  • 1. Data: 2009-08-21 07:56:12
    Temat: Meritum poleciało
    Od: "Blue" <h...@p...onet.pl>

    i procentowo i funkcjonalnie.

  • 2. Data: 2009-08-21 08:40:41
    Temat: Re: Meritum poleciało
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    On 21 Sie, 08:56, "Blue" <h...@p...onet.pl> wrote:
    > i procentowo i funkcjonalnie.

    O co ci chodzi z tym funkcjonalnie??
    Nie dziwię się chłopom. W końcu lokata lepsza od konkurencji i
    popularnoscią zabila im serwery:) czemu więc maja dawać więcej? Spadek
    o 0,2% na lokacie 6-miesięcznej to prawie żaden spadek. Jedyne co mnie
    martwi to ta lokata 3 miesięczna. Założe się ze im połozy serwery
    jeszcze bardziej niz ta 6-cio:)

  • 3. Data: 2009-08-21 08:46:36
    Temat: Re: Meritum polecia?o
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Grzegorz" <o...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
> [...]

    o 0,2% na lokacie 6-miesięcznej to prawie żaden spadek. Jedyne co mnie
    martwi to ta lokata 3 miesięczna. Założe się ze im połozy serwery

    3-mies. na razie nie jest zadna konkurencja % dla konta oszcz. w EB, a
    dodatkowo tracisz plynnosc przez 3-mies.

  • 4. Data: 2009-08-21 08:53:04
    Od: Michał Rolka <u...@...rolka.info>

    Grzegorz pisze:

    > O co ci chodzi z tym funkcjonalnie??

    Może o to, że się jej nie da założyć?
    Składałem wniosek wczoraj wieczorem i feniks odleciał mi w trakcie.
    Próbuję składać dziś rano, już na 6,2%, i dostaję komunikat "Produkt
    wycofany z oferty".

    --
    Michał Rolka
    http://mrc.tychy.pl/

  • 5. Data: 2009-08-21 10:00:01
    Od: Grzegorz <o...@g...com>

    On 21 Sie, 09:53, Michał Rolka <u...@...rolka.info> wrote:
> [...]
    > Składałem wniosek wczoraj wieczorem i feniks odleciał mi w trakcie.
    > Próbuję składać dziś rano, już na 6,2%, i dostaję komunikat "Produkt

    Wyczyść sobie cache przeglądarki bo u mnie działa normalnie cały
    czas:) Nawet złożyłem wniosek...

  • 6. Data: 2009-08-21 12:13:16
    Od: " " <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Wyczy=B6=E6 sobie cache przegl=B1darki bo u mnie dzia=B3a normalnie ca=B3y
    > czas:) Nawet z=B3o=BFy=B3em wniosek...

    Nie pomaga. Próbuję przez Firefoxa i IE i nic. Wczoraj ich serwer w ogóle nie
    działał (co zrozumiałe, skoro zmieniali ofertę), a dziś chwilami działa, ale
    wciąż na końcu procesu zakładania lokaty pojawia się komunikat "Podany produkt
    depozytowy wygasł, nie jest dostępny już w ofercie.".

    Pozdrawiam, Ruda