  • 21. Data: 2007-06-20 17:41:05
    Temat: Re: Mbank- jak wyrabiałem kartę Gold - długie
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Krzysztofsf wrote:

    > Wczesniej miales konto i zlikwidowales, czy karta byla jedynym
    > "produktem" z BPH ?

    Ja również mam tam tylko KK i darmowy dostęp przez sieć - oczywiście KK to
    jedyny produkt (nie miałem żadnego wcześniej).

    Ale faktem jest, że musiałem dwa razy zawitać w oddziale banku, bo za
    pierwszym razem padła odpowiedź "niedasie". Dopiero za drugim razem udało
    się przekonać 'panią z okienka', że jednak 'dasię'.

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 22. Data: 2007-06-20 19:41:23
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    dl napisał(a):
    > W Multi mam: "Stan zadłużenia" (1 klik) --> "Spłać ręcznie" (2 klik) i
    > tu miejsce na wpisanie kwoty i "zatwierdź" (3 klik) - w tabelce wyżej
    > jest całkowite zadłużenie, kwota minimalna i kilka innych rzeczy. Co
    > więc fajniejszego w citkowym systemie?

    Nie trzeba wpisywac kwoty :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 23. Data: 2007-06-20 20:07:35
    Od: "dl" <q...@n...cy>

  • 24. Data: 2007-06-20 20:46:18
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Mithos wrote:

    > Nie trzeba wpisywac kwoty :)

    Hehe :) No ale za to można się "później" niż w Citku zdecydować, czy chcemy
    spłacić całość, część, czy inną kwotę zadłużenia ;)

    To co - Boże Narodzenie, czy Wielkanoc? ;P

    --
    | |