  • 1. Data: 2003-06-15 18:58:16
    Temat: Mbank - totalna zlewka klienta
    Od: "KrUPeK" <k...@o...radiooko.pl____to skasuj sobie>

    Witam.

    Konto zalozylem 6 tygodni temu po 3 tygodniach zadzwonilem do nich ze nie
    otrzymalem jeszce umowy - poinformowano mnie ze przeciez umowa zostala
    wyslana "na drugi dzien" po aktywacji konta.
    Poprosilem o wyslanie kopii umowy (3 czerwca) - do dzis nie otrzymalem
    !!!!!!!

    Kasa lezy na koncie i nie moge zrobci glupiego przelewu !

    Zlewanie klienta na maxa - nie moga wysylac tych umow poleconym listem
    ??????

    paranoja

  • 2. Data: 2003-06-15 22:13:01
    Temat: Re: Mbank - totalna zlewka klienta
    Od: "citi69" <c...@p...onet.pl>

    Miałem podobną sytuację z Multi totalna paranoja i amatorszczyzna. Może
    koledzy uczą się o siebie :-)
    W mBanku zakładałem baaardzo dawno temu i było ok (ale nie mieli wówczas
    tylu klientów).
    pozdrawaim
    A.

  • 3. Data: 2003-06-16 10:24:12
    Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > wyslana "na drugi dzien" po aktywacji konta.
    > Poprosilem o wyslanie kopii umowy (3 czerwca) - do dzis nie otrzymalem

    Ostatnio podpisywalam umowe z bankiem ktora mi przyniosl kurier z banku i
    powiedzial, że ze względu na reklamy i promocje maja wielu klientów i
    przeliczyli sie nieco bo pracownikow nadal maja tyle samo wiec roboty im
    znacznie przybylo. To z tego wynikaja te opoznienia

    Pozdrawiam Oliwia

    gg 25244

  • 4. Data: 2003-06-16 13:02:44
    Od: "KrUPeK" <k...@o...radiooko.pl____to skasuj sobie>

    ... umowa dotarla po 6 tygodniach .. uff

  • 5. Data: 2003-06-16 17:12:50
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:bckf6l$mv9$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > ... umowa dotarla po 6 tygodniach .. uff
    >
    > ja dostalam umowe w ciagu 2 tygodni od pierwszego tel z mBanku
    Aga