eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMeritum zrabowało 40 zł. Co robić?
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2013-06-10 21:02:00
    Temat: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Był sobie przelew, wysłałem 100 skasowali 40 opłaty (wszystkie pre-Vicentowe
    półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET zaznaczyłem. Czy
    oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie mam od nich sms-y z 23
    i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic ponadto. To odbiorca zaufany,
    poszło bez potwierdzenia. Jeszcze myślałem, że może niechcący to opcję
    zaznaczyłem (pod tym względem system jest do bani), ale tym sms-m mnie
    dobili! Rozumiem, że każdy SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK).
    System sms-a wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?

    W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
    23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
    23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
    23.05.2013 Zapisanie - Utworzony
    23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący
    24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany

    "Szanowny Panie,
    W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej z dnia 24.05.2013 r., uprzejmie
    informuję, iż przelew na kwotę 100,00 zł z dnia 24.05.2013 r., został
    zlecony przez Pana poprzez system SORBNET, co zostało potwierdzone kodem
    SMS.
    Zgodnie z Taryfą opłat i prowizji dla Klienta indywidualnego w Meritum Banku
    ICB S.A.., za realizację przelewu w PLN na rachunek w innym banku zleconego
    poprzez system SORBNET na kwotę poniżej 1.000.000,00 zł Bank każdorazowo
    pobiera opłatę w wysokości 40,00 zł.
    Mając na uwadze powyższe Bank nie może uznać Pana reklamacji za zasadną, a
    tym samym nie może przychylić się do Pana wniosku o anulowanie opłaty
    wysokości 40,00 zł.
    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
    Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
    888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
    godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

    Z poważaniem,
    Karolina Wielbacka-Lamus
    Specjalista
    Dział Obsługi Klientów
    Departament Obsługi Klientów i Partnerów
    Meritum Bank ICB S.A."




  • 2. Data: 2013-06-10 21:51:33
    Temat: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
    Od: liliputek <l...@g...pl>




    W dniu 2013-06-10 21:02, mx pisze:> Był sobie przelew, wysłałem 100
    skasowali 40 opłaty (wszystkie
    > pre-Vicentowe półgroszówki przepadły). Reklamacja, twierdzą że SORBNET
    > zaznaczyłem. Czy oni klientów za idiotów mają?. Jaki sms? W telefonie
    > mam od nich sms-y z 23 i 26 maja (wnioski o oszczędnościowe), nic
    > ponadto. To odbiorca zaufany, poszło bez potwierdzenia. Jeszcze
    > myślałem, że może niechcący to opcję zaznaczyłem (pod tym względem
    > system jest do bani), ale tym sms-m mnie dobili! Rozumiem, że każdy
    > SORBNET trzeba potwierdzić (to byłoby nawet OK). System sms-a
    > wygenerował i sam sobie wpisał, zamiast wysłać?
    >
    > W dzienniku zdarzeń mam ten przelew 2 razy (ale ani słowa o sms):
    > 23.05.2013 22:59 Zapis przelewu, przelew krajowy
    > 23.05.2013 22:59 Autoryzacja przelewu, przelew krajowy, a w szczegółach:
    > 23.05.2013 Zapisanie - Utworzony
    > 23.05.2013 Podpisanie Utworzony Oczekujący
    > 24.05.2013 - Zaksięgowanie Oczekujący Zrealizowany
    >

    Czy przelewałeś do innego banku?
    Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym.
    Z powyższego wynika, że przelew zleciłeś 23 a został zrealizowany 24.
    Powinna chyba pójść reklamacja na nienależyte wykonanie usługi.

    Pozdrawiam
    liliputek


  • 3. Data: 2013-06-11 03:24:48
    Temat: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Co robić?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "liliputek" 51b62e47$0$1451$6...@n...neostrada.pl

    > Przelewy realizowane Sorbnetem chyba są realizowane w czasie rzeczywistym.

    Czas_rzeczywisty =/= natychmiastowość.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 4. Data: 2013-06-25 19:46:05
    Temat: Re: Meritum zrabowało 40 zł. Oddało 40! (Ostatni raz)
    Od: "mx" <@m...@o...pl@>

    Sprawdzić nie mogę, gdyż merytoryczny system częściowo leży i pokazuje dane
    z 11:04.

    "Szanowny Panie,
    W nawiązaniu do rozmowy telefonicznej przeprowadzonej w dniu 11.06.2013 r.,
    uprzejmie informuję, iż Bank podtrzymuje swoje stanowisko przedstawione w
    korespondencji e-mail z dnia 10.06.2013 r. Niemniej jednak, w dniu
    25.06.2013 r., Bank podjął decyzję o anulowaniu opłaty za realizację
    przelewu zleconego poprzez system SORBNET w wysokości 40,00 zł. Dodam, że
    powyższa decyzja ma charakter jednorazowy i uznaniowy.
    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
    Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
    888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
    godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

    Z poważaniem,
    Alina B...
    Specjalista
    Dział Obsługi Klientów
    Departament Obsługi Klientów i Partnerów"

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1