  • 1. Data: 2011-07-11 07:59:44
    Temat: Meritum podnosi.
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Do wiadomości. Jak ktoś nie chce pakować całej kasy u Czarneckiego.

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna?r,main,afterRedirect=
    true#r,main,selectedTab=15553

  • 2. Data: 2011-07-11 09:21:24
    Temat: Re: Meritum podnosi.
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    > Do wiadomości. Jak ktoś nie chce pakować całej kasy u Czarneckiego.

    W systemie transakcyjnym znikli trzymiesięczną jednodniówkę :]

    pozdr

  • 3. Data: 2011-07-11 09:35:54
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "marcin" <m...@m...ru> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W systemie transakcyjnym znikli trzymiesięczną jednodniówkę :]

    Jak nie ma jak jest. Na drugiej pozycji.

  • 4. Data: 2011-07-11 10:29:47
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Jak nie ma jak jest. Na drugiej pozycji.

    ile %?

  • 5. Data: 2011-07-11 12:37:15
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > Jak nie ma jak jest. Na drugiej pozycji.

    Nie ma ! Niżej zrzut ekranu. Niżej też nie ma - tak więc powtarzam już
    oficjalnie Meritum zabrał mi możliwość założenia lokaty trzymiesięcznej
    jednodniowej. Ciekawe ,czy to może mieć związek z tym że założyłem taką
    lokatę po starym oprocentiwaniu dwa dni przed podwyżką %. Wiem ,teoria
    spiskowa ale trochę mnie to dziwi.........

    http://zapodaj.net/a1dc4e3d7ac4.jpg.html

    pozdr

  • 6. Data: 2011-07-11 12:39:47
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    > Nie ma ! Niżej zrzut ekranu. Niżej też nie ma - tak więc powtarzam już
    > oficjalnie Meritum zabrał mi możliwość założenia lokaty trzymiesięcznej
    > jednodniowej.

    A tu wyjaśnienie - tak więc nie wiem kolego Wiatrak dlaczego Tobie jeszcze
    pozwalają założyć lokatę na trzy miesiące:

    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTa
    b=9032

    "Wystarczy zalogować się do systemu bankowości elektronicznej i wybrać
    najdogodniejszy okres oszczędzania, tj. lokatę na 6, 9, 12, 18 lub 24
    miesiące, by po okresie deponowania cieszyć się wysokim zyskiem."

    pozdr

  • 7. Data: 2011-07-11 14:40:35
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wiatrak" iveahg$l5f$...@n...news.atman.pl

    > Do wiadomości. Jak ktoś nie chce pakować całej kasy u Czarneckiego.

    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna?r,main,afterRedirect=
    true#r,main,selectedTab=15553

    Lokata Internetowa z dzienną kapitalizacją
    6 m-ce | 5.43 % | Min. 3 000,00 PLN Maks. 10 000,00 PLN

    Mniemam, że to miałeś na swej myśli.

    [btw myślenia -- kim jest ten cały Czarnecki? na
    pewno nie tym z Tykocina -- wymachującym maczugą...
    nie... buławą...]

    To może poleję tam jutro ze 3 kolejne tałzeny...
    Co miesiąc wleję tam 3 tałzeny? W sumie 18, bo
    po 6 miesiącach będę zabierał?...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 8. Data: 2011-07-12 08:13:33
    Od: "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>

    On Jul 11, 2:39 pm, "marcin" <m...@m...ru> wrote:

    > A tu wyjaśnienie - tak więc nie wiem kolego Wiatrak dlaczego Tobie jeszcze
    > pozwalają założyć lokatę na trzy miesiące:
    >
    > http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _internetowa_kapi...

> [...]
    > najdogodniejszy okres oszczędzania, tj. lokatę na 6, 9, 12, 18 lub 24
    > miesiące, by po okresie deponowania cieszyć się wysokim zyskiem."

    Witam,

    chcielibyśmy wyjaśnić, że aby założyć lokatę w Meritum Banku nie
    trzeba zakładać konta.

