  • 1. Data: 2004-11-29 13:08:14
    Temat: Mbank wolno chodzi
    Od: "Paweł" <p...@b...polbox.com>

    Witam!

    Czy u Was strona MBanku też dzisiaj chodzi bardzo wolno? U mnie ledwo się
    wgrywa, zarówno część transakcyjna jak i informacyjna. Inne strony chodzą
    OK.

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-11-29 13:13:32
    Temat: Re: Mbank wolno chodzi
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Czy u Was strona MBanku też dzisiaj chodzi bardzo wolno? U mnie ledwo się
    > wgrywa, zarówno część transakcyjna jak i informacyjna. Inne strony chodzą
    > OK.

    Przeczytaj kilka ostatnich postow (a nuż znajdziesz o podbnej tresci? - po
    co powielac?), zapytaj na chacie eksperckim mbanku.. Jesli masz problemy z
    konkretna strona, zapytaj swojego administratora, czy siec dziala
    poprawnie....

    ____
    * pisanie takich postow spowoduje - jak to wczesniej juz ktos napisal, ze
    wszyscy, ktorzy przeczytaja Twoj post rzuca sie na strony mbanku zeby
    sprawdzic, czy im tez dziala wolno.. w efekcie doprowadzi to do jeszcze
    wiekszego zablokowania mbanku. o to ci chodzilo?

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2004-11-29 13:21:04
    Od: "Paweł" <t...@o...pl>

    > Jesli masz problemy z
    > konkretna strona, zapytaj swojego administratora, czy siec dziala
    > poprawnie....

    jeśli wszystko inne niż mbank działa poprawnie - to raczej nie ma o co pytac
    swojego administratora :-)

    to jest krótkie i konkretne pytanie do mbanku, kiedy zacznie działać
    poprawnie

    a póki co, to dzięki mbankowi mam niezaplanowany dzień wolny - nie wiem kto
    zapłacił i możemy praktycznie iść do domu

  • 4. Data: 2004-11-29 13:30:32
    Od: gornik <g...@g...w.pl>

    Osoba zwana "Paweł" <t...@o...pl> napisała:

    >to jest krótkie i konkretne pytanie do mbanku, kiedy zacznie działać
    >poprawnie

    To zapytaj się w mbanku a nie tutaj

    --
    Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
    g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
    www.eridanus.org | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")

  • 5. Data: 2004-11-29 13:31:28
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > jeśli wszystko inne niż mbank działa poprawnie - to raczej nie ma o co
    > pytac swojego administratora :-)

    niekoniecznie. administrator mogl ograniczyc dostep do tej jednej,
    konkretnej witryny ;-)

    > to jest krótkie i konkretne pytanie do mbanku, kiedy zacznie działać
    > poprawnie

    tyle ze jesli to awaria, to nikt zapewne nie potrafi odpowiedziec, kiedy
    zacznie dzialac. i nikt nie liczy sie z tym, ze dostep do pieniedzy jest
    utrudniony

    > a póki co, to dzięki mbankowi mam niezaplanowany dzień wolny - nie wiem
    > kto zapłacił i możemy praktycznie iść do domu

    zawsze mozesz zadzwonic na mlinie i poprosic o przedyktowanie wplat z
    dzisiaj, tudziez odsluchac w automatycznym serwisie ostatnich operacji na
    rachunku ;)
    ta awaria i tak lepsza niz inne cyrki mbanku... gdybym przypadkowo nie
    nadplacil splaty raty kredytu ratalnego, bulilbym za darmo 30zl kary...
    dlaczego? mbank pobral wiecej z konta niz wynikalo to z harmonogramu
    splat.... i mialem szczescie, ze wplacilem kilka zl wiecej....

    --
    Pozdrowienia

  • 6. Data: 2004-11-29 13:54:05
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > niekoniecznie. administrator mogl ograniczyc dostep do tej jednej,
    > konkretnej witryny ;-)

    Od 9 rano - zarowno mbank jak i multi - nie ma szans sie zalogowac i wykonac
    przelewu...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 7. Data: 2004-11-29 14:02:11
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-29 14:54, kiedy Piotr napisał(a) co
    następuje:

    > Od 9 rano - zarowno mbank jak i multi - nie ma szans sie zalogowac i wykonac
    > przelewu...

    Nie wiem jak tam mbank, ale do multi logowałem się dzisiaj trzykrotnie
    między 9 a 15 i za każdym razem coś tam robiłem. Bez jakichkolwiek
    przeszkód.
    Sam nie wiem, może to jakiś sympatyczny wyjątek dla Aquariusa ;-)

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 8. Data: 2004-11-29 14:13:09
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

> [...]
    > przeszkód.
    > Sam nie wiem, może to jakiś sympatyczny wyjątek dla Aquariusa ;-)

    Hmmm... sprawdzalem z tpnetu, energisa i pol34 - caly czas tak samo...
    jakies 20 min trzeba zeby zrobic przelew, wiec to raczej problem u nich...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 9. Data: 2004-11-29 14:16:11
    Od: b...@o...pl

    > Hmmm... sprawdzalem z tpnetu, energisa i pol34 - caly czas tak samo...
    > jakies 20 min trzeba zeby zrobic przelew, wiec to raczej problem u nich...
    >
    > Pozdr.,
    > Piotr

    Do mbanku jest u mnie problem się dostać inne witryny ok!

  • 10. Data: 2004-11-29 14:48:42
    Od: "Zeus" <z...@f...de>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Oczywiscie, ze u nich, u mnie to samo, nic z tego.
    Pracuja w dzien i utrudniaja klientom prowadzenie interesów (nazwe to w
    ogolnym tego slowa znaczeniu, zamykajac tym samym indywidua i firmy).
    Wkurzaja mnie, bo tym samym pokazuja, ze serwis nie jest dostepny, a tym
    samym jego jakosc pozostawia wiele do zyczenia. Moim zdaniem takie prace
    powinni wykonywac w nocy (np. od 2:00-5:00) kiedy praktycznie nie ma ruchu,
    a sporadyczne przypadki traffic'u nie przeszkadzaja im w prowadzeniu prac.
    Ehh, pomyslunku troche.

    Zeus
    @@@