  • 1. Data: 2009-08-17 09:41:54
    Temat: Mbank - po zmianie layoutu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Hej
    Jakis czas temu przetoczyła sie dyskusja o błędach w nowej stronie Mbanku
    (no moze błędzikach :)) i widze ze Mbank nie specjalnie kwapii sie zeby
    wprowadzic poprawki.
    Niemniej wrzuce jeszcze jeden;
    - chce wykonac przelew do zdefiniowanego odbiorcy.
    Jezeli wykonam go wchodzac przez "zdefiniowani odbiorcy" jest - wykonuje go
    bez potwierdzania kodem.
    Ale jezeli wchodze przez przelew jednorazowy i wybieram odbiorce z listy to
    wtedy mbank chce ode mnie hasła.
    Gdziez tu logika...? :)

  • 2. Data: 2009-08-17 09:47:53
    Temat: Re: Mbank - po zmianie layoutu
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    wiadomości news:Xns9C6A6FFA3D852budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1.
    ..

    > Gdziez tu logika...? :)

    To chyba normalne. Lista odbiorcow to tylko taka "ksiazka telefoniczna" -
    zeby nie wklepywac danych - ale odbiorcy z niej nie sa na tyle czestymi
    odbiorcami, zeby umozliwic przelewy bez autoryzacji.

    W czym masz problem? Wolalbys zeby nigdy nie pytal o haslo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-08-17 10:49:25
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

> [...]
    > go
    > bez potwierdzania kodem.
    > Ale jezeli wchodze przez przelew jednorazowy i wybieram odbiorce z listy

    przynajmniej focus w oknie logowania ustawili na login

    --
    http://sklep.wielobranzowy.eu - sprawdź jak tanio!
    http://dumpingowiec.pl - program do faktur/paragonów/rachunków za 29,99

  • 4. Data: 2009-08-17 11:32:18
    Od: "Błażej" <e...@p...fm>

    > przynajmniej focus w oknie logowania ustawili na login

    Przyznam, że było to mocno irytujące, gdy logując się do systemu trzeba było
    pamiętać o dodatkowym kliknięciu myszą.

    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2009-08-17 21:26:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@t...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

> [...]
    > na tyle czestymi odbiorcami, zeby umozliwic przelewy bez autoryzacji.
    >
    > W czym masz problem? Wolalbys zeby nigdy nie pytal o haslo?

    problem?
    Nie problem a, moim zdaniem, niedociagniecie.
    Z tej ksiazki moge bez problemu wykonac przelew bez hasła, w zaleznosci od
    tego, skad wejde w "wyslij przelew" - jak to sie ma do tego, co napisałes?

    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie
    ma nieprzerwanie wzrastać." Alfred Hitchcock

  • 6. Data: 2009-08-17 21:26:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail e...@p...fm napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Przyznam, że było to mocno irytujące, gdy logując się do systemu
    > trzeba było pamiętać o dodatkowym kliknięciu myszą.

    u mnie działał tez klawisz TAB ale to rzeczywiscie poprawili.

    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.
    Andrzej J. Turowicz

  • 7. Data: 2009-08-17 22:13:40
    Od: Mariusz <m...@s...org>

    W dniu 2009.08.17 11:41, Budzik pisze:

    > Ale jezeli wchodze przez przelew jednorazowy i wybieram odbiorce z listy to
    > wtedy mbank chce ode mnie hasła.

    Wszystkie pola są edycyjne - po wypełnieniu danymi odbiorcy z listy
    możesz je wszystkie dowolnie pozmieniać. Stąd wymagane hasło. Takiej
    edycji nie ma przy przelewie ze zdefiniowanych odbiorców. I dlatego tam
    hasła standardowo nie ma.

    --
    Mar

  • 8. Data: 2009-08-18 09:56:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@s...org napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > możesz je wszystkie dowolnie pozmieniać. Stąd wymagane hasło. Takiej
    > edycji nie ma przy przelewie ze zdefiniowanych odbiorców. I dlatego

    to moze prosba o hasło powinna sie pojawiac, jezeli takie zmiany zostana
    dokonane?

    Henry Louis Mencken

  • 9. Data: 2009-08-18 18:20:14
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    wiadomości news:18082009.4FE1C18F@budzik61.poznan.pl...

    > to moze prosba o hasło powinna sie pojawiac, jezeli takie zmiany zostana
    > dokonane?

    To by mogło być potencjalnie niebezpieczne.

    IMO tak jak jest jest bardzo dobrze i nie da się zrobić lepiej.

  • 10. Data: 2009-08-18 20:41:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > To by mogło być potencjalnie niebezpieczne.

    hmm, zaciekawiłes mnie.
    Na czym to potencjalne niebezpieczenstwo miałoby polegac?

    > IMO tak jak jest jest bardzo dobrze i nie da się zrobić lepiej.

    a moim zdaniem jest to nieintuicyjne.
    Powód - po zmianie layoutu cały czas wykonywałem przelewy wchodzac w
    dowolny i wybierajac odbiorców z listy i potwierdzjaac kodem. Nawet troche
    siedziwiłem ze juz nie ma mozliwosci zrobienia przelewu zdefiniowanego bez
    potwierdzania hasłem.
    Dopiero odrobina wiekszje ilosci wolnego czasu spowodowała ze troche
    bardziej wczytałem sie w layout, spróbowałem wejsc przez zdefiniowany
    (dotychczas wydawałało mi sie ze ta opcja jest zupelnie niepotrzebna, skoro
    w dowolnych tez mozna wybrax z listy dane zdefiniowane) i okazało sie ze
    mozna zrobic przelew bez kodu.

    Unix jest gorszy od W98 z tego prostego powodu, że W98 mam
    na swoim domowym komputerze, a Unixa nie i nie zamierzam.