  • 41. Data: 2009-05-21 22:05:27
    Temat: Re: Mbank wypowiada umowy
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-21, donald <d...@k...corporation.p> wrote:

    [...]

    > Wszystko ladnie, tylko bank nie rezerwuje gotowki nadana karte kredytiwa a
    > jedynie sa to zapisy na kontach.

    Oczywiście że rezerwuje.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 42. Data: 2009-05-21 22:24:07
    Od: "donald" <d...@k...corporation.p>

    "Wojciech Bancer" <p...@p...pl> wrote in message
    > On 2009-05-21, donald <d...@k...corporation.p> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Oczywiście że rezerwuje.

    Gotowke?
    W ktorym sejfie? W budynku gdzie wydano karte czy w centrali?
    I jak ktos skorzysta to ja dowoza do bankomatu?
    A jak klient dokona zakupu w internecie to co z ta rezerwa gotowki sie
    dzieje, znika?

  • 43. Data: 2009-05-21 22:24:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Maj, 17:36, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > Dawali 10% zniżki przy zakupie elektroniki i jednoczesnym zlozeniu
    > wniosku o karte. No to kupilem, telewizor, DVD, laptopa i stacjonarny i
    > wzialem karte.
    > Kiepsko na tym wyszli.

    Jakos podejrzewam, ze mimo wszystko nie dolozyli do tego interesu :)
    Zreszta znizka zapewne poszla z marzy sklepu, a sepy z GE Money Bank i
    tak sie oblowili.

    Z ciekawosci zerknalem na oprocentowanie karty Walmart:
    Premier Accounts: 9.87%
    Preferred Accounts: 15.87%
    Choice Accounts: 19.87%
    Delinquency Rate:* 24.99%

    > Nie. Target poskąpil i nie dal mi karty kredytowej, tylko ichniejsza, do
    > uzytku tylko w Target. Wiec w zasadzie po pierwszym zakupie od razu
    > poszla na przemial. Ale znizka byla.

    I bardzo slusznie i rozsadnie. I wymierne korzysci. A nie "T-Shirt za
    karte" jak na uniwersytecie albo na meczu.

  • 44. Data: 2009-05-21 22:39:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-21, donald <d...@k...corporation.p> wrote:

    [...]

    > Gotowke?

    Nie. Coś jeszcze?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 45. Data: 2009-05-21 22:48:35
    Od: "donald" <d...@k...corporation.pl>

    > On 2009-05-21, donald <d...@k...corporation.p> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Nie. Coś jeszcze?

    Skoro nie gotowke co co bank rezerwuje?
    Kawe?

  • 46. Data: 2009-05-21 22:49:16
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Maj, 17:10, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > BoA to przykrócił, w odniesieniu do kart United AL. Ale Citi ponoć
    > wciaż daje się naciągać !

    Obejrzalem wlasnie oferte Shitty: "najlepsza" karta daje 25,000 mil AA
    (nie, nie chodzi o anonimowych alkoholikow), troche gorsza: 15,000 mil
    - za $750 wydane w ciagu 4 miesiecy po otrzymaniu karty.

    Bilet NYC-HNL "kosztuje" od 22,500 do 95,000 mil. Z powrotem tyle
    samo.

    Czyli przy sprzyjajacych okolicznosciach - jak najbardziej wykonalne.
    Przy nieco mniej sprzyjajacych - wykonalne przynajmniej w jedna
    strone.

  • 47. Data: 2009-05-21 22:55:10
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-21, donald <d...@k...corporation.pl> wrote:

    [...]

    > Skoro nie gotowke co co bank rezerwuje?

    Część swoich depozytów. Chyba sobie nie wyobrażasz,
    że bank może tak w nieskończoność udzielać kredytów
    bez odpowiedniego zabezpieczenia debetowego?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 48. Data: 2009-05-21 22:55:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 21 Maj, 17:18, szczurwa <s...@g...com> wrote:

    > Czy zamknięta, prawidłowo obsługiwana karta od razu znika z raportu ?

    Nie, na pewno nie, bo widze moje zamkniete karty. Nb. z komentarzami
    "Account closed at consumers request" i "LOST OR STOLEN CARD".

  • 49. Data: 2009-05-21 22:57:19
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2009-05-21, Wojciech Bancer <p...@p...pl> wrote:
> [...]
    > że bank może tak w nieskończoność udzielać kredytów
    > bez odpowiedniego zabezpieczenia debetowego?

    s/debetowego/depozytowego/

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 50. Data: 2009-05-21 23:36:50
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "MK" <m...@i...pl> writes:

    > Oj, jakie to proste... ze tez na to nie wpadlem ;). Wskaznik
    > wyplacalnosci zmieni sie automatycznie... np. z 8% na 7,5%... ojej...

    Wskaznik wykorzystania KK. Rece opadaja.

    > Jak bank udziela kredytu to ma to w swoich planach... tak samo jak
    > udziela gwarancji, czy przyznaje limit kredytowy... 2 oststnie rzeczy
    > nigdy nie musza byc wykorzystane... dlatego stanowia zobowiazanie
    > pozabilansowe (az do chwili kiedy nie dojdzie do ich realizacji), ale
    > bank musi byc przygotowany w kazdej chwili trawania umowy na jego
    > realizacje. Dlatego tego kapitalu nie moze wykorzystac w innym
    > miejsci, np. udzielic oprocentowanego kredytu.

    ... tylko trzyma to w szufladzie, najlepiej w osobnej dla kazdej karty.
    Tak tak, jasne.

    Przeczytaj to moze jutro ponownie.
    --
    Krzysztof Halasa