  • 1. Data: 2010-06-28 19:25:52
    Temat: Meritum Bank
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Szukam kogoś kto ma już tam otwarty rachunek bo chciałbym się
    dowiedzieć czy też bank zmienił umowę.

    Właśnie dzisiaj dostałem umowę i w "Oświadczenia i zgody" w
    punkcie 3 bank zaznaczył wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w
    celach marketingowych co jest nieprawdą.

    Nawet sobie w trakcie składania wniosku skopiowałem całą stroną
    aby mieć na wszystko dokument:

    5. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Bank moich danych
    osobowych, w trakcie trwania umowy, dla celów marketingu produktów
    i usług podmiotów współpracujących z Bankiem na podstawie umowy
    oraz celów marketingu produktów i usług Banku oraz podmiotów
    współpracujących z Bankiem na postawie umowy, także po wygaśnięciu
    umowy oraz na otrzymywanie za pośrednictwem środków komunikacji
    elektronicznej informacji handlowych w rozumieniu ustawy z dnia 18
    lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr
    144, poz. 1204 z późn. zm.) i wykorzystania tych środków w celu
    złożenia przez Bank propozycji zawarcia umowy, a także na
    przetwarzanie moich danych osobowych w przypadku niezawarcia lub
    po rozwiązaniu umowy w celu informowania mnie o produktach i
    usługach oferowanych przez Bank.

    Nie wyrażam zgody

    Tak bank chyba nie powinien się zachowywać, ciekawe co tam jeszcze
    ciekawego można znaleźć w tej umowie

    I druga sprawa.
    W momencie otwierania rachunku MaritumKonto
    Zarabiające otwarłem drugi rachunek:
    Czy chcesz jednocześnie z rachunkiem założyć darmowe konto
    oszczędnościowe? Tak
    Myślałem że jest to MeritumKonto Silnie Zarabiające a tam
    oprocentowanie 0%
    Ktoś wie o co tu chodzi

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-06-29 00:47:06
    Temat: Re: Meritum Bank
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 28 Jun 2010 21:25:52 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Nie wyrażam zgody
    >
    > Tak bank chyba nie powinien się zachowywać, ciekawe co tam jeszcze
    > ciekawego można znaleźć w tej umowie

    EB jest równie bezczelny. Czytam w placówce przy babce umowę i wskazuję
    palcem podobny zapis. Ta bez mrugniecia okiem wydrukowała nową, bez zgody.
    Wcześniej słowem się nie zająknęła na ten temat.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 3. Data: 2010-06-29 19:10:29
    Od: Adaś <p...@g...pl>

    W dniu 2010-06-28 21:25, Damian Niusy pisze:

> [...]
    > oszczędnościowe? Tak
    > Myślałem że jest to MeritumKonto Silnie Zarabiające a tam

    też miałem 0%... ale jak wpłacisz forsę to magicznie zmienia się na 4.5%
    ;) ot taki folklor...
    --
    Adam

  • 4. Data: 2010-06-29 19:35:08
    Od: MarcinF <m...@i...pl>

    Damian Niusy wrote:

    > Właśnie dzisiaj dostałem umowę i w "Oświadczenia i zgody" w
    > punkcie 3 bank zaznaczył wyrażam zgodę na przetwarzanie danych w
    > celach marketingowych co jest nieprawdą.

    to wykresl ten punkt i parafuj obok, dla pewnosci mozesz dodatkowo
    poinformowac bank o tej pomylce zeby przypadkiem w ich systemie
    nie zostala taka zgoda