  • 1. Data: 2011-05-18 08:17:23
    Temat: Meritum codziennie w górę?
    Od: Konfabulator <k...@1...pl>

    Chyba jest spory odpływ gotówki z Meritum Banku, bo codziennie podwyższają
    oprocentowanie, przedwczoraj 6M było 4,72, wczoraj, jeśli mnie pamięć nie zawodzi
    4,81, a dziś już jest 4,88.

    Czy konkurent Czarnecki to ma plan zebrać wszystkie możliwe pieniądze z rynku i
    pożyczać je bankom na jakieś lichwiarskie procenty czy to taka jego megalomania, że
    musi mieć najwięcej?

  • 2. Data: 2011-05-18 12:20:23
    Temat: Re: Meritum codziennie w górę?
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Konfabulator"

    Czy konkurent Czarnecki to ma plan zebrać wszystkie możliwe pieniądze z
    rynku i pożyczać je bankom na jakieś lichwiarskie procenty czy to taka jego
    megalomania, że musi mieć najwięcej?

    Był taki jeden, co tak zbierał kasę. Też dawał najwyższe odsetki. Nazywał
    się Grobelny.

    Wiatrak

  • 3. Data: 2011-05-18 13:42:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ir0di9$8ri$...@n...news.atman.pl

> [...]
    > czy to taka jego megalomania, że musi mieć najwięcej?

    > Był taki jeden, co tak zbierał kasę. Też dawał najwyższe odsetki. Nazywał się

    Ale chyba u Grobelnego był niższy pułap gwarancji. Na dodatek nie dla
    każdego klienta z osobna, ale dla wszystkich razem, wliczając w to rodzinę
    Grobelnego. Aby było jasne -- wówczas spółka zoologiczna mogła mieć kapitał
    od 300 złotych (trzysta) wzwyż (chyba równowartość bułki bez masła) a dziś
    już musi mieć co najmniej 5000 złotych (pięć tysięcy) więc jest OK... ;)

    EB nadal śpi, ale jakoś niespokojnie, bo częściowo pieniądze ruszyły się. ;)
    (dostępne środki na koncie, z którego zleciłem przelanie, zmniejszyły się,
    natomiast na docelowym koncie ich nie ma... ...jeszcze)

    -=-

    Ostatni raz Grobelny prezentowany był w TV, gdy mieszkał w jakimś śmietniku
    przymarketowym. Facet jest na pewno uczciwy, ;) bo procesował się, aby móc
    wypłacić odszkodowania pokrzywdzonym. Sam nie miał -- a o innych myślał...

    Ja, gdy mi brakowało na przysłowiowy chleb, najpierw zacząłem przycinać
    wydatki na rzecz innych ludzi... (i tak mi zostało do teraz) ;)

    -=-

    EB nadal śpiący... ;) Niskie ciśnienie? ;)
    (czy to prawda, że ciśnienie razy powierzchnia szkła daje parcie na szkło?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2011-05-18 15:14:51
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    napisał w wiadomości news:ir0icr$l8>
> [...]
    > wypłacić odszkodowania pokrzywdzonym. Sam nie miał -- a o innych myślał...

    Grobelny nie żyje od czterech lat. ktoś mu "ożenił kosę".

    " 2 kwietnia 2007 roku w pawilonie sklepowym na warszawskim Targówku przy
    ul. Wysockiego policja znalazła ciało Lecha Grobelnego. Poinformowano, że
    miał ranę kłutą klatki piersiowej. Według ustaleń, Lech Grobelny zmarł pięć
    dni wcześniej, tj. 28 marca[3].

    Po roku od wszczęcia śledztwa w sprawie okoliczności śmierci Lecha
    Grobelnego, zostało ono umorzone na skutek niewykrycia sprawców. Ekspertyzy
    śledcze potwierdziły fakt, że do śmierci byłego przedsiębiorcy przyczyniły
    się osoby trzecie. Umorzenie tego śledztwa jest nieprawomocne[4]."

    wiatrak

  • 5. Data: 2011-05-18 17:33:11
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :

    > Grobelny nie żyje od czterech lat. ktoś mu "ożenił kosę".

