  • 1. Data: 2003-09-23 08:30:06
    Temat: Mbank + konto wspolne + kredyt odnawialny
    Od: spodek <s...@g...pl>

    Witam,

    Chce zalozyc konto wspolne z zona. Narazie mamy oddzielne konta.
    Postanowilismy zalozyc je w mbanku. Ale jest pewien problem. Mlinka
    powiedziala ze kredyt odnawialny(a na nim nam bardzo zalezy) mozemy
    dostac dopiero po pol roku. Powiedziala rowniez ze przyniesienie
    historii naszych kont z poprzednich bankow nic nie da, bo to nie jest
    historia wspolnego konta, tylko oddzielnych kont. Wlasnie sie
    zastanawiam gdzie tu sens i logika. Czy moglby mi ktos wyjasnic dlaczego
    zakladajac wspolne konto historia z naszych poprzednich kont(oddzielnych
    ) nie ma znaczenia znaczenia dla banku, ale jezeli zaloze konto tylko
    dla siebie to juz bedzie ok i wtedy moga mi przyznac kredyt odnawialny
    od reki?

    Pzdr.
    Tomek$

  • 2. Data: 2003-09-23 10:59:26
    Temat: Re: Mbank + konto wspolne + kredyt odnawialny
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    Uzytkownik "spodek" <s...@g...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > ) nie ma znaczenia znaczenia dla banku, ale jezeli zaloze konto tylko
    > dla siebie to juz bedzie ok i wtedy moga mi przyznac kredyt odnawialny

    to chyba niestety niekompetencja tej babki; mozesz co prawda pogadac z jej
    przelozonym, ale kto wie, czy nie jest równie "kompetentny"
    naszybciej zalozyc konto dla 1 osoby, przeniesc limit, a potem zamienic
    konto na wspólne... - smieszne, ale skuteczniejsze niz bujanie sie z jakimis
    ludzmi nie bedacymi w temacie

    pozdr
    maja

  • 3. Data: 2003-09-23 11:23:20
    Od: "Łukasz" <l...@p...onet.pl>

> [...]
    > naszybciej zalozyc konto dla 1 osoby, przeniesc limit, a potem zamienic
    > konto na wspólne... - smieszne, ale skuteczniejsze niz bujanie sie z

    Popieram. My tak swojego czasu zrobilismy i zadzialo :)

    Pozdrawiam, Łukasz

  • 4. Data: 2003-09-23 14:28:50
    Od: spodek <s...@g...pl>

    Użytkownik Łukasz napisał:

    > Popieram. My tak swojego czasu zrobilismy i zadzialo :)

    No wiec tak tez sobie pomyslalem zeby tak to zrobic... nie zmienia to
    faktu ze jest to jak na moj rozum piramidalna bzdura...
    Anyway, dzieki za rady

    Pzdr.
    Tomek$