  • 11. Data: 2012-08-27 23:16:28
    Temat: Re: [Meritum] PIN bez koperty!
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-27 22:53, lukz pisze:

    > Ale po co w ogole przesylac te piny poczta? W Aliorze przynjamniej jest
    > tak, ze po otrzymaniu karty, pin poznaje sie/zmienia po zalogowaniu do
    > serwisu, albo telefonie na infolinke..

    Mają stary system i nie da się majstrować przy PINie z poziomu systemu
    transakcyjnego :/ Zmiana PINu możliwa tylko przez bankomat bzwbk...

    Z resztą, kartą muszę zrobić jedną operację więc te ich dziwne procedury
    przeżyję... ale niesmak i skan przesyłki bez koperty pozostanie...

  • 12. Data: 2012-08-28 01:45:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    osa wrote:
    > Czy wy też dostaliście z Meritum PIN do karty bez koperty?
    >
    > http://imageshack.us/photo/my-images/255/pinmer.jpg/
    >
    > Nie ma to jak zaoszczędzić 1gr w zamian za poinformowanie świata co to
    > za przesyłka. Szkoda, że nie napisali wprost co tam jest... spotkaliście
    > się już z taką lekkomyślnością banku?
    >
    > Druga sprawa, czy najpierw dostaliście kartę czy PIN? zwykle najpierw
    > przychodziła karta, a od Meritum mam PIN, a karty jeszcze nie...

    A w czym problem?

    Cos by zmienilo jakby to samo zapakowali w koperte?
    I nie chodzi o 1 gr, tylko o cala maszynerie do pakowania pierdolki do
    koperty.

    Zwykle przychodzila najpierw karta.

    Po za tym w ogole wysylanie pinu uwazam za glupote.

    Dzwonisz na infolinie i przy okazji aktywowania karty ustalasz sobie pin.

  • 13. Data: 2012-08-28 17:09:40
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-28 01:45, witek pisze:

    > A w czym problem?
    >
    > Cos by zmienilo jakby to samo zapakowali w koperte?
    > I nie chodzi o 1 gr, tylko o cala maszynerie do pakowania pierdolki do
    > koperty.

    W tym, że od razu widać że to PIN, a nie wyciąg/pismo/cokolwiek w
    kopercie. Maszynerię do pakowania innych dokumentów mają więc to chyba
    nie problem...

    > Zwykle przychodzila najpierw karta.

    W meritku wczoraj był PIN, dziś karta.

    > Po za tym w ogole wysylanie pinu uwazam za glupote.
    > Dzwonisz na infolinie i przy okazji aktywowania karty ustalasz sobie
    > pin.

    Ja również. Podoba mi się opcja nadawania PINu przez system
    transakcyjny, bardziej niż przez infolinię.

  • 14. Data: 2012-08-28 18:28:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    osa wrote:

    > W tym, że od razu widać że to PIN, a nie wyciąg/pismo/cokolwiek w
    > kopercie. Maszynerię do pakowania innych dokumentów mają więc to chyba
    > nie problem...

    I tam nie zauwazylem, zeby bylo widac, ze to pin.

    Sporo takich "kopert" dostaję.

  • 15. Data: 2012-08-28 19:42:49
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-28 18:28, witek pisze:
    > I tam nie zauwazylem, zeby bylo widac, ze to pin.
    >
    > Sporo takich "kopert" dostaję.

    Hmmm... a co w takich 'kopertach' jest wysyłane przez banki oprócz
    PINów? Bo się jeszcze nie spotkałem... Jak widzę taką perforację na
    trzech brzegach i nadawcę jako bank to jakoś nic oprócz PINu nie
    przychodzi mi do głowy.

    Przy okazji: dziś aktywowałem kartę płacąc w sklepie. W systemie
    transakcyjnym blokada jest, ale karta ma status: 'nieaktywna'. Do tej
    pory sądziłem że ich system jest online, a nie 'online' ;)

    Ponieważ karta spełniła już swoje zadanie to chciałbym ją zastrzec ale
    takiej opcji w systemie transakcyjnym nie widzę... pojawi się, jak karta
    będzie aktywna? czy twórcy nie przewidzieli takiej opcji?

  • 16. Data: 2012-08-28 19:57:10
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2012-08-28 19:42, osa pisze:
    > Ponieważ karta spełniła już swoje zadanie to chciałbym ją zastrzec ale
    > takiej opcji w systemie transakcyjnym nie widzę... pojawi się, jak karta
    > będzie aktywna? czy twórcy nie przewidzieli takiej opcji?

    W FAQ jest informacja że zastrzegać można tylko przez infolinię. Więc
    skoro nie da się ustawić PINu ani zastrzec karty przez bankowość
    internetową to chyba system kartowy jest bardzo słabo z nią połączony.

  • 17. Data: 2012-08-29 01:36:00
    Od: "Mark" <t...@p...pl>

    osa <w...@p...fm> w wiadomości news:k1j00d$guv$1@dont-email.me
    napisał(a):
    > Hmmm... a co w takich 'kopertach' jest wysyłane przez banki oprócz
    > PINów?
    Karty kodów jednorazowych.
    --
    Mark