  • 1. Data: 2013-06-17 19:39:56
    Temat: Meritum zamkniete a...
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W lutym wypowiedzialem umowe na wszystkie produkty w Meritum. Dzis z
    ciekawosci probuje sie zalogowac i co? I dziala - tzn. rachunkow nie ma
    ale jest karta debetowa (zastrzezowa). Nie powinno to jednak juz
    przestac dzialac?

  • 2. Data: 2013-06-17 21:07:32
    Temat: Re: Meritum zamkniete a...
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 19:39:56 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    >
    > ciekawosci probuje sie zalogowac i co? I dziala - tzn. rachunkow nie ma
    >
    > ale jest karta debetowa (zastrzezowa). Nie powinno to jednak juz

    W sumie dziwne, może "nie domknęli" do końca.
    Ja tak samo w lutym wypowiedziałem i po próbie logowania mam teraz tylko komunikat:
    "Dostęp do Serwisu Internetowego został zablokowany.
    Aby odblokować dostęp, skontaktuj się z Bankiem."

  • 3. Data: 2013-06-17 21:09:34
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.06.2013 21:07, pws pisze:

> [...]
    "Dostęp do Serwisu Internetowego został zablokowany.
    > Aby odblokować dostęp, skontaktuj się z Bankiem."

    Na papierowym potwierdzeniu, ktore przyslali w lutym mam czarno na
    bialym, ze wszystkie konta, karty i dostep internwtowy zamkniete. Ciekawe...

  • 4. Data: 2013-06-17 21:13:03
    Od: neoniusz <n...@j...org>

  • 5. Data: 2013-06-17 21:33:28
    Od: pws <p...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 17 czerwca 2013 21:13:03 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
    Ja na karce mam tylko, że konto zamknięte "w systemach teleinformatycznych banku",
    ale się zalogować już nie mogę...

    > Napisalem im zaptytanie za pomoca wewnetrznej poczty... :)
    No w końcu dzięki temu masz jeszcze taką możliwość, hehe ;)

  • 6. Data: 2013-06-17 21:36:36
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-17 21:13, neoniusz pisze:

    > Napisalem im zaptytanie za pomoca wewnetrznej poczty... :)

    A oni odpiszą Ci na pocztę wewnętrzną, że dostęp został już zablokowany ;)

  • 7. Data: 2013-06-17 21:47:26
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 17.06.2013 21:36, osa pisze:

    > A oni odpiszą Ci na pocztę wewnętrzną, że dostęp został już zablokowany ;)

    Sprytnie dopisalem na koncu, ze odpowiedzi oczekuje na mail lub
    telefonicznie :)

  • 8. Data: 2013-06-17 22:15:12
    Od: osa <w...@p...fm>

    W dniu 2013-06-17 21:47, neoniusz pisze:

    > Sprytnie dopisalem na koncu, ze odpowiedzi oczekuje na mail lub
    > telefonicznie :)

    Przepraszamy, ale zgodnie z procedurami wewnętrznymi banku odpowiedź
    może być udzielona jedynie w takiej samej formie jak przesłana
    korespondencja. W przypadku dalszych pytań zapraszamy do kontaktu przez
    właśnie zablokowany system transakcyjny ;)

  • 9. Data: 2013-06-18 02:04:48
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "osa" kpnqe1$p8b$...@d...me

    IMO odwrotnie -- odpowiedzi udzielają m@ilowo.