  • 1. Data: 2012-11-18 15:41:03
    Temat: Merytoryczny brak 3 dych
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    Listem otwartym oświadczam światu zwrócenie się do Meritum
    Banku z moją reklamacją:

    Nie dostrzegam 30 złotych, które miałam otrzymać w zamian
    za podpisanie w Waszym oddziale umowy (o prowadzenie mego
    RORu) z jednoczesną rezygnacją kosztownej wizyty kuriera.

    i pytam świat o to, dlaczego Meritum łamie umowy tak chętnie?
    Nie łamie? To jeno niedopatrzenie? Niedopatrzeniem byłoby to,
    gdyby nie masa reklamacji innych osób Gruponowo zawierających
    umowy o RORy w banku Meritum. :) Oczywiście czucie modlitewne
    (och, Boże, spraw, aby nie reklamował[a]) odnotowałem, ale że
    ja Duch [drwiący ze świata materii] -- neguję to wszystko, co
    jest duchowe[ i zakłamane zarazem?]...

    -=-

    () bank zabrał z konta 3 grosze bez wyjaśnień
    () nie dał Wromkowi forsy za znalezienie
    klienta na konto firmowe
    () przysłał zły PIN do debetówki (albo zła
    debetówkę do dobrego PINu?)
    () nie dał keszbeku (wielkiego na 5 złotych)
    paliwowego pomimo i niejasności (wręcz
    mroczności) co do zewnętrzności przelewowej,
    i niezaistnienia straty banku spowodowanej
    moją niewiedzą co do owej zewnętrzności
    (bank zewnętrznie w sumie dostał ode mnie
    wielokrotnie więcej, niż chciał -- szkody
    zatem nie poniósł donikąd[, nawet do magazynu?])

    ?? Dlaczego występuję w cytowanym tekście jako kobieta?
    Bo piszę tam w imieniu swej matki.

    ?? Dlaczego neguję (czy raczej ignoruję) to, co duchowe?
    Wielebny Ojciec Rydzyk, Założyciel i Dyrektor tak mnie
    nauczył? :) On jedynie te naukę kontynuował -- uczono
    mnie tego negowania/ignorowania od dziecka. :)

    [zaraz się zacznie -- przecież ja nie mam dziecka... no i co
    z tego, że ja nie mam -- ale byłem kiedyś dzieckiem i ja...]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 2. Data: 2012-11-18 22:24:08
    Temat: Re: Merytoryczny brak 3 dych
    Od: "wromek" <wromek@(wytnij)gmail.com>

    ja tez musialem pisac reklamacje na te 3 dychy ale uznali w 10. dniu i
    napisali, ze nie moze byc uznana, bo przeciez przelali ale na skutek mojej
    reklamacji wlasnie bo tak to by pewnie czekali, czy nie zapomne o tym, tak
    jak piszesz ;)

    ja tam jeszcze zostane poki mi sie podoba te 4 procent ale lokate juz
    wczoraj zawinalem i inna - zonki tez jutro zawijam ;)

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 3. Data: 2012-11-19 00:00:43
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "wromek" 50a951f8$0$1317$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > ja tam jeszcze zostane poki mi sie podoba te 4 procent ale lokate juz wczoraj
    zawinalem i inna - zonki tez jutro zawijam ;)

    Ja nie będę musiał rozważać -- moralność czy zysk. :)
    Zamierzam zamknąć komplet matki -- firmowe, ROR, lokatę...
    Z 3 debetówek 2 są już zastrzeżone, 3 ma być zastrzeżona wkrótce.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-11-19 11:34:13
    Od: Franc <s...@w...pl>

    Dnia Sun, 18 Nov 2012 15:41:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> [...]
    > za podpisanie w Waszym oddziale umowy (o prowadzenie mego
    > RORu) z jednoczesną rezygnacją kosztownej wizyty kuriera.

    Może Cię nie lubią? :-)

    Też pisałem reklamację na 30 dychy i:
    -----------------------
    Szanowny Panie,

    W odpowiedzi na zgłoszenie z dnia 24.10.2012 r., uprzejmie informuję, iż z
    przyczyn leżących po stronie Banku, nie została w terminie wypłacona,
    nagroda wynikająca z Regulaminu promocji pod nazwą ,,Podpisać w placówce
    korzystniej".

    W celu wyeliminowania powyższej nieprawidłowości Bank w dniu 30.10.2012 r.,
    na Pana rachunku o numerze xxxxxxx zaksięgował kwotę w wysokości 30,00 zł,
    tytułem nagrody za spełnienie warunków w rzeczonej promocji.

    Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności proszę przyjąć
    przeprosiny.

    W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości, proszę o kontakt z
    Departamentem Obsługi Klientów i Partnerów pod numerami infolinii 801 980
    888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888 od poniedziałku do soboty w
    godzinach od 8.00 do 21.00 oraz w niedziele w godzinach od 9.00 do 17.00.

    Z poważaniem,
    Karolina Wielbacka-Lamus
    Asystent
    Dział Obsługi Klientów
    Departament Obsługi Klientów i Partnerów
    Meritum Bank ICB S.A.
    ul. Chłopska 53
    80-350 Gdańsk
    tel.: 801 980 888, (+48) 58 77 88 888 lub (+48) 58 88 80 888
    e-mail: k...@m...pl
    www.meritumbank.pl

    ------------------------------

    Kaska skonsumowana, czekam na koniec lokaty i heja!

    --
    Franc

  • 5. Data: 2012-11-19 16:18:39
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Franc" 17neetj2p5v03.1ibfqkh07uxzn$....@4...net

    > Może Cię nie lubią? :-)

    Lubią, lubią!! Oto dowód (; lubienia. ;)

    Od: Bank
    Temat: ODP: Reklamacja Rachunek bieżący

    Treść: Szanowna Pani,

    Uprzejmie informuję, iż odpowiedź na zgłoszenie z dnia 18.11.2012 r. została
    udzielona na zdefiniowany w systemie informatycznym Banku adres e-mail.

[...]

    Łukasz Matusiak

[...]

    tel.: (+48) 58 88 80 888,
    e-mail: k...@m...pl
    www.meritumbank.pl .pl

    Meritum Bank ICB Spółka Akcyjna: ul. Chłopska 53, 80-350 Gdańsk,
    wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd
    Rejonowy Gdańsk-Północ, VII Wydział Gospodarczy KRS pod nr KRS
    0000005245, kapitał zakładowy 317 869 560 zł - w całości opłacony,
    NIP 526-030-02-10, REGON 002005177

    A oto i m@ila treść:

    Szanowna Pani,

    W nawiązaniu do zgłoszenia z dnia 18.11.2012 r., uprzejmie informuję,
    iż z przyczyn leżących po stronie Banku, nagroda w promocji "Podpisać
    w placówce korzystniej", nie została Pani wypłacona w terminie wskazanym
    w regulaminie ww. promocji.

    Za zaistniałą sytuację oraz wynikające z niej niedogodności,
    proszę przyjąć przeprosiny.

    Wyjaśniam, iż zostały przez Panią spełnione wszystkie warunki
    do otrzymania ww. nagrody w ramach przedmiotowej promocji.

    Mając na uwadze powyższe, do dnia 20.11.2012 r. na Pani rachunek
    oszczędnościowo - rozliczeniowy nr 52 1300 0000 2076 8465 4127 0001,
    zostanie przekazana nagroda w wysokości 30,00 zł.

[...]

    I oczywiście dowód w postaci 3 dych złożyli na koncie.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'