  • 11. Data: 2002-06-17 10:57:40
    Temat: Re: Merlin, Multibank, przekroczenie salda, niekompetencja
    Od: cefek <c...@n...pl>

    >O ile pamietam problem byl bardziej ecardowy bo przy obciazaniu gubili
    >czesc informacje wiazacych ich z poprzednia autoryzacja.

    Tak czy siak, kto ma płacić karną prowizję za mnie za przekroczenie
    dopuszczalnego limitu konta? BRE umorzy? eCard odda?

    Bo jeśli nie, to już mam plan awaryjny - trochę im publicity popsuję.
    Obojętnie, kto jest winny :)

  • 12. Data: 2002-06-17 10:59:24
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On 17 Jun 2002 11:40:31 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

    >Co do reklamacji to faktycznie sa prawie rewelacyjni. Prawie, bo ja
    >wole az tak czesto nie konsultowac z dzialem reklamacji moich
    >zamownien.

    Nikt mi przez 4 dni na e-mail nie odpowiedział, więc nie wiem, czy
    jest to dobra obsługa - ale temat się już robi offtopiczny ;)

  • 13. Data: 2002-06-17 11:00:58
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On 17 Jun 2002 11:37:09 +0200, <o...@e...com> wrote:

    >Merlin obciążył Cię za niezrealizowane zamówienie? Nie zdarzyło mi się to
    >nigdy. Generalnie Merlin obciąża kartę w momencie wysyłki z datą wysyłki, więc
    >nawet jeśli czegoś im brakło obciązali zawsze na kwotę rzeczywistą, a nie kwotę
    >zamówienia.

    Tak, obciążył mnie w chwili, kiedy zamówienie było "gotowe do wysyłki"
    od kilku dni - dokładnie w chwili, kiedy okazało się, że wcale gotowe
    nie jest, bo jedna z pięciu pozycji jest uszkodzona i nie mają
    możliwości szybkiej wymiany na egzemplarz nadający się do
    odsprzedaży...

    >Nie zrażaj się od razu do tego sklepu, bo generalnie nie jest taki zły. Jest
    >faktem, że z terminami realizacji które podają, jest bardzo różnie - czasem
    >realizują ciupasem (raz po 3 dniach miałem paczkę w rękach i to zwykłą pocztą),
    >ale jak jak im czegoś braknie, to uczą pokory :^) Ale ceny mają bardzo
    >przyzwoite i nawet jeśli coś namieszają, w miarę bezproblemowo uznają
    >reklamacje (a przynajmniej takie są moje doświadczenia).

    Nie będę się zrażał, ale na przyszłość nie będę u nich płacił kartą.
    Wogóle chyba już nie będę płacił kartą za coś, co mogę wziąć za
    pobraniem. Mniej wygodnie, ale o ile stresów mniej...

  • 14. Data: 2002-06-17 11:10:08
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 17, 2002 at 12:57:40PM +0200, cefek wrote:

    > Tak czy siak, kto ma płacić karną prowizję za mnie za przekroczenie
    > dopuszczalnego limitu konta? BRE umorzy? eCard odda?

    Raczej powinienes zlozyc reklamacje do multi z opisaniem
    calosci. Sadze ze multi powinno umorzyc - zwroc im uwage ze sytuacja
    wyszla nie z _twojej_ winy i nie chcesz aby po calej sytuacji
    pozostaly slady mogace sugerowac ze jestes w jakikolwiek sposob
    niewyplacalny.

    Chyba to sie po 3 miesiacach zeruje, ale warto wspomniec.

    > Bo jeśli nie, to już mam plan awaryjny - trochę im publicity popsuję.
    > Obojętnie, kto jest winny :)

    To nic nie daje.

    --

    --w

  • 15. Data: 2002-06-17 11:10:49
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Jun 17, 2002 at 12:59:24PM +0200, cefek wrote:

    > Nikt mi przez 4 dni na e-mail nie odpowiedział, więc nie wiem, czy
    > jest to dobra obsługa - ale temat się już robi offtopiczny ;)

    Alez ja nie mowie ze odpowiadaja na maile - tylko telefon!

    --

    --w

  • 16. Data: 2002-06-18 08:57:58
    Od: cefek <c...@n...pl>

    On 17 Jun 2002 13:10:08 +0200, w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)
    wrote:

> [...]
    >niewyplacalny.
    >
    >Chyba to sie po 3 miesiacach zeruje, ale warto wspomniec.

    To już zrobiłem, ale jak na razie przez telefon (w dniu zaistnienia
    zdarzenia). Czekam teraz aż oddzwonią, już drugi dzień - gdyby to była
    większa kwota i nie miałbym czym pokryć tego debetu, byłbym bardzo
    zdenerwowany, że komuś w multibanku nie chce się do mnie oddzwonić. No
    ale cóż - poczekam i zobaczę.

    Dziękuję za informację o czym mam wspomnieć - zrobię to.