  • 11. Data: 2004-11-29 15:12:12
    Temat: Re: Mbank wolno chodzi
    Od: "StrongMan" <e...@n...dziala>

    > Pracuja w dzien i utrudniaja klientom prowadzenie interesów (nazwe to w
    > ogolnym tego slowa znaczeniu, zamykajac tym samym indywidua i firmy).
    > Wkurzaja mnie, bo tym samym pokazuja, ze serwis nie jest dostepny, a tym
    > samym jego jakosc pozostawia wiele do zyczenia. Moim zdaniem takie prace
    > powinni wykonywac w nocy (np. od 2:00-5:00) kiedy praktycznie nie ma
    > ruchu, a sporadyczne przypadki traffic'u nie przeszkadzaja im w
    > prowadzeniu prac. Ehh, pomyslunku troche.

    Nie pracuja nad serwisem, jest to typowy pad systemu...
    zreszta dodzwonic sie na mlinie tez jest dosc ciezko...

    --
    Pozdrowienia

  • 12. Data: 2004-11-29 15:58:05
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-29 15:13, kiedy Piotr napisał(a) co
    następuje:

    > Hmmm... sprawdzalem z tpnetu, energisa i pol34 - caly czas tak samo...
    > jakies 20 min trzeba zeby zrobic przelew, wiec to raczej problem u nich...

    Ja się łączę przez TPsowski DSL. Ciągle bez problemu, aż się wstydzę...

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****

  • 13. Data: 2004-11-29 17:17:25
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > Ja się łączę przez TPsowski DSL. Ciągle bez problemu, aż się wstydzę...

    Chyba powoli ruszylo... Ale przy probie zalogowania co jakis czas:

    "Przepraszamy, ale obecnie nie ma możliwości logowania do internetowego
    serwisu transakcyjnego.
    Powtórna próba logowania będzie prawdopodobnie możliwa za 10 minut. Jeśli
    pozostaniesz na tej stronie Twoja przeglądarka automatycznie wyświetli
    formatkę do logowania po upływie 10 minut, pod warunkiem, że logowanie
    będzie możliwe.
    Za niedogodności związane z oczekiwaniem na możliwość zalogowania serdecznie
    "

    Pozdr.,
    Piotr

  • 14. Data: 2004-11-29 22:09:42
    Od: "kSA SAJS" <b...@g...pl>

    StrongMan <e...@n...dziala> napisał(a):

    > Nie pracuja nad serwisem, jest to typowy pad systemu...
    > zreszta dodzwonic sie na mlinie tez jest dosc ciezko...

    Prace tzw modernizacyjne wykonuje się tyllko w nocy 3-5 - kiedy jest
    najmnieszy ruch. W dzien to poprostu padnięcie systemu.
    bochen