-
1. Data: 2004-03-12 08:06:21
Temat: Mbank totalna kicha
Od: "Artur" <k...@p...fm>
Witam i odradzam konta w mbanku dla korzystających z kart bankomatowych
W tamtym roku odnowioną kartę wysłali Bóg wie gdzie, bo na pewno nie do
mnie, po reklamacji wysłali drugą - dotarła. I gdyby na tym się skończyło to
dalej bym ich polecał, w końcu każdy ma prawo do wpadki - ale ...
Ważność karty skończyła sie w lutym, czy bank przysłal mi nową - NIE - bo
NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.
Czy mogę zamówić nową - NIE OD RAZU, najperw muszę złożyć reklamację na brak
odnowienia.
Zdecydowanie odradzam
Pozdrowienia dla grupowiczów
-
2. Data: 2004-03-12 08:50:59
Temat: Re: Mbank totalna kicha
Od: "mag." <m...@w...amba.bydg.pdi.net>
Użytkownik "Artur" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
news:c2rr1i$2cu$1@news.onet.pl...
> Ważność karty skończyła sie w lutym, czy bank przysłal mi nową - NIE - bo
> NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.
Hmm, a moze poprostu nie zamowiles nowej karty (patrz nie wypelniles druczka
i nie wyslales?)
m.
-
3. Data: 2004-03-12 09:50:58
Temat: Re: Mbank totalna kicha
Od: "remeeq" <r...@o...pl>
Użytkownik "Artur" <k...@p...fm> napisał w wiadomości
news:c2rr1i$2cu$1@news.onet.pl...
> Witam i odradzam konta w mbanku dla korzystających z kart bankomatowych
> W tamtym roku odnowioną kartę wysłali Bóg wie gdzie, bo na pewno nie do
> mnie, po reklamacji wysłali drugą - dotarła. I gdyby na tym się skończyło
to
> dalej bym ich polecał, w końcu każdy ma prawo do wpadki - ale ...
> Ważność karty skończyła sie w lutym, czy bank przysłal mi nową - NIE - bo
> NIE AKTYWOWAŁEM KARTY KTÓREJ NIE DOSTAŁEM :((((.
> Czy mogę zamówić nową - NIE OD RAZU, najperw muszę złożyć reklamację na
brak
> odnowienia.
Co za herezja!!! Reklamacja na brak odnowienia?? To znaczy, że co niby
,powinieneś zareklamować, fakt, że ci nie odnowili??!! To po cholerę
nagrywają wszystkie rozmowy, żeby jeszcze bawić się w papierową babraninę??
Ja też w mBanku miałem jazdę, ale stwierdziłem (po 6 tygodniach jak kasa
leżała nakoncie a ja nie mogłem nic z nią zrobić, bo twierdzili, że nie mają
dokumentów -dow. osob. i firmowych NIP REGON itd.. chociaż dostali 2 razy
pocztą i raz faxem) że trzeba w końcu "zagrzmieć" i chyba całą Łódź
obdzwoniłem, aż dotarłem do kobietki, która była... na urlopie, i dlatego
nie było nic zrobione - nie uaktywnione w pełni konto, a że była to kobitka
z "działu wewnętrznego" lub "rozliczeń" (nie pamiętam, bo chyba wszystie
dzialy obdzwoniłem) to ktoś to wziął i zrobił w ciągu kilku godzin. O 11
dzwoniłem, o 14 był już porządek.
Ale trzeba było ostro-najpierw opierdolić kobietkę na infolinii, która w
zasadzie nic nie może, nie może nawet przełączyć do kierownictwa ani nawet
podać do nich numeru (??), nie może zająć się moją sprawą i oddzwonić, bo
ciągle slyszałem, że "nie ma takiej możliwości", a jak ja poprosiłem ją o
przedstawienie się, że to ja za kilka godzin zadzwonię z pytaniem opostęp w
mojej sprawie to też usłyszałem, że pewnie odbioerze telefon ktoś inny a
przełączyć do niej również "nie ma możliwości".... więc dzwoniłem do BRE
banku. Pomogło.
> Zdecydowanie odradzam
> Pozdrowienia dla grupowiczów
>
>