  • 1. Data: 2009-04-07 20:55:32
    Temat: Metastock
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Gdzie moglbym znalesc fachowa (moze byc platna) pomoc w stworzeniu systemu w
    tym programie. Moze sa jakies fora, grupy dyskusyjne...?

    W skrocie: chcialbym zbudowac 'megawskaznik' sluzacy do gry na kontraktach
    terminowych na wig 20. Bedzie on bazowal na kilkudziesieciu wskaznikach
    (codziennie optymalizowanych) ... wynikiem ma byc wartosc od -43 do
    powiedzmy 43, tzn. - 43 oznacza ze 43 wskazniki zajely pozycje krotka, +43
    dluga...

    Gra na interwale 1H

    Oczywiscie zalezy mi na automatyzacji obliczen, a nie sledzeniu kazdego z
    wskaznikow z osobna, bo tak tez niby mozna...

    Gekko

  • 2. Data: 2009-04-07 21:12:54
    Temat: Re: Metastock
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    On 7 Kwi, 22:55, "Gekko" <g...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiscie zalezy mi na automatyzacji obliczen, a nie sledzeniu kazdego z
    > wskaznikow z osobna, bo tak tez niby mozna...

    Brzmi ciekawie,

    http://forum.equis.com/
    http://www.traderji.com/metastock/
    http://www.trade2win.com/boards/metastock/

    Trochę dużo wskaźników, nie wiem jak z ich implementacja.
    Będziesz publikował wyniki?

  • 3. Data: 2009-04-07 21:41:17
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Trochę dużo wskaźników, nie wiem jak z ich implementacja.
    Będziesz publikował wyniki?

    Dzieki!
    Nie wiem, szczerze piszac... :)
    Testuje system juz ok. 12 miesiecy i wyniki sa imponujace.
    Niestety nie mam mozliwosci robienia bactestow, ze wzgledu na codzienna
    optymalizacje...
    No moze przez kilka miesiecy puszcze sygnaly na blogu....

    Gekko

  • 4. Data: 2009-04-08 20:16:09
    Od: "axel" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Gekko" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > optymalizacje...
    > No moze przez kilka miesiecy puszcze sygnaly na blogu....

    Dziecko Drogie !
    Dobrze że TYLKO na razie testujesz, bo...jak zaczniesz grę
    prawdziwą....wtopa pewna !
    Wynik masz imponujący bo CODZIENNIE OPTYMALIZUJESZ....czyli grasz po sesji =
    skreślasz kupony TOTO-LOTKA tuż po losowaniu (skreślając oczywiście
    wylosowane numerki) i jeszcze ździwiony jesteś że trafiłeś 6-kę i wygrałeś
    !????

    axel

  • 5. Data: 2009-04-08 20:35:04
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

    Dziecko drogie!

    Optymalizacja jest PRZED sesja!
    Po sesji poprzedniej, wiec nie pisz skoro nie wiesz...
    Rok skrupulatnych tesow, wiec mnie nie irytuj!

    Gekko

  • 6. Data: 2009-04-09 06:52:54
    Od: AldikWr <b...@g...com>

    On 8 Kwi, 22:16, "axel" <a...@b...pl> wrote:
    > U ytkownik "Gekko" <g...@p...onet.pl> napisa w wiadomo
    cinews:grghbi$k1g$1@news.onet.pl...

    > Dziecko Drogie !
    > Dobrze e TYLKO na razie testujesz, bo...jak zaczniesz gr
    > prawdziw ....wtopa pewna !
    > Wynik masz imponuj cy bo CODZIENNIE OPTYMALIZUJESZ....czyli grasz po sesji =
    > skre lasz kupony TOTO-LOTKA tu po losowaniu (skre laj c oczywi cie
    > wylosowane numerki) i jeszcze dziwiony jeste e trafi e 6-k i wygra e
    > !????
    >
    > axel

    przesadzasz, można oprogramować strategię i wygrywać.

  • 7. Data: 2009-04-09 14:28:45
    Od: "komancz" <m...@w...pl>

    Zobacz tutaj!

    --
    www.e-investors.eu

  • 8. Data: 2009-04-09 21:19:17
    Od: "darkestlaj" <darkestlie@WYTNIJ_TOyahoo.com>

    oke troche koduje w metasie ;] wiec moze pomoge
    stworzenie takiego wskaznika (jesli dobrze zrozumialem) moze byc dosc trudne, z kilku
    oczywistych powodow..
    pojedynczy wskaznik w metasie przyjmuje max 30 odniesien (typu IF,SECURITY,FML itp) i
    jesli dobrze pamietam max 2000 znakow nie wiem czy wskazniki na ktorych sie opierasz
    sa to standardowe wskanizki dostepne w metasie czy jakies wieksze kombinacje
    wymysliles, ale tak czy inaczej musialbys codziennie zmieniac kod we wskazniku (ten
    ktory optymalizujesz) badz w kilku powiazanych wskaznikach w przypadku duzej
    komplikacji kodu (max30,max2000), podobnie zreszta bedzie w przypadku stworzenia
    porady eksperckiej
    jesli moge cos zasugerowac proponuje zmniejszyc liczbe optymalizowanych zmiennych do
    6 i wtedy swobodnie mozesz zbudowac jeden wskaznik z mozliwoscia szybkich zmian w
    okienku wskaznika
    nie znajac szczegolow niewiele wiecej moge napisac
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2009-04-11 18:36:38
    Od: "Gekko" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > mozliwoscia szybkich zmian w okienku wskaznika
    > nie znajac szczegolow niewiele wiecej moge napisac

    W koncu jakas rzeczowa odpowiedz.
    Wielkie dzieki!
    Na tym etapie, pominmy jednak metodologie procesu optymalizacji...
    To co jest dla mnie najwazniejsze na ten moment to schemat budowy
    'megawskaznika' czy tez 'wskaznika wskaznikow' (zwal jak zwal ;-)
    Zalozmy ze ma byc on poczatkowo oparty na prostych wskaznikach (ROC, %R ,
    STOCH) w liczbie powiedzmy 20.
    Co najistotniejsze, chcialbym aby jego wynikiem byla liczba z przedzialu
    (-20,20) - uwazam ze jasna rzecza jest co bedzie oznaczala...

    Jak to zrobic?

    Gekko

  • 10. Data: 2009-04-11 22:46:57
    Od: "GiełduGiełdu " <g...@g...pl>

    Gekko <g...@p...onet.pl> napisał(a):
> [...]
    > Co najistotniejsze, chcialbym aby jego wynikiem byla liczba z przedzialu
    > (-20,20) - uwazam ze jasna rzecza jest co bedzie oznaczala...

    Proste. Zainwestuj w podręcznik np. do Basica, ale lepiej do Pascala lub C,
    zdobądź sam język progrmowania (czyli kup tak jak Metasa:-) i trochę posiedź.
    Zapomnij o metasie. Nie nadaje się do żadnego testowania.

    Pozdrowienia,
    GiełduGiełdu