  • 11. Data: 2010-02-08 14:41:29
    Temat: Re: [Eurobank][Meritum]Jak straciae sporo kasy w jeden dzien
    Od: Magniana <...@a...pl>

    On Mon, 08 Feb 2010 03:00:44 +0100, Arek <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>
    wrote:

    > Jeżeli ma wystarczyć numer to ma wystarczyć i basta!

    Jak widać na razie nie, na chwilę obecną nadal kasy brak i mam czekać. Ciekawe czy
    będą takie same standardy jak w Multibanku. Moja reklamacja w Multi ma 2 miesiące
    otrzymałem już drugi mail typu:

    "Szanowny Panie,
    prosimy przyjąć nasze przeprosiny za przedłużający się czas
    rozpatrzenia złożonej przez Pana reklamacji, jednak w chwili obecnej trwają nadal
    czynności wyjaśniające."

    Sprawa dotyczy pobrania opłaty za kartę do netu mimo że dla Multi AQ Intensive taka
    karta jest bezpłatna. Państwo w Multi przez ponad 2 miesiące jak rozumiem studiują
    TOiP

    --
    Magnana

  • 12. Data: 2010-02-08 16:01:54
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Magniana" <...@a...pl> napisał w wiadomości grup
    crostrategy.com...

> [...]
    >
    > Sprawa dotyczy pobrania opłaty za kartę do netu mimo że dla Multi AQ
    > Intensive taka karta jest bezpłatna. Państwo w Multi przez ponad 2

    Moja reklamacja o podobnym stopniu trudności ma już ponad 100 dni i
    prawdopodobnie 12/13 lutego dostanę kolejnego maila o zacytowanej przez
    Ciebie treści.

    Jakość obsługi reklamacji w Multibanku jest fatalna. Jak się porówna choćby
    z ING czy Rajfim nawet w zwykłej ofercie, a nie ofertach o podwyższonym
    standardzie jaką podobno jest Aquarius, to dramat.

    Wniosek jest jeden: dla Multibanku klient detaliczny nie jest obecnie warty
    większej uwagi.

  • 13. Data: 2010-02-08 17:33:07
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "MarekZ" <b...@a...w.pl> napisał w wiadomości

    > Moja reklamacja o podobnym stopniu trudności ma już ponad 100 dni i
    > prawdopodobnie 12/13 lutego dostanę kolejnego maila o zacytowanej przez
    > Ciebie treści.

    Cieszcie sie, ze to nie Toyota Bank, bo tam od 771 dni w ogole sie nie
    odezwali... Musze z nimi pogadac na temat niezamknietych rachunkow w BIKu,
    wiec bedzie okazja sie przypomiec :).

    MK

  • 14. Data: 2010-02-08 18:22:01
    Temat: Re: [Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 8 Lut, 15:41, Magniana <m...@a...pl> wrote:

    > Jak widać na razie nie, na chwilę obecną nadal kasy brak i mam czekać. Ciekawe czy
    będą takie same standardy jak w Multibanku. Moja reklamacja w Multi ma 2 miesiące
    otrzymałem już drugi mail typu:

    Ja czekam juz 3 miesiac na wyjasnienie reklamacji (blad techniczny -
    ich baza kodow pocztowych nie zgadza sie z miastami) A jest to o tyle
    smieszne, ze mBank uwinal sie w 2 tygodnie ;-)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 15. Data: 2010-02-08 18:27:51
    Temat: Re: [Meritum]Jak stracia sporo kasy w jeden dzien
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
    g2000yqu.googlegroups.com...

    > Ja czekam juz 3 miesiac na wyjasnienie reklamacji (blad techniczny -
    > ich baza kodow pocztowych nie zgadza sie z miastami) A jest to o tyle
    > smieszne, ze mBank uwinal sie w 2 tygodnie ;-)

    Około 2 miesięcy temu, na skutek stylu obsługi mojej reklamacji, przestałem
    używać karty Multibanku. Robiłem na niej około 5k miesięcznie obrotów.
    Obecnie mają około 200 zł miesięcznie. Nie zrobiło to kompletnie żadnego
    wrażenia. Mają wszystko w dupie i tyle.

  • 16. Data: 2010-02-08 23:36:54
    Temat: Re: [Eurobank][Meritum]Jak stracić sporo kasy w jeden dzień
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "Tommy" <t...@o...SPAM.pl> writes:

    > Proponuje sprawdzić sobie umowę, ja mam wyraźnie w umowie z Eurobankiem
    > napisane że "Przy realizacji międzybankowych rozliczeń pieniężnych Bank
    > posługuje się wyłącznie numerem rachunku bankowego" i koniec kropka nie ma
    > znaczenia co jest napisane jako nadawca (ten sam zapis jest również w
    > regulaminie rachunku)!
    >
    > Jak Eurobank się z tego nie wywiązuje to znaczy że jest shitowym bankiem
    > patrz afera z Windykatorem Eurobanku.

    Nie, to jest umowa miedzy bankiem i jego klientem, a nie umowa, zgodnie
    z ktora wykonywane sa przelewy. Taki zapis moze sluzyc do odrzucenia
    reklamacji klienta, ktory wpisze niewlasciwa pare nazwa+konto
    beneficjenta (aczkolwiek jakis polonista moglby sie temu przyjrzec).
    Drugi bank ani jego klienci nie sa jednak tym zapisem zwiazani.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 17. Data: 2010-02-09 16:10:35
    Temat: Re: [Eurobank][Meritum]Uff dotarły...
    Od: Magniana <...@a...pl>

    On Fri, 05 Feb 2010 12:17:27 +0100, Magniana <...@a...pl> wrote:

> [...]
    crostrategy.com...

