  • 11. Data: 2004-01-28 14:44:42
    Temat: Re: Mbank - opinioa
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > I dozywotnia renta za sam akt, ze jest sie klientem mBanku.
    > dla facetow mLinka raz na miesiac :d

    ja chce raz na tydzien !! w koncu mam tam u nich z 5 zl, to cos znaczy
    nie !!

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 12. Data: 2004-01-28 14:48:06
    Od: "Pawel_P" <n...@p...homeip.net>

    > Zadowolony to nikt przeciez nie jest.
    > A jakos uslug spadala, bo nowy sort klientow, to specyficzna dla Polski
    > klasa roszczeniowa, ktorej wszystko sie nalezy. Wydaje mi sie, ze
    wiekszosc
    > z nich to dzieciarnia, generujaca duze koszty, a nie przeynoszaca zadnych
    > zyskow. (jedynie same straty).
    > no coz. Za ladnie to wygladalo.
    > Teraz bedzie run na VW Bank direct, a potem przewiduje, ze przelkna
    pigulke
    > i beda musieli placic.

    Kierunek od 3 lat dawal mbank- wszystkie inne ebanki szly za nim aby zdobyc
    klientele, jezeli teraz mbank dodaje koszty to inni tez tak zrobia, moze nie
    odrazu ale po czasie. Wtedy z uslugami bankowymi cofamy sie o kilka lat bo
    ludzie tacy jak ja nie bede kozystac z przelewow tylko pojda do okienka
    zaplacic.
    Jesli chodzi o koszty mbanku. To mozna przeciez ograniczyc ilosc operatorow
    m-lini i tworzyc wieksza automatyzacje. po co mi operator m-lini skoro i tak
    mi poda link (wystrczy stworzyc bardziej przejzysta strone)
    Za przesylki pocztowe i tak place ja,
    Kase to oni moga pozyczac wg WIBOR od innych bankow a userom i tak dorzucaja
    marze.
    Karta VISA ELECTRON to jest stara technologia i dawno powinna zostac
    wycofana ze wzgledow bezpieczenstwa. (Koszt takiej karty to 1 PLN)
    Przelewy zawsze sa darmowe (miedzybankowe) i byly.
    Co tam jeszcze jest, nic wiecej.
    To dlaczego tyle kosztuje?
    Bo nikt sie nie buntuje.

    Pawel

  • 13. Data: 2004-01-28 15:00:19
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Pawel_P <n...@p...homeip.net> wrote:
> [...]
    > operatorow m-lini i tworzyc wieksza automatyzacje. po co mi operator
    > m-lini skoro i tak mi poda link (wystrczy stworzyc bardziej

    Pewnie. A kto bedzie obslugiwal tych, ktorzy nie potrafia sobie spojrzec w
    internecie, albo cos zamowic.
    Ostatnio wlasnie mielismy przyklady jakosci uslug- w ogole nie mozna sie
    bylo dodzwonic...

    > Za przesylki pocztowe i tak place ja,

    A jak oni ci przesylaja przesylki?

    > Kase to oni moga pozyczac wg WIBOR od innych bankow a userom i tak
    > dorzucaja marze.

    Ty chyba chory jestes. I co z ta kasa maja zrobic, skoro praktycznie nie
    daja kredytow?

    > Karta VISA ELECTRON to jest stara technologia i dawno powinna zostac
    > wycofana ze wzgledow bezpieczenstwa. (Koszt takiej karty to 1 PLN)

    wydania i przeslania? Chyba snisz...

    > Przelewy zawsze sa darmowe (miedzybankowe) i byly.

    G. prawda. Od zawsze banki KIRowi placily za kazdy przelew!

    > Co tam jeszcze jest, nic wiecej.

    wyplaty z bankomatow - kosztuja, 0801 tez kosztuje, utrzymanie sprzetu tez
    kosztuje, zatrudnienie ludzi tez kosztuje, reklama tez kosztuje

    > To dlaczego tyle kosztuje?
    > Bo nikt sie nie buntuje.

    Idz moze sobie do VW Banku dziecko. Tylko pozniej nie placz. BTW Moze
    zalozysz swoj bank?

  • 14. Data: 2004-01-30 00:05:46
    Od: Krystek <k...@m...virtual-space.org.pl_>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    [...]

    > Dodatnie, to znaczy ile?
    > Tyle, zeby pokryc stale koszty utrzymania banku, dac zysk inwestorowi (i to
    > wyzszy niz 3,9% ktore mBank oferuje tobie), a takze pokryc koszty twojego
    > funkcjonowania - typu wyjmowanie kasy z banomau, oplaty za przelewy, za
    > wydanie karty itp. itd?
    > Czy myslisz, ze zbawca byles ze swoim "dodatnim" saldem, jesli przynosiles
    > straty?

    Amra, to superbogaty jesteś skoro w 10 bankach masz rachunki, bo
    zakładam, że strat im nie przynosisz... ;-)

    Pozdrawiam,

    K.