  • 1. Data: 2009-08-15 17:34:48
    Temat: Meritum i lokaty
    Od: Renata Golebiowska <R...@b...pl>

    Czy ktoś może przyglądał się lokacie Meritum Zysku w Internecie (z
    dzienną kapital. i bez) i wypatrzył jakieś nietypowe kruczki i
    haczyki?

    A co z samym bankiem, bo chyba nawet niespecjalnie słyszałam
    wcześniej, że takowy jest? Czy to jakiś podejrzany twór, czy bank jak
    inne banki? Piszą na stronie, że na rynku jest od dawna,
    tylko wcześniej inaczej się nazywał.

    TIA
    Renata

    --
    Cztery kontynenty - nasze wyprawy rowerowe http://acn.waw.pl/pawelp

  • 2. Data: 2009-08-15 17:47:47
    Temat: Re: Meritum i lokaty
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Renata Golebiowska"
    aldomain

    > Czy ktoś może przyglądał się lokacie Meritum Zysku w Internecie (z
    > dzienną kapital. i bez) i wypatrzył jakieś nietypowe kruczki i
    > haczyki?

    Przyglądali się chyba wszyscy aktywnie uczestniczący użytkownicy bankowej
    grupy ;)
    A co do haczyków - ja przynajmniej takich nie dostrzegam.

> [...]
    > wcześniej, że takowy jest? Czy to jakiś podejrzany twór, czy bank jak
    > inne banki? Piszą na stronie, że na rynku jest od dawna,

    Meritum wcześniej działał jako Bank Współpracy Europejskiej SA - bank jak
    bank. Jeżeli zamierzać powierzyć im pieniądze nie przekraczającej sumy 50k
    euro to możesz spać spokojnie :)
    Zresztą jak nie raz i nie dwa w ostatnim czasie zostało na łamach tej grupy
    napisane - prawdopodobieństwo, że w PL jakiś bank upadnie itp. jest bliskie
    zera, a więc decyzja czy wchodzić w ich lokaty czy nie, zależy tylko i
    wyłącznie od Ciebie.

    Pozdrawiam.