  • 1. Data: 2009-11-10 10:55:21
    Temat: Meritum-lokaty lekko w gore
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Od 9 lis. lekka podwyzka lokat z dzienna kap, szczegolnie 6-m oraz nowe 5-m.

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=69
    46

  • 2. Data: 2009-11-10 11:44:55
    Temat: Re: Meritum-lokaty lekko w gore
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hdbgqr$1er7$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    5-m.

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=69

    Noble/Open tez podciagnelo w góre:
    http://lokaty.open.pl/form1/89/ niestety bez dziennej kapitalizacji.

  • 3. Data: 2009-11-10 12:11:01
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > 5-m.
    >>
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=69

    Teraz im krocej tym lepiej, najlepsze sa 3-m w Open-5.65 oraz 5-m Meritum
    5.70%. Na dluzej nie warto, bo mozna sie naciac i niedlugo moze zaczna dawac
    wiecej. W nastepnym roku bedzie duze ssanie kasy do budzetu oraz przez ZUS,
    NFZ i inne agendy rzadowe. Jezeli szybko nie nastapi wieksze odbicie, tzn
    PKB bedzie oscylowalo ok. 1%, to ten kraj nie przetrwa na dluzsza mete i
    oglosi niewyplacalnosc.

  • 4. Data: 2009-11-10 13:16:49
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hdbl8m$1h1o$1@news2.ipartners.pl

> [...]
    > PKB bedzie oscylowalo ok. 1%, to ten kraj nie przetrwa na dluzsza mete i

    Syf jaki polskiemu narodowi zgotowali politykierzy ma jedna zalete - oddala
    od nas wizje przyjecia kolchozowej waluty.

  • 5. Data: 2009-11-10 13:19:08
    Od: Tomasz Chmielewski <m...@n...wpkg.org>

    Valdi wrote:
> [...]
    >
    > Syf jaki polskiemu narodowi zgotowali politykierzy ma jedna zalete - oddala
    > od nas wizje przyjecia kolchozowej waluty.

    tzn. bialoruskiego rubla?

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org

  • 6. Data: 2009-11-10 14:35:45
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Tomasz Chmielewski" news:hdbp7l$vk1$1@online.de

    > tzn. bialoruskiego rubla?

    Cos w ten desen tylko pod inna nazwa :)

  • 7. Data: 2009-11-10 18:18:06
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Valdi" <V...@v...pl> wrote in message
> [...]
    > oddala
    > od nas wizje przyjecia kolchozowej waluty.

    Mam taka nadzieje, ze nie zdolamy przyjac EUR w najblizszej przyszlosci
    (utrata narzedzia do sterowania wlasna gospodarka). Przez pare lat Polska
    powinna wycyckac te Unie ile mozna, a potem wyjsc z niej, gdyz to my
    pozniej bedziemy do wszystkiego doplacac, do calej mega biurokracji. Wlasna
    waluta pozwoli bezproblemowo opuscic ten eurokolchoz.
    Teraz 'grubasy' pompuja nasza zlotowke, bo skoro sprzedawali EUR po 5zl na
    poczatku roku, to teraz az roi sie od prognoz ile to PLN bedzie kosztowal na
    koniec 2010-(3.5 do 3.8 za EUR). Musza teraz zarobic i wyjsc z waluta po jak
    najnizszym kursie, a potem znow zwrot o 180 st.

  • 8. Data: 2009-11-10 19:13:16
    Od: "Adam Sito" <a...@p...onet.pl>

    > Cos w ten desen tylko pod inna nazwa :)

    European Union Ruble ?

    --
    AS

    4593 (20091110) __________

  • 9. Data: 2009-11-10 19:45:05
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Adam Sito" news:hdce03$avr$1@news.onet.pl

    > European Union Ruble ?

    O bardzo ładnie! :)

  • 10. Data: 2009-11-10 19:49:23
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Krzysztof" news:hdcaov$1rst$1@news2.ipartners.pl

    > Mam taka nadzieje, ze nie zdolamy przyjac EUR w najblizszej przyszlosci

    Ja tez. Dodam na marginesie, ze licze równiez na powrót Deutsche Mark u
    naszych zachodnich sasiadów :)

    > (utrata narzedzia do sterowania wlasna gospodarka).

    Powiedz to pajacom od politykierów, po przez pseudo ekonomistów a na glupich
    obywatelach konczac, którzy traktuja euro jako panaceum na cale zlo.
    Mówi sie, ze jezeli politykierstwo wchodzi w za bardzo w ekonomie/gospodarke
    to wszystko zaczyna sie walic na pysk. Euro jest idealnym przykladem jak
    polityczne projekty narzucone zachodnim (i nie tylko) gospodarkom udupilo je
    na cacy.

> [...]
    Wlasna
    > waluta pozwoli bezproblemowo opuscic ten eurokolchoz.

    Czemu ludzie z twoimi pogladami nie rzadza Polska? Za madrzy sa by sie do
    sejmowego g... pchac czy co?