  • 1. Data: 2007-04-03 17:38:29
    Temat: Mbank i Multibank - awaria
    Od: "Sagi" <s...@a...pl>

    Witam
    Od kilku godzin nie mogę wyświetlić stron Mbanku i Multibanku, a internet
    normalnie pracuje i wszystkie inne strony mogę wyświetlić.
    Czy wy też macie takie problemy z Mbankiem i Multibankiem?
    Sagi

  • 2. Data: 2007-04-03 17:42:16
    Temat: Re: Mbank i Multibank - awaria
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Sagi napisał(a):
    > Od kilku godzin nie mogę wyświetlić stron Mbanku i Multibanku, a internet
    > normalnie pracuje i wszystkie inne strony mogę wyświetlić.
    > Czy wy też macie takie problemy z Mbankiem i Multibankiem?

    Nie.

  • 3. Data: 2007-04-03 17:48:06
    Od: "Robert.Wicik" <r...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Sagi" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > normalnie pracuje i wszystkie inne strony mogę wyświetlić.
    > Czy wy też macie takie problemy z Mbankiem i Multibankiem?

    mbank działa

  • 4. Data: 2007-04-03 17:50:02
    Od: Grzegorz Kamionka <k...@T...data.pl>

    Sagi pisze:

    > Od kilku godzin nie mogę wyświetlić stron Mbanku i Multibanku, a internet
    > normalnie pracuje i wszystkie inne strony mogę wyświetlić.
    > Czy wy też macie takie problemy z Mbankiem i Multibankiem?

    Nie, u mnie strony mBanku jak i Multibanku wyświetlają się bez problemów.

    --
    Grzegorz Kamionka

  • 5. Data: 2007-04-03 18:18:47
    Od: p...@g...com

    U mnie także mBank i Multi nie działają. Mój DNS rozpoznaje www.mbank.com.pl
    jako 193.41.230.81 i ten host nie odpowiada.
    Pewnie coś zmieniali z adresem IP i jeszcze się po DNSach nie
    rozprzestrzeniła informacja.