie się mogą nawzajem dzieci nakręcać, co raczej należy traktować jako
    > czynniki zwiększające ryzyko.

    Tak tylko nie zapomnijcie o jednej rzeczy. O tym kim są głównie klienci
    mbanku? IMO jest dużo osób młodych, dla których nawet najmniejsza opłata,
    może wydać się leceniem w kulki i bodźcem do zmiany banku. To będzie
    chwila, bo klient mbanku to nie to samo pko bp. Może mój przykład -
    wyprowadziłem się z dziewczyną już jakiś czas, konta mamy bo są na razie
    darmowe, swoich rodziców także już wyprowadziłem i kilku znajomych.
    Hmmmm mbank balansuje nad krawędzią szukając jakby tu najmniejszym
    kosztem niwelować straty - czy się na tym przejadą czas pokaże.

    --
    xbartx

  • 17. Data: 2009-05-22 07:22:28
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 22 May 2009 08:17:15 +0200, Końrad N.S. napisał(a):

    > wprowadzenie opłaty będzie odczuwalne dla tych, którzy
    > wykonują wiele przelewów do coraz to nowych dodawanych odbiorców.

    Czyli całe allegro. To dosyć poważna grupa userów. Jeżeli zaczną szukać
    alternatywy to może być różnie.

    --
    xbartx

  • 18. Data: 2009-05-22 07:25:21
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 22.05.2009 Końrad N.S <n...@o...pl> napisał/a:
    > przelewy przecież już były płatne po 50 groszy, i co to zmieniło? niewiele.

    Oj, chyba wiele, biorąc pod uwagę, że bank niedługo się z tego wycofał.
    --
    Samotnik

  • 19. Data: 2009-05-22 07:33:44
    Od: k...@o...pl

    On 21 Maj, 23:34, "MarekZ" <b...@a...pl> wrote:

    > Też mnie dziwi, że Multi straciło znacznie
    > więcej niż m.

    m udało się wyrobić pozycję dobrego,taniego baku i to nadal procentuje
    - wiele osób tak bardzo mu "ufa" - że to super bank a inne to
    bankozaury, że ciągle się tego mBanku trzymają.

  • 20. Data: 2009-05-22 07:39:37
    Od: k...@o...pl

    On 22 Maj, 09:20, xbartx <b...@h...net> wrote:

    > Tak tylko nie zapomnijcie o jednej rzeczy. O tym kim są głównie klienci
    > mbanku? IMO jest dużo osób młodych, dla których nawet najmniejsza opłata,
    > może wydać się leceniem w kulki i bodźcem do zmiany banku. T

    M wyrobił sobie dobra opinię w przeszłości i to nadal procentuje.
    Co do depozytów - wiele osób nadal bardziej zwraca uwagę na brak
    jakichkolwiek opłat niż na wysokość oprocentowania.