    > OK tak zrobię, dam znać o efektach.

    Pieniądze dotarły po tygodniowej wędrówce, w związku z oporami Mertitum do zmiany
    nazwiska odbiorcy, Eurobank wsłuchał się w moje prośby i zaksięgował przelew.
    Nauczyło mnie to już na zawsze zero adresata Mickey Mouse nawet w najmniejszych
    przelewach.

    --
    Magnana

  • 18. Data: 2010-02-09 22:25:54
    Od: Ranger <n...@f...pl>

    MarekZ pisze:
> [...]
    > obrotów. Obecnie mają około 200 zł miesięcznie. Nie zrobiło to
    > kompletnie żadnego wrażenia. Mają wszystko w dupie i tyle.
    Co się dziwisz, przecież jak w reklamie widzisz, że za plecami kolesia z
    multi zapierdala 10 innych pracowników żebyś miał wrażenie, że zajmuje
    sie Tobą więcej niż 1 osoba, to myślisz, że mają czas zajmować się
    jeszcze kimś innym? ;)
    Pójdź do nich wypowiedzieć umowę to wtedy zapewne zwrócisz ich uwagę,
    zwykły szary nie śledzi twoich obrotów na bieżąco, ale za to widzi
    wniosek o zamknięcie rachunku, wtedy dopiero ściska pośladki i tych
    dziesięciu kolesi zaczyna się kłębić wokół Ciebie żeby Cię wydymać...
    ups, znaczy obsłużyć jak należy :)

    Pozdro
    Ranger

  • 19. Data: 2010-02-13 17:32:13
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Feb 2010, Arek wrote:

    > Robert Kois napisał(a) w wiadomości: <1qd32qawqgb9p$.dlg@kojer.kojer>...
    _obowiazek_sprawdzic_rachunek_z_nazwa_b
    > eneficjenta_przelewu.html
    >

    > To nie dziwię się, że bank odrzucił koledze przelew na konto firmy
    > (sklepu) z powodu literówki.
    > Tylko co mnie obchodzi jakaś pełna nazwa. To moze zrezygnować z numerów
    > rachunków skoro ma dochodzić po nazwie?
    >
    > Dla mnie paranoja. Ktoś kto pisał przepisy albo je interpretował
    > powinien się zastanowić.
    > Jeżeli ma wystarczyć numer to ma wystarczyć i basta!

    To że "ma wystarczyć numer" wynika ze sprzecznego z prawem regulaminu.
    Załapałeś się na standardowy haczyk - "od kiedy to regulamin
    stoi ponad ustawami" :D
    I to dotyczy *obu* stron umowy.
    Jak ktoś się zobowiążę, na piśmie i tak dalej, że za kwotę xxxx
    kogoś zabije, to prawo NIE POZWALA, aby państwowe organy (w tym
    sąd) mogły Ci pomóc wyegzekwować umowę.

    > Albo odwrotnie, zmienić przepis, że nie wystarczy

    Chyba się rozpędziłeś: treść, na którą powołał się Tommy, to
    była treść *REGULAMINU*, a nie przepisów prawa.
    Znasz przepis "numer konta bankowego jest unikalnym,
    wymaganym i *wystarczającym* do wykonania transakcji
    identyfikatorem, bezwzględne zobowiązującym do jej wykonania"?

    > ale wtedy należy
    > zawsze sprawdzać nazwę. Wtedy byłby cyrk, bo licho wie jaką dokładnie
    > nazwę bank ma wpisaną w sytemie. Każda literówka lub S.A. zamiast SA
    > w nazwie i koniec.

    Nie, IMO nadinterpretacja.
    Niezależnie od tego czy się zgadzamy czy nie zgadzamy co do słuszności
    zasady "sprawdzania danych" (innych niż nr konta), oczywiste jest
    że owo sprawdzenie NIE MUSI zawierać wymogu "dokładnie takimi
    literami jak zapisano w bazie bankowej".
    Takie cóś jak pominięcie części nazwy nie będzie już "zupełnym
    zlekceważeniem niezgodności danych", a jest nim całkiem inna
    nazwa.
    Ba, prawo zna takie przypadki - po "ostrym wejściu" w VAT, kiedy
    to USy łupnęły podatników za nieistotne błędy (w tym "litrówki")
    w fakturach, SN wydał orzeczenie w którym wprowadził pojęcie
    "błędu mniejszej wagi" :)

    > A przecież ręcznie nie bedą wszystkich zatwierdzać

    A google sobie jakoś radzi z "nazwami podobnymi" czy nie?

    (z ujmowaniem różnie zakodowanych polskich liter sobie *nie*
    radzi, ale to inna sprawa :P)

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2010-02-13 19:47:44
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sat, 13 Feb 2010 18:32:13 +0100, Gotfryd Smolik news napisał(a):

    > A google sobie jakoś radzi z "nazwami podobnymi" czy nie?

    Sam wiesz, że to troszkę nie ta skala. ;)

    --
    Kojer