  • 11. Data: 2010-04-14 10:23:16
    Temat: Re: Mbank też pada?
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 02:53:51 -0700 (PDT), Pr0NET napisał(a):

    > Znasz jakieś inne :D kanał telefoniczny (pewnie z 15 minut to
    > zajmuje), nawet aplikacje xtb ponoć potrafią złapać zwiechę. To bank
    > powinien dbać o jakość krytycznej usługi.

    I uważasz, że 2 minuty to jest brak dbałości ze strony banku?

    Ty lepiej nie idź do Aliora, bo zawału dostaniesz.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 12. Data: 2010-04-14 12:29:05
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Apr 14, 12:23 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  I uważasz, że 2 minuty to jest brak dbałości ze strony banku?
    >
    >  Ty lepiej nie idź do Aliora, bo zawału dostaniesz.

> [...]

    Jeśli faktycznie nie tylko u mnie tak było i to z winy banku, to tak
    uważam :). Bank na bank powinien mieć 99,999% uptime i dostępności
    serwisów, u nas faktycznie się to nie zdarza, co świadczy o kiepskiej
    jakości usług. Wiem, że wszyscy się już przyzwyczaili do tego :D, ISP
    ciągle nawalają łącza, czasami prądu nie ma, nie można się dodzwonić
    na infolinię ;d.

  • 13. Data: 2010-04-14 13:47:59
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Wed, 14 Apr 2010 05:29:05 -0700 (PDT), Pr0NET napisał(a):

    > Jeśli faktycznie nie tylko u mnie tak było i to z winy banku, to tak
    > uważam :). Bank na bank powinien mieć 99,999% uptime i dostępności
    > serwisów,

    Nie przesadzaj, daj im czas na konserwację. O tym informują z odpowiednim
    wyprzedzeniem. Jeśli koparka załatwi światłowód Twojego ISP to też na nim
    psy wieszasz?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 14. Data: 2010-04-14 18:42:29
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Apr 14, 3:47 pm, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:
    > Dnia Wed, 14 Apr 2010 05:29:05 -0700 (PDT), Pr0NET napisa (a):

    >  Nie przesadzaj, daj im czas na konserwacj . O tym informuj z odpowiednim
    > wyprzedzeniem. Je li koparka za atwi wiat ow d Twojego ISP to te na nim
    > psy wieszasz?
    >
    > --
    > Borys Pogore o
    > borys(#)leszno,edu,pl

    Powiedzmy, że jestem współodpowiedzialny za działanie serwisów
    webowych i wiem ile kosztuje downtime trwający chociażby minutę w
    przypadku dużej ilości userów. Zboczenie zawodowe :]. No ale co tam
    pko ponoć pół dnia nie działało.

  • 15. Data: 2010-04-14 19:50:42
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 14 Kwi, 20:42, Pr0NET <b...@g...com> wrote:

> [...]
    > webowych i wiem ile kosztuje downtime trwający chociażby minutę w
    > przypadku dużej ilości userów. Zboczenie zawodowe :]. No ale co tam

    Różnie można do tego podchodzić. Takie B&H z NY (bhphotovideo.com)
    świetnie prosperuje od lat (i on line i jako sklep w NY), pomimo, że w
    szabas nie pracują - także ich strona internetowa nie przyjmuje
    zamówień. Da się? :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 16. Data: 2010-04-14 22:06:45
    Od: Michał Kurowski <m...@g...pl>

> [...]
    > świetnie prosperuje od lat (i on line i jako sklep w NY), pomimo, że w
    > szabas nie pracują - także ich strona internetowa nie przyjmuje

    Dobry żart.
    Nie można porównywać jakiegokolwiek sklepu z bankiem
    od którego dostępności zależy cała sfera finansowa klientów.

    Fakt jest taki, że przez dość długi czas banki miały w Polsce
    znacznie wiekszy niż przeciętny poziom dostepności i traktowania
    ludzi poważnie.

    Chyba jednak zauważono że publika generalnie jest przyzwyczajona
    jak się ją olewa i zminimializowano koszty w związku z tym. Taki
    na przykład Alior ...

    --
    Michał

  • 17. Data: 2010-04-14 22:12:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Michał Kurowski <m...@g...pl> writes:

> [...]
    >
    > Chyba jednak zauważono że publika generalnie jest przyzwyczajona
    > jak się ją olewa i zminimializowano koszty w związku z tym. Taki

    Bez przesady. Jeden Alior nie wyznacza jakości. Podbnie jak
    Polbank. Poza tym mówimy o usługach _bankowych_ (przelewy i spółka) czy
    o funckcjach, nazwijmy to, spekulacyjnych (giełd)

    Bo jeśli o pierwszym to ... spora część banków raczej nie m się czego
    wstydzić.
    KJ
    --
    http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swin
    ki-w-new-jersey/

  • 18. Data: 2010-04-15 07:15:21
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On 15 Kwi, 00:06, Michał Kurowski <m...@g...pl> wrote:

    > Dobry żart.
    > Nie można porównywać jakiegokolwiek sklepu  z bankiem
    > od którego dostępności zależy cała sfera finansowa klientów.

    Zauważ, że ja polemizowałem ze stwierdzeniem "wiem ile kosztuje
    downtime trwający chociażby minutę w przypadku dużej ilości userów".

    A poza tym IMHO da się porównywać. Na tę sferę tak naprawdę nie
    miałoby wpływu to czy w ciągu paru nocnych godzin da się do banku
    zalogować czy nie, albo czy w weekend da się przelewy zrobić czy nie
    (w zasadzie: tylko wewnętrzne, bo elixir i tak nie działa).
    Jeśli tylko z góry wiadomo o tym, to nie sądzę, żeby ktokolwiek
    odrzucił bank tylko z tego powodu. I na pewno lepsza planowana godzina
    czy dwie niedostępności co noc niż cały dzień - znienacka...

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 19. Data: 2010-04-15 11:14:44
    Od: Pr0NET <b...@g...com>

    On Apr 15, 9:15 am, Jarek Andrzejewski <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > odrzucił bank tylko z tego powodu. I na pewno lepsza planowana godzina
    > czy dwie niedostępności co noc niż cały dzień - znienacka...

    Bank traci coś ważniejszego niż odsłony ;) czy potencjalne zyski z
    powodu, że ktoś nie zamówi towaru. Zaufanie klientów :). Biorąc pod
    uwagę kosztu przyciągnięcia nowego klienta to bardzo dużo.

  • 20. Data: 2010-04-15 11:46:20
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Thu, 15 Apr 2010 04:14:44 -0700 (PDT), Pr0NET napisał(a):

    > Bank traci coś ważniejszego niż odsłony ;) czy potencjalne zyski z
    > powodu, że ktoś nie zamówi towaru. Zaufanie klientów :). Biorąc pod
    > uwagę kosztu przyciągnięcia nowego klienta to bardzo dużo.

    I na to ma mieć wpływ niedziałanie przez dwie minuty? Nie żartuj sobie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl