  • 11. Data: 2009-08-18 20:57:14
    Temat: Re: Mbank - po zmianie layoutu
    Od: "MarekZ" <b...@a...pl>

    wiadomości news:18082009.0578777F@budzik61.poznan.pl...

    > hmm, zaciekawiłes mnie.
    > Na czym to potencjalne niebezpieczenstwo miałoby polegac?

    Na wystąpieniu w jakiejś szczególnej sytuacji takiego błędu w oprogramowaniu
    systemu banku lub skonstruowaniu takiego oprogramowania zewnętrznego, które
    spowodują, iż pomimo tego że zmiana została wprowadzona, system banku będzie
    uważał, że zmiana nie nastąpiła i nie zażąda hasła jednorazowego.

  • 12. Data: 2009-08-18 22:41:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail b...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

> [...]
    > zewnętrznego, które spowodują, iż pomimo tego że zmiana została
    > wprowadzona, system banku będzie uważał, że zmiana nie nastąpiła i nie

    swietne.
    Masz programistów mbanku za az takich gamoni?

    "Nic na to nie można poradzić. To byłby
    dobry tytuł do historii mojego życia." Irwin Shaw