    W ofercie Meritum Banku nie ma lokaty 3-miesięcznej, którą można
    byłoby założyć w eBankingu:
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _internetowa_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTa
    b=9019

    Natomiast oferujemy Państwu lokatę 3-miesięczną z dzienną
    kapitalizacją odsetek, zakładaną przez stronę WWW:
    http://www.meritumbank.pl/indywidualni/lokaty/lokata
    _meritum_kapitalizacja_dzienna#r,main,selectedTab=15
    553

    Zachęcamy do odwiedzenia zamieszczonych powyżej linków, pod którymi
    znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące lokat i ich
    oprocentowania.

    Pozdrawiam

    w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

  • 9. Data: 2011-07-12 10:12:58
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com> napisał
    w wiadomości
    d.googlegroups.com...
[...]

    -----------

    Od zawsze mam kłopoty z rozróżnieniem Lokaty Internetowej w Meritum Banku od
    Lokaty Meritum Zysku w Internecie.
    Wygląda na to, że nie jestem odosobniony.
    Szczegółów nie pamiętam, ale już zakładając konto się co do tego pomyliłem i
    po założeniu się okazało, że nie mogę skorzystać z jakiegoś dodatkowego %
    (jakaś promocja była), bo się okazało, że powinienem złożyć wniosek o lokatę
    na ogólnodostępnej stronie banku (razem z wnioskiem o konto, czy jakoś tak)
    a nie w serwisie transakcyjnym, a ja rozumiałem, że właśnie muszę szybko
    założyć konto (były ostatnie dni promocji), aby potem w internecie (czyli na
    stronie transakcyjnej) złożyć wniosek o lokatę.
    Dla mnie załatwianie czegokolwiek w serwisie transakcyjnym jest załatwianiem
    tego czegoś przez internet bo do serwisu dostaję się przez internet (może
    inni dostają się jakoś inaczej i w związku z tym nie kojarzą strony
    transakcyjnej z internetem). Wprowadzanie rozróżnienia internetu od serwisu
    transakcyjnego jest według mnie mylące i nieczytelne, ale jak ktoś chce być
    odbieranym jako taki to trudno.
    Rozróżnianie "Ogólnodostępnej strony banku" od "Serwisu transakcyjnego"
    byłoby łatwiejsze do zapamiętania.
    Teraz spojrzałem na moje pierwsze zdanie i stwierdziłem, że już nie wiem
    która z wymienionych tam lokat jest zakładana na ogólnodostępnej stronie, a
    która w serwisie transakcyjnym, chociaż jak pisałem to kilka minut temu to
    wiedziałem.
    P.G.

  • 10. Data: 2011-07-12 18:39:57
    Od: "marcin" <m...@m...ru>

    Użytkownik "Kamila Wardyn [Meritum Bank]" <k...@g...com>

    > Pozdrawiam

    > w imieniu Meritum Bank - Kamila Wardyn

    Fajnie, że jesteście tu - na grupie.

    Dużo mniej fajnie, że stałych klientów nie traktujecie poważnie : ja
    zostawiam u was co miesiąc między 2 a 4 tysiące - i mam szukać sobie ofert
    lokat POZA systemem transakcyjnym, gdzieś w promocjach ? Nie mam czasu ani
    ochoty żeby szukać jakichś promocji na www. Nie wchodze w ogóle na www
    banku - po co ? Takie informacje muszą być podwiązane pod system
    transakcyjny !! Inaczej wygląda to jak olewanie stałych klientów na rzecz
    nowych. Coraz mniej fajny ten bank.

    Pomijam już, że niezbyt fajnie zakładać lokatę na w/w sumy co miesiąc,
    żeby w dwa-trzy dni po założeniu kolejnej lokaty dowiadywać się, że
    oprocentowanie wzrosło..... ale cóż.

    Przydałby się u was jakiś produkt systematycznego oszczędzania. Pod tym
    względem jest znacznie lepiej w każdym SKOKu ;PP

    I - skoro już rozmawiamy - od jakiej kwoty można liczyć u Was na
    bardziej osobiste podejście przy ustalaniu oprocentowania ?

    pozdr