  • 21. Data: 2003-05-21 11:16:37
    Temat: Re: Mbank i fajny kawał
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Matovy wrote:
> [...]

    Technicznie się nie da. Przelewy do US muszą iść innym formatem, a tego
    nie da się zdefiniować jako stałego odbiorcę. Podobnie jest z ZUS-em.
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 22. Data: 2003-05-21 22:49:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl> writes:

    > Technicznie się nie da. Przelewy do US muszą iść innym formatem, a tego
    > nie da się zdefiniować jako stałego odbiorcę. Podobnie jest z ZUS-em.

    Nie, tak jest tylko z ZUSem. Przelewy do US sa, na szczescie, normalne.
    Dlaczego ZUS potrzebuje specjalnego formatu i specjalnej sesji, to juz
    inna bajka.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 23. Data: 2003-05-22 05:20:08
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości

    > Nie, tak jest tylko z ZUSem. Przelewy do US sa, na szczescie, normalne.

    To chyba piszesz o jakims innym "mBanku".
    Chyba, ze ja nie rozumiem na czym polega "normalność" przelewów do US.

    Karol

  • 24. Data: 2003-05-22 16:08:15
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> writes:

    > To chyba piszesz o jakims innym "mBanku".

    Tak, o NBP, bo o ile dobrze pamietam wszystkie urzedy skarbowe tam maja
    swoje rachunki, na ktore wplywaja podatki.
    Natomiast mBank ma sie do tego nijak, dokladnie tak samo jak dowolny
    inny bank.

    > Chyba, ze ja nie rozumiem na czym polega "normalność" przelewów do US.

    Tak przypuszczam.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 25. Data: 2003-05-22 16:57:18
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    > swoje rachunki, na ktore wplywaja podatki.
    > Natomiast mBank ma sie do tego nijak, dokladnie tak samo jak dowolny

    To zdefiniuj mi "normalnosc" przelewu do US z mBanku.
    A w szczególnosci w kontekscie : "Technicznie się nie da. Przelewy do US
    muszą iść innym formatem, a tego
    nie da się zdefiniować jako stałego odbiorcę. Podobnie jest z ZUS-em."

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 26. Data: 2003-05-22 18:25:59
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> writes:

    > To zdefiniuj mi "normalnosc" przelewu do US z mBanku.

    No... normalnie - mozna go wykonac jako zwykly przelew, nie "przelew
    do US". Musisz oczywiscie wpisac tytul w odpowiedni sposob.

    > A w szczególnosci w kontekscie : "Technicznie się nie da. Przelewy do US
    > muszą iść innym formatem, a tego
    > nie da się zdefiniować jako stałego odbiorcę. Podobnie jest z ZUS-em."

    No bo wlasnie tak jest tylko z ZUSem.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 27. Data: 2003-05-22 18:47:38
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    > No... normalnie - mozna go wykonac jako zwykly przelew, nie "przelew
    > do US". Musisz oczywiscie wpisac tytul w odpowiedni sposob.

    No i okazalo sie, ze masz racje, ale u mnie nie działa.
    Jako zwykły nie mozna poniewaz "FEE0328 KONTO URZĘDU SKARBOWEGO.
    ZAREJESTRUJ PRZELEW DO US"
    ale mozna utworzyc "przelew zdefiniowany". Niestety przy probie wyslania
    pojawia sie komunikat: "FEE0328 KONTO URZĘDU SKARBOWEGO. ZAREJESTRUJ PRZELEW
    DO US".

    AFAIR było o tym głośno na grupie jakis czas temu.
    Tak wiec nie bardzo wiem, jak Tobie sie udaje ta sztuczka z wysyłanie
    zwyklych przelewow do US.

    Pozdrawiam,
    Karol

  • 28. Data: 2003-05-23 19:25:47
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Karol wrote:
> [...]

    Jeśli Krzysztofowi się to w jakiś sposób udaje, to mB powinien to
    natychmiast załatać.
    Jeszcze inną sprawą jest tytuł płatności: przy predefinicji beneficjenta
    żadna z danych przelewu (oprócz kwoty i daty oczywiście) nie powinna dać
    się edytować, ponieważ do realizacji takiego zlecenia wystarczy hasło
    logowania. I w świetle tego przelewy US nie powinny działać, bo opis
    zlecenia jest za każdym razem inny.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 29. Data: 2003-05-23 22:39:07
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

> [...]

    > AFAIR było o tym głośno na grupie jakis czas temu.
    > Tak wiec nie bardzo wiem, jak Tobie sie udaje ta sztuczka z wysyłanie

    Nie robie tego w tej chwili, wygodniej przeciez uzyc gotowego formularza.
    Widocznie mBank cos takiego zrobil specjalnie.

    Na pewno te przelewy nie poszly? Bo kiedys szly mimo ostrzezenia.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 30. Data: 2003-05-25 08:17:39
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "BAH" <b...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
    > Można użyć wygaszacza na "hasło"

    Albo Win+L na XP czy jakiejś innej kombinacji na Win2K.

    A szczerze, to jeśli się pracuje nad czymś, co nie powinno się dostać w
    niepowołane ręce, to zostawianie dostępu do kompa koledze może się okazać
    sporym frajerstwem.

    Pozdrawiam,
    Washko