    Dobre wieści zawsze przychodzą z opóźnieniem.
    Nie, nie jestem jednym z poszkodowanych.

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]

  • 6. Data: 2011-05-19 09:57:06
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" ir0npd$j28$...@n...news.atman.pl

    > Grobelny nie żyje od czterech lat. ktoś mu "ożenił kosę".

    Boże!! Więc i Ty nie śpisz!!! (nie tylko EB)

> [...]
    > Poinformowano, że miał ranę kłutą klatki piersiowej. Według ustaleń, Lech Grobelny
    zmarł pięć dni wcześniej, tj. 28 marca[3].

    Szybko ;) znaleziono ciało...
    Tchnie otuchą -- ja bym chciał, aby tak samo
    skończył Ozorowski i ciecie męczące mnie pleśnią...

    Akurat ja u Grobelnego nie oszczędzałem, ale cieszę się!!!

    > Po roku od wszczęcia śledztwa w sprawie okoliczności śmierci Lecha Grobelnego,
    zostało ono umorzone

    Boże!!! Jakie to piękne!!

    Choć i smutne zarazem... Oficjalny kat dostaje zapłatę za
    swą służbę społeczeństwu, a tu być może ktoś pracował bez
    wynagrodzenia, jeśli nie liczyć satysfakcji...

    > na skutek niewykrycia sprawców. Ekspertyzy śledcze potwierdziły fakt, że do śmierci
    byłego przedsiębiorcy

    Przedsiębiorcy? Kiedyś mówiono raczej: łajdaka. :)

    > przyczyniły się osoby trzecie. Umorzenie tego śledztwa jest nieprawomocne[4]."

    Trzecie osoby? Hm... W kabinie rządowego Tupoleva lądującego w ubiegłym
    roku na smoleńskej brzozie też były osoby trzecie... Czyli te osoby
    poniosły zasłużoną karę? ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 7. Data: 2011-05-19 09:58:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Zbynek Ltd." ir0vsr$rmm$...@n...onet.pl

    > Dobre wieści zawsze przychodzą z opóźnieniem.
    > Nie, nie jestem jednym z poszkodowanych.

    Jesteś. Procesy, śledztwa... Za to wszystko płaciłeś także Ty.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-05-19 10:03:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > "Zbynek Ltd." ir0vsr$rmm$...@n...onet.pl

    > Jesteś. Procesy, śledztwa... Za to wszystko płaciłeś także Ty.

    Chciałbym, aby budżet składał się tylko z tego typu kosztów...

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2011-05-19 10:11:08
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Liwiusz" ir2psq$otf$...@n...onet.pl

    > Chciałbym, aby budżet składał się tylko z tego typu kosztów...

    Ponadto są dalekosiężne skutki łajdactw.
    Całe społeczeństwo staje się gorsze przez takich łajdaków.
    Zło rodzi kolejne zło... Grobleny kogoś oszukał, więc ten
    ktoś uznał, iż ma prawo do oszukania kogoś innego...

    Samul (rzymskokatolicki ksiądz, przyjaciel JPII) mówił mi,
    że w wojsku nie jest grzechem okradniecie kogoś, gdy wcześniej
    samemu padło się ofiarą kradzieży. (jeżeli żołnierz A został
    okradziony z butów -- ma prawo do ukradnięcia butów żołnierzowi B)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2011-05-19 14:11:15
    Od: "085" <z...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:ir2qc5$2p7$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > samemu padło się ofiarą kradzieży. (jeżeli żołnierz A został
    > okradziony z butów -- ma prawo do ukradnięcia butów żołnierzowi B)

    oko za oko, but za but :]

    zul