  • 11. Data: 2014-02-24 20:57:48
    Temat: Re: Meritum - zwrot 1% wydatków kartš.
    Od: r...@g...com

    Możesz zamówić przez internet jak nie masz karty, jak masz to zostaniesz z
    dotychczasową. Zmienią tylko nazwę konta na proste... W ich systemie można nawet
    zamknąć całkowicie rachunek to mają na plus.

  • 12. Data: 2014-02-25 12:40:20
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    tak mi odpisali

    "W nawiązaniu do poniższej Korespondencji informuję, że rachunki dla
    Klientów indywidualnych otwierane przed dniem 18-06-2013 obowiązuje
    Taryfa Opłat i Prowizji która uwzględnia opłatę za przekształcenie
    rachunku osobistego na Proste Konto Osobiste, opłata za przekształcenie
    wynosi 20 PLN."

  • 13. Data: 2014-02-25 13:21:14
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    -------------
    Moim zdaniem sami nie umieją czytać swojej taryfy.
    OIDP w taryfie nie jest napisane jakiego konta ona dotyczy tylko od kiedy
    obowiązuje (chyba że w ostatnich 2 miesiącach jakąś nową wypuścili - nie
    szukałem).
    Mam konto otwarte na pewno dawniej.
    Zapisy wydają się prawie jednoznaczne więc na wszelki przypadek będąc w
    oddziale (chyba w grudniu) zapytałem. Nie byli pewni - zadzwonili na swoją
    infolinię i potwierdzili, że było kiedyś za 20zł a teraz już jest gratis.
    Gdzieś w styczniu (mając na koncie 0) złożyłem wniosek o zamianę. Się
    zamieniło i nic nie pobrali.
    P.G.

  • 14. Data: 2014-02-25 14:14:55
    Od: Glaukon <r...@g...com>

> [...]
    >
    > infolinię i potwierdzili, że było kiedyś za 20zł a teraz już jest gratis.
    >
    > Gdzieś w styczniu (mając na koncie 0) złożyłem wniosek o zamianę. Się

    Wydaje mi się, że jest co najmniej sprzeczność między obowiązującymi tabelami.

    Na razie poprosiłem o wyjaśnienie tego fragmentu z aktualnej:

    "obowiązuje dla Klientów, którzy złożą wniosek o otwarcie/zamianę
    rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego lub zawrą umowę rachunku
    oszczędnościowego lub umowę rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego
    prowadzonego w walutach wymienialnych od dnia 14 sierpnia 2013 r"

    Dlaczego nie mogę skorzystać z tej tabeli, jeśli "obowiązuje dla
    klientów, którzy złożą wniosek o zamianę ROR"? Którym klientom ta
    tabela oferuje darmową zamianę rachunku i gdzie to jest napisane?

  • 15. Data: 2014-02-25 14:31:29
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Wydaje mi się, że jest co najmniej sprzeczność między obowiązującymi
    > tabelami.

    ---------
    Według mnie sprzeczności nie ma (ale piszę z pamięci nie zaglądając do nich)
    Jedna jest dla tych którzy złożyli wniosek o otwarcie/zmianę RORu przed 14
    sierpnia 2013.
    Druga jest dla tych którzy złożyli wniosek o otwarcie/zamianę RORu po 14
    sierpnia 2013.

    Wniosek o zamianę złożyłem po tym terminie więc obowiązuje mnie ta druga.
    Tak jak napisałem to jest _prawie_ oczywiste więc przed zamianą się
    upewniałem, ale wydaje mi się, że nie da się logicznie obronić innej
    interpretacji tego zapisu.
    P.G.

  • 16. Data: 2014-02-25 14:34:50
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    Już się wyjaśniło, bardzo szybko informują, a nawet przepraszają. Jednak rację ma
    grupa, a nie pracownik :)

    "Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na poniższą korespondencję, uprzejmie informuję, iż za zamianę rachunku
    MeritumKonto Zarabiające na rachunek Proste Konto Osobiste, Bank nie pobiera opłat.

    Dodam, iż możliwość bezpłatnego wydania nowej karty debetowej, istnieje podczas
    składania dyspozycji dotyczącej zamiany rachunku MeritumKonto Zarabiające na rachunek
    Proste Konto Osobiste w Systemie Bankowości Elektronicznej.

    Jednocześnie, za nieprawidłowe informacje, uzyskane z oddziale Banku, proszę przyjąć
    przeprosiny."

  • 17. Data: 2014-02-25 15:57:44
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
[...]

    -----------
    Rozumiałem, że poprzednio oprócz informacji w oddziale uzyskałeś też błędną
    informację pisemną (w systemie transakcyjnym jak mniemam).
    P.G.

  • 18. Data: 2014-02-25 16:08:17
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Rozumiałem, że poprzednio oprócz informacji w oddziale uzyskałeś też błędną
    > informację pisemną (w systemie transakcyjnym jak mniemam).

    Napisałem maila z pytaniem, czy rzeczywiście mam płacić 20 złotych, i wysłałem do
    placówki, gdzie mi wcześniej powiedzieli, że tak, i na ogólny. Z ogólnego mi
    odpisali, że NIE, a z placówki najpierw napisali, że TAK, a następnie, że jednak NIE.

    Karta to jest z płatnościami zbliżeniowymi czy nie? Da się to wyłączyć, jakby co? Z
    konta oszczędnościowego automatycznie dostaje się dowolną liczbę wypłat?

  • 19. Data: 2014-02-25 16:56:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Glaukon" <r...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    jakby co? Z konta oszczędnościowego automatycznie dostaje się dowolną liczbę

    Karta nie jest zbliżeniowa.
    Podobno istnieją też transakcje kontaktowe bezpinowe. Na kartce do której
    przylepiona jest karta (dostałem kilka dni temu) jest napisane coś że
    wymagany kod PIN zapewnia bezpieczeństwo - nie wiem czy z tego można
    wyciągać wniosek, że jeśli takie transakcje istnieją to są zablokowane.
    Dostaje się 99 darmowych wypłat w miesiącu.
    P.G.